Trg Republike Hrvatske 14
Zagreb, Hrvatska
Studentska služba Pravnog fakulteta
Trg Republike Hrvatske 3, prizemlje
Kontakt:
Broj telefona:
01 4890 250
01 4890 252
(radnim danom od 8 do 14 sati,
utorkom od 8 do 16 sati)
E-ticketing sustav: https://podrska.pravo.hr/
Elektronička pošta: referada@pravo.hr
Prijava na Studomat – http://www.isvu.hr/studomat
Prijava na studentski e-mail – http://webmail.student.
Prijava na e-podršku – https://podrska.pravo.hr/
Izmjena privremene lozinke AAI identiteta – http://login.aaiedu.hr/promjenazaporke/
JMBAG (Jedinstveni Matični Broj Akademskog Građana) jedinstveno određuje svaku osobu akademske zajednice. Važno je uočiti da je JMBAG različiti broj od JMBG-a. Za razliku od JMBG-a, JMBAG se dodjeljuje upisom u neku visokoobrazovnu ustanovu.
Ustanova koja prva evidentira akademskog građana dodjeljuje toj osobi JMBAG. Osoba zadržava nepromijenjen svoj JMBAG do kraja života, čak i prilikom upisa na drugu visokoobrazovnu ustanovu ili ako je upisana na više ustanova istovremeno.
JMBAG je sastavni dio broja studentske iskaznice (X-ice) , kao deseteroznamenkasti broj.
Studenti/ce prilikom uplata svih naknada po odlukama o cijenama usluga popunjavaju slijedeće podatke:
Primjeri uplatnica:
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
Potvrde o studentskom statusu i prijepise ocjena na hrvatskom i engleskom sa elektroničkim pečatom studenti/ce preuzimaju putem Studomata
Studentima koji ne pristupe ispitu koji su uredno prijavili automatski se evidentira pad na tom ispitnom roku. Naknadna poništenja ispitnog roka ne odobravaju se, osim u slučaju osobito opravdanih razloga. Ako takvi razlozi postoje, student može podnijeti zamolbu za poništenje prijave ispita u roku do sedam dana od isteka roka za odjavu ispita putem sustava e-podrške (https://podrska.pravo.hr/)
Uz zamolbu je potrebno priložiti dokumentaciju kojom se dokazuju navodi iz zamolbe.
Prema odredbama Pravilnika o studiju (čl. 14. i čl. 15.) studenti/ce su dužni obaviti praktični dio nastave nakon upisa sadržaja “Praktične vježbe” u skladu s izvedbenim planom integriranog preddiplomskog i diplomskog pravnog studija.
Prijava za obavljanje Praktičnih vježbi kao prakse i odabir ustanova, ureda ili društava s kojima Fakultet ima sklopljen sporazum obavlja se putem aplikacije Praktična nastava na mrežnim stranicama Fakulteta.
Popis ustanova, ureda ili društava s kojima Fakultet ima sporazum može se vidjeti pri odabiru u aplikaciji.
Ako ured u kojem student želi obaviti praksu nije naveden u aplikaciji na popisu ureda, upit i prijedlog za evidenciju ureda u aplikaciju može se uputiti na e-podrska s podacima (Naziv odvjetničkog ureda, e-mail adresa, ulica i broj telefona).
Studenti/ce se mogu obratiti studentskoj referadi sa svim upitima putem e-podrske.
Studenti/ce koji imaju aktivan status na studiju (reguliran upis semestra) sve molbe podnose putem sustava e-podrške – https://podrska.pravo.hr/
Rasporedi studenata po grupama unutar predavanja / seminara evidentiraju se u ISVU-u, a studentima su te informacije dostupne putem Studomata. Informaciju o grupi u koju ste raspoređeni moguće je pronaći na stranici PODACI O STUDIRANJU > Aktivni predmeti. Na ovoj stranici odabere se predmet za koji tražite informaciju o grupi, pa se pod Detalji otvara nova stranica gdje se prikazuje informacija o grupi.
