Studentska služba / Opće informacije
Studentska služba / Opće informacije
Studentska služba Pravnog fakulteta se nalazi u zgradi u Gundulićevoj 10, I. kat, dvorana 3.
Upite studentskoj službi možete slati putem e-ticketing sustava na adresi: https://podrska.pravo.hr/
Elektronička pošta: referada@pravo.hr
Video upute
Prijava na Studomat
Prijava na Studomat – http://www.isvu.hr/studomat
Prijava na studentski e-mail
Prijava na studentski e-mail – http://webmail.student.
Prijava na e-podršku
Prijava na e-podršku – https://podrska.pravo.hr/
Izmjena privremene lozinke AAI identiteta
Izmjena privremene lozinke AAI identiteta – http://login.aaiedu.hr/promjenazaporke/
Opće informacije
Što je JMBAG?
JMBAG (Jedinstveni Matični Broj Akademskog Građana) jedinstveno određuje svaku osobu akademske zajednice. Važno je uočiti da je JMBAG različiti broj od JMBG-a. Za razliku od JMBG-a, JMBAG se dodjeljuje upisom u neku visokoobrazovnu ustanovu.
Ustanova koja prva evidentira akademskog građana dodjeljuje toj osobi JMBAG. Osoba zadržava nepromijenjen svoj JMBAG do kraja života, čak i prilikom upisa na drugu visokoobrazovnu ustanovu ili ako je upisana na više ustanova istovremeno.
- Prve četiri znamenke JMBAG-a određuju ustanovu visoke naobrazbe koja je dodijelila taj JMBAG. Svaka ustanova visoke naobrazbe je pri Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta jednoznačno određena tim brojem.
- Zadnjih šest brojeva je broj koji se dodjeljuje slijedno i određuje akademsku osobu unutar ustanove visoke naobrazbe. Za neke ustanove (koje već otprije imaju sličan sustav nomenklature studenata) vrijedi da se iz JMBAG-a može pročitati matični broj studenta.
JMBAG je sastavni dio broja studentske iskaznice (X-ice) , kao deseteroznamenkasti broj.
Podaci o uplati
Studenti/ce prilikom uplata svih naknada po odlukama o cijenama usluga popunjavaju slijedeće podatke:
- IBAN Fakulteta: HR9823600001101264729
- model: HR00
- poziv na broj: <sukladno pripadajućem predlošku uplatnice>
- opis plaćanja: <sukladno pripadajućem predlošku uplatnice>
Primjeri uplatnica:
- Naknadni upis godine:
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
- Izrada studentske iskaznice:
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
- Ponovno izdavanje AAI identiteta:
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
- Ispis sa studija:
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
- Izdavanje diplome na latinskom:
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
- Organizacija svečane promocije:
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
- Izdavanje duplikata diplome / dopunske isprave:
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
- Izdavanje dokumenata (Predbolonjski program):
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
- Izdavanje dokumenata (Bolonjski program)
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
- Odluka o naknadama u akademskoj godini 2023./2024.
- Odluka o izmjeni Odluke o naknadama u akademskoj godini 2023./2024.
Potvrde o studentskom statusu i prijepisi ocjena za studente pravnog studija
Potvrde o studentskom statusu i prijepise ocjena na hrvatskom i engleskom sa elektroničkim pečatom studenti/ce preuzimaju putem Studomata
Poništenje ispitnog roka
Studentima koji ne pristupe ispitu koji su uredno prijavili automatski se evidentira pad na tom ispitnom roku. Naknadna poništenja ispitnog roka ne odobravaju se, osim u slučaju osobito opravdanih razloga. Ako takvi razlozi postoje, student može podnijeti zamolbu za poništenje prijave ispita u roku do sedam dana od isteka roka za odjavu ispita putem sustava e-podrške (https://podrska.pravo.hr/)
Uz zamolbu je potrebno priložiti dokumentaciju kojom se dokazuju navodi iz zamolbe.
"Praktične vježbe" 9. semestra - postupak prijave i obavljanja
Prema odredbama Pravilnika o studiju (čl. 14. i čl. 15.) studenti/ce su dužni obaviti praktični dio nastave nakon upisa sadržaja “Praktične vježbe” u skladu s izvedbenim planom integriranog preddiplomskog i diplomskog pravnog studija.
Prijava za obavljanje Praktičnih vježbi kao prakse i odabir ustanova, ureda ili društava s kojima Fakultet ima sklopljen sporazum obavlja se putem aplikacije Praktična nastava na mrežnim stranicama Fakulteta.
Popis ustanova, ureda ili društava s kojima Fakultet ima sporazum može se vidjeti pri odabiru u aplikaciji.
