Linda Rajhvajn Bulat je diplomirala (2004.) i doktorirala (2011.) na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Od 2021. godine je izvanredna profesorica na Studijskom centru socijalnog rada Pravnog fakulteta, na kojem se prvi put 2005. godine zaposlila kao asistent.

Istraživački i nastavno je prvenstveno usmjerena na internalizirane i eksternalizirane probleme djece, adolescenata i mladih, kao i njihove roditelje. Dosada je sudjelovala u preko 20 znanstveno istraživačkih projekata, pri čemu u dva projekta financirana od strane Hrvatske zaklade za znanost (Međugeneracijski prijenos rizika za mentalno zdravlje adolescenata – 2021. – 2025. te Ekonomske teškoće obitelji, psihosocijalni problemi i obrazovni ishodi adolescenata u vrijeme ekonomske krize – 2015. – 2020.) te četiri međunarodna projekta: Subjektivna dobrobit djece u Hrvatskoj financiranog od strane UNICEF-a, a koje uključuje i međunarodno istraživanje subjektivne dobrobiti djece od strane Children’s Worlds organizacije (2018. – 2021.), Social fieldwork research: Child participation in civil and criminal justice – Phase IIb – Fieldwork research with children (2013. – 2014., u Hrvatskoj nositelj Hrvatski Pravni centar), međunarodni znanstveno-istraživački Tempus projekt Razvoj modela unapređivanja kvalitete na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (2006.) te CONNECT – Components, organization, costs and outcomes of health care and community based interventions for people with postraumatic stress following war and conflict in the Balcans (2004. – 2005, u Hrvatskoj nositelj Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu). Također redovito vodi i/ili sudjeluje u  znanstveno-istraživačkim projektima uz potporu Sveučilišta u Zagrebu.

Na Studijskom centru socijalnog rada sudjeluje u izvođenju obaveznih kolegija ”Socijalni rad i mladi društveno neprihvatljivog ponašanja” i ”Socijalni rad s grupom” (su-nositeljica na oba kolegija) te izbornih kolegija ”Osnove kriznih intervencija u socijalnom radu” (nositeljica kolegija) i ”Subjektivna dobrobit djece” (su-nositeljica). Ranije je sudjelovala na kolegijima ”Interpersonalna komunikacija”, ”Socijalna psihologija” i ”Metodologija istraživanja u socijalnom radu”. Od 2010. aktivno ko-mentorira i mentorira istraživačke diplomske radove studenata diplomskog studija socijalnog rada te empirijske i pregledne završne radove prvostupnika. Također je mentorirala radove koji su nagrađeni Rektorovom ili Dekanovom nagradom. Redovno izvodi nastavu na Doktorskom studiju socijalnog rada i socijalne politike, u okviru izbornog kolegija ”Istraživanja o djeci i mladima”.

Objavila je veći broj znanstvenih radova, znanstvenu monografiju te nekoliko stručnih radova. Od 2020. godine članica je užeg uredništva Ljetopisa socijalnog rada. Redovni je recenzent domaćih znanstvenih časopisa kao što su Ljetopis socijalnog rada, Revija za socijalnu politiku, Društvena istraživanja te Psihologijske teme, kao i nekih međunarodnih znanstvenih časopisa iz područja psihologije i socijalnih djelatnosti.

Od 2005. godine je članica Tima za psihološke krizne intervencije, a od 2021. godine i koordinatorica timova na razini Hrvatske. Kao članica Društva za psihološku pomoć (DPP) sudjelovala je u različitim projektima i edukacijama vezanim za pružanje podrške u kriznim situacijama.

Ima iskustva u grupnom radu s adolescentima i roditeljima. Edukantica je kognitivno bihevioralne terapije te je završila dodatne edukacije i treninge iz područja traume, stresa, psihološke prve pomoći, roditeljstva, stručne podrške djeci i adolescentima i dramske pedagogije.