Za ispis sa studija Integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij Pravo potrebno je na e-podrška – Pravni fakultet (unizg.hr) podnijeti:
a) zahtjev/molbu za ispis i istoj priložiti
b) presliku studentske iskaznice
c) uplatnicu na iznos 20 € na račun Fakulteta
d) potvrda o podmirenim financijskim obvezama prema Fakultetu
Podaci za uplatu:
Pravni fakultet u Zagrebu
Trg Republike Hrvatske 14
10000 Zagreb
OIB: 38583303160
IBAN: HR9823600001101264729
Model: 00
Poziv na broj: OIBstudenta-2601015
Opis plaćanja: Ispis sa studija
(kliknite na uplatnicu za veću sliku)
Nadležna liječnica za Pravni fakultet:
Nina Petričević, Ljuba Ćurić, ms
Adresa: Avenija Većeslava Holjevca 22, Zagreb
Broj telefona: 01 6536 168
Radno vrijeme: parni datumi prije podne; neparni datumi poslije podne
U kojem slučaju redoviti student/ica ili izvanredni student/ica može podnijeti zahtjev za mirovanje svog statusa na fakultetu i koja su mu/joj prava u mirovanju status?
Pravilnik o studijima i studiranju
Članak 10.
Mirovanje prava i obveza
(1) Prava i obveze studenta miruju:
a) za vrijeme vojne službe koja nije djelatna
b) za vrijeme trudnoće
c) za studenta oca ili studenticu majku do djetetove dobi od godine dana
d) za vrijeme dopusta koji se ostvaruje na temelju općih akata kojim se uređuju rodiljne i roditeljske potpore
e) za vrijeme nesposobnosti zbog bolesti ili drugog usporedivog razloga koji traje dulje od tri mjeseca koji studenta sprječavaju u ispunjavanju obveza na studiju
f) za vrijeme međunarodne studentske razmjene dulje od 30 dana, a tijekom održavanja nastave, ako student tom razmjenom ne stječe ECTS bodove
g) u drugim opravdanim slučajevima.
(2) Zahtjev za mirovanjem prava i obveza upisane tekuće akademske godine podnosi se putem elektroničkog sustava podrške studentske službe uz predočenje dokumentacije na temelju koje je moguće nedvojbeno utvrditi postojanje opravdanog razloga za mirovanje.
(3) Zahtjev se podnosi najkasnije u roku od 30 od dana nastanka razloga za mirovanje, ali ne nakon završetka predavanja u tekućoj akademskoj godini.
(4) U slučaju bolesti koja traje dulje od tri mjeseca potrebno je dostaviti mišljenje nadležnog studentskog liječnika temeljem medicinske dokumentacije o opravdanosti mirovanja prava i obveza.
(5) zahtjevu za mirovanjem prava i obveza odlučuje se rješenjem.
(6) Rješenje o mirovanju prava i obveze se izdaje za zatraženo razdoblje, a najranije od dana nastanka razloga za mirovanje.
(7) Rješenje se izdaje u dva (2) istovjetna primjerka. Jedan (1) primjerak uručuje se studentu, a jedan (1) studentskoj službi radi evidentiranja promjene statusa u informacijskom sustavu evidencije studenata.
(8) Protiv rješenja iz stavka 5. ovog članka može se pokrenuti upravni spor.
(9) Tijekom mirovanja student ne ostvaruje prava iz studentskog standarda osim prava na zdravstveno osiguranje u skladu s odgovarajućim propisima.
(10) Godina studija upisana u mirovanju ne uračunava se u godinu studija na temelju koje se utvrđuju uvjeti za ostvarivanje prava iz studentskog standarda.
(11) Vrijeme mirovanja ne računa se u vrijeme trajanja studija.
Za sve vrste upita Knjižnicu je moguće kontaktirati isključivo putem e-maila:
Posudba građe i usluga kopiranja dostupni su na adresi:
Trg Republike Hrvatske 3, podrum, ulaz sa dvorišne strane
Radno vrijeme: ponedjeljak – petak 8:00 – 20:00 h
U online katalogu Knjižnice korisnici mogu samostalno pretraživati fond i provjeriti posjeduje li Knjižnica traženi naslov.