Ako ured u kojem student želi obaviti praksu nije naveden u aplikaciji na popisu ureda, upit i prijedlog za evidenciju ureda u aplikaciju može se uputiti na e-podrska s podacima (Naziv odvjetničkog ureda, e-mail adresa, ulica i broj telefona).
Studenti/ce se mogu obratiti studentskoj referadi sa svim upitima putem e-podrske.
Obrasci
Studenti/ce koji imaju aktivan status na studiju (reguliran upis semestra) sve molbe podnose putem sustava e-podrške – https://podrska.pravo.hr/
Zahtjev za izdavanje nove studentske iskaznice
U koju grupu unutar predmeta / seminara ste raspoređeni?
Rasporedi studenata po grupama unutar predavanja / seminara evidentiraju se u ISVU-u, a studentima su te informacije dostupne putem Studomata. Informaciju o grupi u koju ste raspoređeni moguće je pronaći na stranici PODACI O STUDIRANJU > Aktivni predmeti. Na ovoj stranici odabere se predmet za koji tražite informaciju o grupi, pa se pod Detalji otvara nova stranica gdje se prikazuje informacija o grupi.
Ispis sa studija
Za ispis sa studija Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij Pravo potrebno je na e-podrška – Pravni fakultet (unizg.hr) podnijeti:
a) zahtjev/molbu za ispis i istoj priložiti
b) presliku studentske iskaznice
c) uplatnicu na iznos 19,91 € (150,00 kn) na račun Fakulteta
d) potvrda o podmirenim financijskim obvezama prema Fakultetu
Podaci za uplatu:
Pravni fakultet u Zagrebu
Trg Republike Hrvatske 14
10000 Zagreb
OIB: 38583303160
IBAN: HR9823600001101264729
Model: 00
Poziv na broj: OIBstudenta-2601015
Opis plaćanja: Ispis sa studija
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
Nastavna literatura
Knjižnica Pravnog fakulteta
Nakon potresa koji je pogodio Zagreb u proljeće 2020. godine te uslijed epidemije bolesti COVID-19, Knjižnica djeluje u otežanim okolnostima.
Osim posudbe i kopiranja građe, sve ostale usluge, gdje god je to moguće, Knjižnica pruža online.
Za sve vrste upita Knjižnicu je moguće kontaktirati isključivo putem e-maila:
Posudba građe i usluga kopiranja dostupni su na adresi:
Gundulićeva 10, soba br. 8
Radno vrijeme: ponedjeljak – petak 9:00 – 13:00 h
U skladu s važećim epidemiološkim mjerama, prije dolaska u Knjižnicu korisnici su se dužni najaviti i dogovoriti termin porukom na e-mail knjiznica@pravo.hr.
Za produženje roka posudbe koristite email: posudba.produzenje@pravo.hr
Online usluge Knjižnice
U online katalogu Knjižnice korisnici mogu samostalno pretraživati fond i provjeriti posjeduje li Knjižnica traženi naslov.
Pretraživanjem kataloga dobit ćete bibliografske podatke o knjižničnoj građi. Pošaljite poruku na email knjiznica@pravo.hr u slučaju da:
• želite provjeriti je li traženi naslov dostupan za posudbu ili korištenje
• želite naručiti dobavljanje naslova iz udaljenih spremišta
• trebate cjelovit tekst članka objavljenog u publikaciji koju Knjižnica ima u fondu, ali nije dostupna u elektroničkom obliku ili u slobodnom pristupu
• želite naručiti kopije ili skenove građe iz fonda Knjižnice
Ostalim pravnim izvorima i bazama punog teksta možete pristupiti s web stranice Knjižnice u rubrici e-Izvori (za prijavu koristite svoj AAI identitet).
Kontaktirajte Knjižnicu porukom na knjiznica@pravo.hr ukoliko:
• nailazite na poteškoće pri pokušaju pristupa određenoj bazi podataka
• niste sigurni koji e-izvor ili baza podataka sadrži građu koja vam je potrebna
• trebate pomoć pri kreiranju strategije pretraživanja
• trebate pomoć u pronalaženju cjelovitih tekstova članaka i ostalih publikacija
Prezentacija Knjižnice PFZ i njezinih usluga
Kratke upute korisnicima
Zbog prostornih ograničenja, većina knjižnične građe nije dostupna u otvorenom pristupu, već se nalazi u spremištima na nekoliko lokacija u gradu, pa postupak posudbe podrazumijeva dobavljanje građe iz spremišta.
Želite li provjeriti posjeduje li Knjižnica određenu knjigu, časopis, članak ili koju drugu vrstu građe, koristite klasičan online katalog dostupan ovdje ili najsuvremeniji pretraživač Vero koji funkcionira slično tražilici Google. Katalog će vam dati uvid u bibliografske podatke o odabranoj građi, temeljem kojih će knjižničari locirati traženi naslov i, ukoliko je dostupan, dati vam isti na korištenje.
