Trg Republike Hrvatske 14
Zagreb, Hrvatska
Riješiti pravni problem stranke primjenom odgovarajuće pravne norme na utvrđeno činjenično stanje.
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Koristiti se informacijskom tehnologijom i bazama pravnih podataka
(npr. zakonodavstvo, sudska praksa, pravni časopisi te ostali e-izvori).
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Primjena
VJEŠTINE
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost učenja, sposobnost
primjene znanja u praksi, razumijevanje činjenica, pojmova, postupaka i
načela važnih za područje rada, analiziranje i vrednovanje činjenica radi
primjene u praksi, prezentacijske vještine i sposobnost stvaranja novih
ideja, sposobnost timskog rada.
SADRŽAJ UČENJA
Nastavne cjeline:
Zaštita žrtva i svjedoka kaznenih djela
Zaštita stranaca i tražitelja međunarodne zaštite
Suzbijanje diskriminacije i zaštita manjinskih prava
Zaštita radnika
Zaštita pacijenata
Zaštita djece i drugih sudionika obiteljskih odnosa
Zaštita ovršenika i prezaduženih građana
NASTAVNE METODE
Predavanje, rasprava sa studentima, analiza praktičnog problema,
samostalno čitanje literature te poticanje / angažiranje studenata na
aktivno sudjelovanje u raspravi.
METODE VREDNOVANJA
Izrada i kontrola opće pravne informacije, odnosno pravnog mišljenja.
Analizirati relevantnu sudsku praksu i stručnu literaturu u sklopu istraživanja radi izrade općih pravnih informacija i pravnih savjeta.
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
11.Analizirati relevantnu sudsku praksu.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza
VJEŠTINE
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost učenja, sposobnost
primjene znanja u praksi, razumijevanje činjenica, pojmova, postupaka i
načela važnih za područje rada, analiziranje i vrednovanje činjenica radi
primjene u praksi, prezentacijske vještine i sposobnost stvaranja novih
ideja, sposobnost timskog rada.
SADRŽAJ UČENJA
Nastavne cjeline:
Zaštita žrtva i svjedoka kaznenih djela
Zaštita stranaca i tražitelja međunarodne zaštite
Suzbijanje diskriminacije i zaštita manjinskih prava
Zaštita radnika
Zaštita pacijenata
Zaštita djece i drugih sudionika obiteljskih odnosa
Zaštita ovršenika i prezaduženih građana
NASTAVNE METODE
Predavanje, rasprava sa studentima, analiza praktičnog problema,
samostalno čitanje literature te poticanje / angažiranje studenata na
aktivno sudjelovanje u raspravi.
METODE VREDNOVANJA
Izrada i kontrola opće pravne informacije, odnosno pravnog mišljenja
Razviti osjećaj društvene solidarnosti i odgovornosti radom s ranjivim skupinama građana, odnosno korisnicima besplatne pravne pomoći
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
8.Razviti etičko, pravno i društveno odgovorno ponašanje
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Stvaranje/sinteza.
VJEŠTINE
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost učenja, sposobnost
primjene znanja u praksi, razumijevanje činjenica, pojmova, postupaka i
načela važnih za područje rada, analiziranje i vrednovanje činjenica radi
primjene u praksi, prezentacijske vještine i sposobnost stvaranja novih
ideja, sposobnost timskog rada.
SADRŽAJ UČENJA
Nastavne cjeline:
Zaštita žrtva i svjedoka kaznenih djela
Zaštita stranaca i tražitelja međunarodne zaštite
Suzbijanje diskriminacije i zaštita manjinskih prava
Zaštita radnika
Zaštita pacijenata
Zaštita djece i drugih sudionika obiteljskih odnosa
Zaštita ovršenika i prezaduženih građana
NASTAVNE METODE
Predavanje, rasprava sa studentima, analiza praktičnog problema,
samostalno čitanje literature te poticanje / angažiranje studenata na
aktivno sudjelovanje u raspravi.
METODE VREDNOVANJA
Izrada i kontrola opće pravne informacije, odnosno pravnog mišljenja.