Pretraživanjem kataloga dobit ćete bibliografske podatke o knjižničnoj građi. Pošaljite poruku na email knjiznica@pravo.hr u slučaju da:
• želite provjeriti je li traženi naslov dostupan za posudbu ili korištenje
• želite naručiti dobavljanje naslova iz udaljenih spremišta
• trebate cjelovit tekst članka objavljenog u publikaciji koju Knjižnica ima u fondu, ali nije dostupna u elektroničkom obliku ili u slobodnom pristupu
• želite naručiti kopije ili skenove građe iz fonda Knjižnice
Ostalim pravnim izvorima i bazama punog teksta možete pristupiti s web stranice Knjižnice u rubrici e-Izvori (za prijavu koristite svoj AAI identitet).
Kontaktirajte Knjižnicu porukom na knjiznica@pravo.hr ukoliko:
• nailazite na poteškoće pri pokušaju pristupa određenoj bazi podataka
• niste sigurni koji e-izvor ili baza podataka sadrži građu koja vam je potrebna
• trebate pomoć pri kreiranju strategije pretraživanja
• trebate pomoć u pronalaženju cjelovitih tekstova članaka i ostalih publikacija
Prezentacija Knjižnice PFZ i njezinih usluga
Kratke upute korisnicima
Zbog prostornih ograničenja, većina knjižnične građe nije dostupna u otvorenom pristupu, već se nalazi u spremištima na nekoliko lokacija u gradu, pa postupak posudbe podrazumijeva dobavljanje građe iz spremišta.
Želite li provjeriti posjeduje li Knjižnica određenu knjigu, časopis, članak ili koju drugu vrstu građe, koristite klasičan online katalog dostupan ovdje ili najsuvremeniji pretraživač Vero koji funkcionira slično tražilici Google. Katalog će vam dati uvid u bibliografske podatke o odabranoj građi, temeljem kojih će knjižničari locirati traženi naslov i, ukoliko je dostupan, dati vam isti na korištenje.
Osim klasične građe, Knjižnica nudi pristup nizu baza podataka koje, među ostalim, sadrže domaće i strane elektroničke časopise u cjelovitom tekstu.
Bazama podataka možete pristupiti pojedinačno – tako da u popisu raspoloživih baza odaberete onu koja je najprimjerenija vašim informacijskim potrebama, ili tako da kroz jedinstveno sučelje servisa EBSCO Discovery odjednom pretražite više različitih baza podataka.
Ovdje možete naći sve informacije o Knjižnici Pravnog fakulteta
Osnovne informacije i kontakti
Knjižnica Studijskog centra socijalnog rada
dr. sc. Ksenija Švenda-Radeljak, knjižnična savjetnica
Branka Krapac, pomoćna knjižničarka
Ovdje možete naći sve informacije o Knjižnici Studijskog centra socijalnog rada
Čitaonica radi na lokaciji Trg Republike Hrvatske 3, prizemlje.
Radno vrijeme:
Radno vrijeme knjižare:
Ponedjeljak – petak 9 – 13 sati
Trg Republike Hrvatske 3, prizemlje
E-mail: zeljka.tumpak@pravo.hr
Knjige i memorabilije u izdanju Pravnog fakulteta mogu se kupiti i putem webshopa
Sustav AAI@EduHr je autentikacijska i autorizacijska infrastruktura sustava znanosti i visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj. AAI elektronički identitet omogućuje studentima/icama korištenje usluga koje rabe identitete iz sustava AAI@EduHr. Na Pravnom fakultetu ga koristimo za:
– pristup studomatu;
– pristup e-referadi;
– prijavu seminara;
– pregledavanje e-maila;
– pregledavanje određenih baza podataka.
Studentima se AAI identitet dodjeljuje pri upisu na studij.
Zbog važnosti osiguravanja tajnosti AAI pristupnih podataka, promjena AAI lozinke nije moguća posredstvom drugih osoba. U slučaju gubitka AAI podataka, studenti/ce se trebaju obratiti osobno uz identifikacijsku ispravu (indeks / osobna iskaznica / putovnica) u studentsku referadu.
URL: Obavijest je dostupna na ovom linku – PDF
Radi bržeg i produktivnijeg rješavanja studentskih administrativnih upita, molbi i drugih zahtjeva, na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu uveden je elektronički sustav za podnošenje i praćenje zahtjeva. Sustavu se pristupa na adresi https://podrska.pravo.hr (prijava na sustav vrši se uporabom studentskog AAI identiteta putem poveznice Studenti – Informatičke usluge i servisi – e-podrška).
Studenti/ce predaju svoje zahtjeve uporabom ovog sustava.