Osim klasične građe, Knjižnica nudi pristup nizu baza podataka koje, među ostalim, sadrže domaće i strane elektroničke časopise u cjelovitom tekstu.
Bazama podataka možete pristupiti pojedinačno – tako da u popisu raspoloživih baza odaberete onu koja je najprimjerenija vašim informacijskim potrebama, ili tako da kroz jedinstveno sučelje servisa EBSCO Discovery odjednom pretražite više različitih baza podataka.
Ovdje možete naći sve informacije o Knjižnici Pravnog fakulteta
- Usluge knjižnice
- Odjeli
- Online katalog
- E-izvori
- Znanstvena produkcija
- Turnitin – program za provjeru autentičnosti
- Europski dokumentacijski centar
- Digitalna knjižnica
- Povijest Knjižnice
Knjižnica Studijskog centra Socijalnog rada
Poštovani korisnici Knjižnice,
u Knjižnici Studijskog centra socijalnog rada moguće je vratiti i posuditi svu literaturu koju fond knjižnice sadržava.
Od srijede 10. travnja 2024. godine knjižnica Studijskog centra socijalnog rada radi na lokaciji Ćirilometodska 4 u dvorani IV (dvorište, druga dvorana lijevo).
Radno vrijeme:
- ponedjeljak – četvrtak 8-18 sati
- petkom 9-13 sati
On line usluge, te upiti na mail: ksvenda@pravo.unizg.hr su konstantno dostupni.
Na isti mail možete se javiti za sve informacije vezane uz rad knjižnice SCSR-a.
Osnovne informacije i kontakti
Knjižnica Studijskog centra socijalnog rada
dr. sc. Ksenija Švenda-Radeljak, knjižnična savjetnica
Branka Krapac, pomoćna knjižničarka
Ovdje možete naći sve informacije o Knjižnici Studijskog centra socijalnog rada
- Prezentacija o knjižnici
- Pretraživanje e-izvora
- Pristup diplomskim i završnim radovima
- Online katalog
- E – izvori
- Ocjenski radovi doktorskih disertacija, magistarskih radova i poslijediplomskih specijalističkih radova
Čitaonica
Čitaonica radi na lokaciji Ćirilometodska 4 u dvorani IV (dvorište, druga dvorana lijevo).
Radno vrijeme:
- ponedjeljak – četvrtak 8-18 sati
- petkom 9-13 sati
Knjižara i webshop
Radno vrijeme knjižare:
Ponedjeljak – petak 9 – 13 sati
Gundulićeva 10, Zagreb, soba br. 10
E-mail: zeljka.tumpak@pravo.hr
Knjige i memorabilije u izdanju Pravnog fakulteta mogu se kupiti i putem webshopa
Informatičke usluge i servisi
AAI identitet
Što je AAI?
Sustav AAI@EduHr je autentikacijska i autorizacijska infrastruktura sustava znanosti i visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj. AAI elektronički identitet omogućuje studentima/icama korištenje usluga koje rabe identitete iz sustava AAI@EduHr. Na Pravnom fakultetu ga koristimo za:
– pristup studomatu;
– pristup e-referadi;
– prijavu seminara;
– pregledavanje e-maila;
– pregledavanje određenih baza podataka.
Studentima se AAI identitet dodjeljuje pri upisu na studij.
Postupak u slučaju gubitka podataka za pristup AAI sustavu
Zbog važnosti osiguravanja tajnosti AAI pristupnih podataka, promjena AAI lozinke nije moguća posredstvom drugih osoba. U slučaju gubitka AAI podataka, studenti/ce se trebaju obratiti osobno uz identifikacijsku ispravu (indeks / osobna iskaznica / putovnica) u studentsku referadu.
Obavijest o privatnosti matične ustanove u sustavu AAI@EduHr
URL: Obavijest je dostupna na ovom linku – PDF
Promjena lozinke AAI identiteta
E-podrška
Sustav za elektroničko podnošenje zahtjeva
Radi bržeg i produktivnijeg rješavanja studentskih administrativnih upita, molbi i drugih zahtjeva, na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu uveden je elektronički sustav za podnošenje i praćenje zahtjeva. Sustavu se pristupa na adresi https://podrska.pravo.hr (prijava na sustav vrši se uporabom studentskog AAI identiteta putem poveznice Studenti – Informatičke usluge i servisi – e-podrška).
Studenti/ce predaju svoje zahtjeve uporabom ovog sustava.
