Mentorstvo i diplomski rad
Mentorstvo i diplomski rad
Ishodi učenja
Demonstrirati odabrani socijalni problem i samostalno osmisliti istraživanje.
-
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
1.Identificirati programe socijalne politike koji su sastavnice
hrvatske socijalne države.
2.Opisati prioritete socijalnog razvoja i njihovu povezanost s
ekonomskim razvojem.
4.Razumjeti ulogu ključnih dionika socijalnog razvoja.
11.Vrednovati prioritete socijalnog razvoja od lokalne do
nacionalne razine. -
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Primjena
-
VJEŠTINE
Etičnost, sposobnost rješavanja problema, sposobnost stvaranja novih
ideja, korištenje knjižničnih i statističkih resursa, korištenje stranih
jezika za proučavanje materijala potrebnih za odabir teme rada. -
SADRŽAJ UČENJA
Izborni sadržaj – seminar nema zadane nastavne cjeline, već se
sadržaj utvrđuje ovisno o odabranoj temi / području diplomskog rada. -
NASTAVNE METODE
Vođena diskusija s mentorom u svrhu odabira teme, izrada koncepta
s popisom literature.
Odabrati literaturu za temu i izradu koncepta rada.
-
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
4.Razumjeti ulogu ključnih dionika socijalnog razvoja.
5.Interpretirati pokazatelje socijalnog razvoja u kontekstu
EU socijalnog modela.
9.Kritički analizirati prioritete socijalnih ulaganja te
obilježja i ishoda programa i mjera socijalne politike.
15.Kombinirati uloge različitih dionika u programima
socijalnog razvoja. -
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Primjena
-
VJEŠTINE
Etičnost, sposobnost rješavanja problema, sposobnost kritike i
samokritike, sposobnost stvaranja novih ideja, sposobnost
razlučivanja osobnih stavova od argumenata utemeljenih u
empirijskim činjenicama. -
SADRŽAJ UČENJA
Izborni sadržaj – seminar nema zadane nastavne cjeline, već se
sadržaj utvrđuje ovisno o odabranoj temi / području diplomskog rada -
NASTAVNE METODE
Vođena diskusija s mentorom o rezultatima proučavanja materijala za
izradu diplomskog rada, rad na tekstu diplomskog rada
Primijeniti metodologiju pisanja stručnog i znanstvenog djela.
-
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
4.Razviti prijedlog socijalnog projekata u području
socijalnog razvoja.
7.Primijeniti načela evaluacije socijalnih projekata.
13.Planirati provedbu inovativnih socijalnih projekta. -
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Primjena
-
VJEŠTINE
Etičnost, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost razlikovanja
osobnih stavova od argumenata, vještina upravljanja informacijama,
logičko argumentiranje uz uvažavanje drukčijeg mišljenja, pisanje
znanstvenog rada. -
SADRŽAJ UČENJA
Izborni sadržaj – seminar nema zadane nastavne cjeline, već se
sadržaj utvrđuje ovisno o odabranoj temi / području diplomskog rada. -
NASTAVNE METODE
Vođena diskusija tijekom pisanja diplomskog rada, izrada
diplomskog rada.
Analizirati socijalne programe relevantne za odabranu temu
-
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
2.Opisati prioritete socijalnog razvoja i njihovu povezanost s
ekonomskim razvojem.
3.Identificirati okvire strateškog planiranja u socijalnog
politici.
13.Planirati provedbu inovativnih socijalnih projekta.
14.Objasniti razlike među različitim sustavima socijalne
sigurnosti, prednosti i rizike povezane s tim pristupima,
predložiti unapređenje određenih postojećih uređenja te
preuzeti odgovornost za provođenje predloženih promjena. -
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza
-
VJEŠTINE
Etičnost, korištenje odgovarajuće literature te statističke građe.
-
SADRŽAJ UČENJA
Izborni sadržaj – seminar nema zadane nastavne cjeline, već se
sadržaj utvrđuje ovisno o odabranoj temi / području diplomskog rada. -
NASTAVNE METODE
Vođena diskusija s mentorom o rezultatima proučavanja materijala za
izradu diplomskog rada, rad na tekstu diplomskog rada.
Napraviti rad u pisanom i usmenom obliku.
-
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
4.Razumjeti ulogu ključnih dionika socijalnog razvoja.
5.Interpretirati pokazatelje socijalnog razvoja u kontekstu EU
socijalnog modela.
6.Razviti prijedlog socijalnog projekata u području
socijalnog razvoja.
8.Pripremiti alate socijalnog marketinga za predstavljanje
javnosti socijalnih projekata. -
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Sinteza
-
VJEŠTINE
Etičnost, sposobnost rješavanja problema, sposobnost primjene
znanja u praksi, vještina upravljanja informacijama, sposobnost
učenja, korištenje stranog jezika u stručnoj komunikaciji, pisanje
znanstvenih radova. -
SADRŽAJ UČENJA
Izborni sadržaj – seminar nema zadane nastavne cjeline, već se
sadržaj utvrđuje ovisno o odabranoj temi / području diplomskog rada. -
NASTAVNE METODE
Izrada pisanog rada.