Prednost podnošenja zahtjeva putem sustava za e-podršku je u tome što se sva komunikacija odvija elektronički. Ako je podneseni zahtjev nejasan ili je dokumentacija nepotpuna, studenti/ce će biti brže obaviješteni da su potrebne izmjene ili nadopune, koje je opet moguće napraviti elektroničkim putem. Budući da se svaki zahtjev vodi pod jedinstvenim brojem, student/ica podnositelj zahtjeva, administrativni djelatnici/e i uprava Fakulteta imaju u svakom trenutku uvid u stanje postupka.
Prijava na sustav vrši se uporabom studentskog AAI identiteta. Studenti/ce koji nemaju AAI identitet ili se istim ne mogu koristiti i dalje mogu podnijeti svoje zahtjeve osobno putem referade. Zbog sigurnosti sustava, elektroničkim putem nije moguće postavljati zahtjeve koji se tiču samog AAI sustava (promjena lozinke i slično).
Studomat je aplikacija putem koje studenti/ce:
Uz pomoć Studomata studenti/ce mogu pregledavati sve svoje podatke koji su evidentirani u Informacijskom sustavu visokih učilišta (ISVU), kao što su:
Studenti/ce Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu imaju mogućnost koristiti aplikacije iz alata Google Suite. Na Pravnom fakultetu Google Suite koristimo za slanje e-pošte, pisanje tekstualnih dokumenata, tablica, vođenje dijeljenih i osobnih kalendara, izradu projektnih web stranica, e-učenje i mnoge druge usluge.
Svim studentima/icama omogućeno je korištenje e-pošte na domeni student.pravo.hr. Sukladno odluci dekana, e-pošta na adresi student.pravo.hr koristi se za svu službenu komunikaciju unutar Fakulteta. Studenti/ce su dužni u komunikaciji s nastavnicama/nastavnicima i administrativnim službama Fakulteta koristiti se računom e-pošte na domeni student.pravo.hr, a nastavnici/e i djelatnici/e nisu dužni uzimati u obzir poruke poslane s drugih adresa e-pošte. Sve obavijesti od strane uprave Fakulteta i administrativnih službi dostavljaju se na adrese studenata na student.pravo.hr
Vaša adresa elektroničke pošte je ujedno i korisničko ime
ime.prezime@student.pravo.hr
zaporka je ista kao i za AAI
Microsoft Office 365 je skup usluga koje se nalaze u oblaku i pružaju mnoštvo funkcionalnosti, omogućavaju zajednički rad te 1 TB prostora za pohranu dokumenata. Uslugama se pristupa pomoću elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr, a uz to svakom je profesoru/ici, studentu/ici i djelatniku/ici javnih visokih učilišta i javnih znanstvenih instituta omogućena i instalacija alata Office 365 ProPlus na pet računala i pet mobilnih uređaja (tableta, pametnih telefona).
Office 365 mogu koristiti svi koji posjeduju AAI@EduHr elektronički identitet
Više o mogućnostima pročitajte na stranicama SRCE – Microsoft Office 365
Merlin je primarni alat koji Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu koristi za e-učenje. Merlin se temelji na sustavu otvorenog koda Moodle koji je Sveučilišni računski centar (SRCE) dodatno razradio i prilagodio potrebama korisnika te je danas najmoderniji sustav za e-učenje, povezan sa sustavom ISVU.
Popis e-kolegija Pravnog fakulteta: https://moodle.srce.hr/2024-2025/course/index.php?categoryid=32
Administrativni i tehnički upiti u vezi Merlina (nemogućnost pristupa kolegiju i sl.): Krunoslav Fučkor
Upiti o sadržaju kolegija: Obratite se predmetnoj nastavnici/nastavniku.
Sukladno čl. 83. st. 11. Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju,
Završne radove studija sveučilišta i fakulteti dužni su trajno objaviti na javnoj internetskoj bazi sveučilišne knjižnice u sastavu sveučilišta te kopirati u javnu internetsku bazu završnih radova Nacionalne i sveučilišne knjižnice.
Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu objavljuje završne radove studenata/ica u bazi Dabar (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji), koja je dostupna na adresi https://repozitorij.pravo.unizg.hr/
Upiti u vezi repozitorija završnih radova: referada@pravo.hr