Prednost podnošenja zahtjeva putem sustava za e-podršku je u tome što se sva komunikacija odvija elektronički. Ako je podneseni zahtjev nejasan ili je dokumentacija nepotpuna, studenti/ce će biti brže obaviješteni da su potrebne izmjene ili nadopune, koje je opet moguće napraviti elektroničkim putem. Budući da se svaki zahtjev vodi pod jedinstvenim brojem, student/ica podnositelj zahtjeva, administrativni djelatnici/e i uprava Fakulteta imaju u svakom trenutku uvid u stanje postupka.
Prijava na sustav vrši se uporabom studentskog AAI identiteta. Studenti/ce koji nemaju AAI identitet ili se istim ne mogu koristiti i dalje mogu podnijeti svoje zahtjeve osobno putem referade. Zbog sigurnosti sustava, elektroničkim putem nije moguće postavljati zahtjeve koji se tiču samog AAI sustava (promjena lozinke i slično).
Studomat
Studomat je aplikacija putem koje studenti/ce:
- prijavljuju / odjavljuju ispite,
- pregledavaju raspored za pismeni ispit,
- upisuju godinu,
- biraju predmete,
- zahtijevaju ispis raznih potvrda,
- imaju uvid u financijske obveze prema Fakultetu.
Uz pomoć Studomata studenti/ce mogu pregledavati sve svoje podatke koji su evidentirani u Informacijskom sustavu visokih učilišta (ISVU), kao što su:
- Osobni podaci
- Podaci o upisanim godinama
- Upisani predmeti
- Položeni ispiti
- Financijske obveze
- Razina prava na studentsku prehranu
Elektronička pošta i Google Suite
Studenti/ce Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu imaju mogućnost koristiti aplikacije iz alata Google Suite. Na Pravnom fakultetu Google Suite koristimo za slanje e-pošte, pisanje tekstualnih dokumenata, tablica, vođenje dijeljenih i osobnih kalendara, izradu projektnih web stranica, e-učenje i mnoge druge usluge.
Svim studentima/icama omogućeno je korištenje e-pošte na domeni student.pravo.hr. Sukladno odluci dekana, e-pošta na adresi student.pravo.hr koristi se za svu službenu komunikaciju unutar Fakulteta. Studenti/ce su dužni u komunikaciji s nastavnicama/nastavnicima i administrativnim službama Fakulteta koristiti se računom e-pošte na domeni student.pravo.hr, a nastavnici/e i djelatnici/e nisu dužni uzimati u obzir poruke poslane s drugih adresa e-pošte. Sve obavijesti od strane uprave Fakulteta i administrativnih službi dostavljaju se na adrese studenata na student.pravo.hr
Vaša adresa elektroničke pošte je ujedno i korisničko ime
ime.prezime@student.pravo.hr
zaporka je ista kao i za AAI
Microsoft Office 365
Microsoft Office 365 je skup usluga koje se nalaze u oblaku i pružaju mnoštvo funkcionalnosti, omogućavaju zajednički rad te 1 TB prostora za pohranu dokumenata. Uslugama se pristupa pomoću elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr, a uz to svakom je profesoru/ici, studentu/ici i djelatniku/ici javnih visokih učilišta i javnih znanstvenih instituta omogućena i instalacija alata Office 365 ProPlus na pet računala i pet mobilnih uređaja (tableta, pametnih telefona).
Tko može koristiti Office 365?
Office 365 mogu koristiti svi koji posjeduju AAI@EduHr elektronički identitet
Više o mogućnostima pročitajte na stranicama SRCE – Microsoft Office 365
Sustav za e-učenje Merlin
Merlin je primarni alat koji Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu koristi za e-učenje. Merlin se temelji na sustavu otvorenog koda Moodle koji je Sveučilišni računski centar (SRCE) dodatno razradio i prilagodio potrebama korisnika te je danas najmoderniji sustav za e-učenje, povezan sa sustavom ISVU.
Popis e-kolegija Pravnog fakulteta: https://moodle.srce.hr/2023-2024/course/index.php?categoryid=32
Administrativni i tehnički upiti u vezi Merlina (nemogućnost pristupa kolegiju i sl.): Krunoslav Fučkor
Upiti o sadržaju kolegija: Obratite se predmetnoj nastavnici/nastavniku.
Repozitorij završnih radova studenata
Sukladno čl. 83. st. 11. Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju,
Završne radove studija sveučilišta i fakulteti dužni su trajno objaviti na javnoj internetskoj bazi sveučilišne knjižnice u sastavu sveučilišta te kopirati u javnu internetsku bazu završnih radova Nacionalne i sveučilišne knjižnice.
Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu objavljuje završne radove studenata/ica u bazi Dabar (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji), koja je dostupna na adresi https://repozitorij.pravo.unizg.hr/
Upiti u vezi repozitorija završnih radova: referada@pravo.hr