Ana Tokić Milaković završila je studij psihologije te stekla titulu doktora znanosti pri Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Na Studijskom centru socijalnog rada Pravnog fakulteta u Zagrebu zaposlena je od 2007. godine, gdje u okviru Katedre za psihologiju izvodi nastavu na kolegijima Uvod u psihologiju, Uvod u psihologiju – seminar, Socijalna psihologija i Socijalna psihologija – seminar. Mentorica je brojnim studentima prilikom izrade završnih i diplomskih radova.

Kao član istraživačkog tima sudjelovala je na nekoliko znanstveno-istraživačkih projekata: Konstrukcija, razvoj i standardizacija psihologijskih mjernih instrumenata (2006.), Djeca, mladi, obitelji i socijalni razvoj Hrvatske (2007.), Obilježja obitelji u Republici Hrvatskoj i stavovi prema odgoju i korištenju represivnih metoda (2009.), Obrazovni ishodi i radne karijere mladih koji su odrasli u siromaštvu (2015.). Od 2021. godine lokalna je voditeljica međunarodnog projekta Europskog istraživačkog vijeća (ERC) pod nazivom „Better safe than sorry? Identifying causes of overprotective parenting in a changing social world“, koji provodi u suradnji sa Sveučilištem Libre de Bruxelles (voditelj: S. van Petegem).

Autorica je većeg broja znanstvenih radova u znanstvenim časopisima (od čega 9 citiranih u WoS bazi) te znanstvene monografije pod nazivom „Roditelji i djeca na pragu adolescencije: pogled iz tri kuta, izazovi i podrška“. Njezin dominantni znanstveni interes obuhvaća područje razvojne psihologije, roditeljstva i bliskih odnosa u obitelji. Sukladno zaposlenju na Studiju socijalnog rada, u posljednjih nekoliko godina njezin interes je posebno usmjeren na djecu i mlade ranjivih skupina (mladi odrasli u siromaštvu, djeca s teškoćama u razvoju) te njihove obitelji kao i područje evaluacije interventnih programa podrške.

Recenzentica je u uglednim međunarodnim znanstvenim časopisima (Journal of Adolescence, Journal of Social and Personal Relationships, Journal of Research on Adolescence, Journal of Family Social Work, Društvena istraživanja i Ljetopis socijalnog rada). Od svibnja 2021., član je uredništva (Review Editor) časopisa Personality and Social Psychology  (Frontiers in Psychology).

Sudjelovala je na brojnim međunarodnim znanstvenim konferencijama, te različitim znanstvenim i stručnim edukacijama, seminarima i skupovima. Aktivno je sudjelovala na ljetnoj školi europske i svjetske udruge istraživača o adolescenciji, pod nazivom „2010. Summer School of EARA (European Association for Research on Adolescence) and SRA (Society for Research on Adolescence)“. Tijekom 2015. godine uspješno je završila dvije metodološke ljetne škole na Sveučilištu u Utrechtu (Nizozemska) pod nazivom: Introduction to Structural Equation Modelling using Mplus Advanced course on using Mplus. Usavršavala se i u području evaluacije interventnih programa podrške roditeljstvu, pohađavši ljetnu školu u organizaciji europske mreže za potporu obiteljima EuroFamNet pod nazivom „How do we generate evidence in family/parenting support?” (Tenerife, Španjolska, 2022.). U svrhu usavršavanja nastavnih kompetencija uspješno je završila seminar Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi (Zagreb, Forum za slobodu odgoja, 2022.).

Članica je Hrvatskog psihološkog društva te svjetskog Udruženja za istraživanje adolescencije (Society for Research on Adolescence). Dobitnica je Godišnje nagrade mladim znanstvenicima i umjetnicima, koju joj je dodijelilo Društvo sveučilišnih nastavnika i drugih znanstvenika u Zagrebu za znanstveno ostvarenje u 2011. godini.

 

Google Scholar

ResearchGate

Web of Science

CROSBI