Izraditi nacrt opće pravne informacije i pisanih pravnih mišljenja.
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte,
odnosno radnje u pravnim postupcima.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Stvaranje/sinteza.
VJEŠTINE
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost učenja, sposobnost
primjene znanja u praksi, razumijevanje činjenica, pojmova, postupaka i
načela važnih za područje rada, analiziranje i vrednovanje činjenica radi
primjene u praksi, prezentacijske vještine i sposobnost stvaranja novih
ideja, sposobnost timskog rada.
SADRŽAJ UČENJA
Nastavne cjeline:
Zaštita žrtva i svjedoka kaznenih djela
Zaštita stranaca i tražitelja međunarodne zaštite
Suzbijanje diskriminacije i zaštita manjinskih prava
Zaštita radnika
Zaštita pacijenata
Zaštita djece i drugih sudionika obiteljskih odnosa
Zaštita ovršenika i prezaduženih građana
NASTAVNE METODE
Predavanje, rasprava sa studentima, analiza praktičnog problema,
samostalno čitanje literature te poticanje / angažiranje studenata na
aktivno sudjelovanje u raspravi.
METODE VREDNOVANJA
Izrada i kontrola opće pravne informacije, odnosno pravnog mišljenja.
Objasniti sadržaj pravne informacije i pisanog pravnog mišljenja stranci, odnosno korisniku besplatne pravne pomoći.
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
20.Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte
odnosno radnje u pravnim postupcima
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Stvaranje/sinteza.
VJEŠTINE
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost učenja, sposobnost
primjene znanja u praksi, razumijevanje činjenica, pojmova, postupaka i
načela važnih za područje rada, analiziranje i vrednovanje činjenica radi
primjene u praksi, prezentacijske vještine i sposobnost stvaranja novih
ideja, sposobnost timskog rada.
SADRŽAJ UČENJA
Nastavne cjeline:
Zaštita žrtva i svjedoka kaznenih djela
Zaštita stranaca i tražitelja međunarodne zaštite
Suzbijanje diskriminacije i zaštita manjinskih prava
Zaštita radnika
Zaštita pacijenata
Zaštita djece i drugih sudionika obiteljskih odnosa
Zaštita ovršenika i prezaduženih građana
NASTAVNE METODE
Predavanje, rasprava sa studentima, analiza praktičnog problema,
samostalno čitanje literature te poticanje / angažiranje studenata na
aktivno sudjelovanje u raspravi.
METODE VREDNOVANJA
Izrada i kontrola opće pravne informacije, odnosno pravnog mišljenja.
Diskutirati o zadanom slučaju
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Razumijevanje
VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja
SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.
NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja
METODE VREDNOVANJA
Slušanje i komentiranje usmenih izlaganja
Prepoznati pravne probleme u zadanom slučaju
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Razumijevanje
VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja
SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.
NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja
METODE VREDNOVANJA
Ispravljanje pisanih podnesaka, slušanje i komentiranje usmenih
izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.
Pronaći odgovarajuće izvore i literaturu.
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Koristiti se informacijskom tehnologijom i bazama pravnih podataka
(npr. zakonodavstvo, sudska praksa, pravni časopisi te ostali e-izvori).
11. Analizirati relevantnu sudsku praksu.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Primjena
VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja
SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.
NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, pretraživanje izvora
METODE VREDNOVANJA
Ispravljanje pisanih podnesaka, slušanje i komentiranje usmenih
izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.
Pronaći odgovore na postavljena pitanja u izvorima i literaturi.
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Koristiti se informacijskom tehnologijom i bazama pravnih podataka
(npr. zakonodavstvo, sudska praksa, pravni časopisi te ostali e-izvori).
11. Analizirati relevantnu sudsku praksu.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Primjena
VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja
SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.
NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja, čitanje i
komentiranje izvora i literature
METODE VREDNOVANJA
Ispravljanje pisanih podnesaka, slušanje i komentiranje usmenih
izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.
Analizirati potencijalna rješenja problema.
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza
VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja
SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.
NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja, pisanje
podnesaka, komentiranje podnesaka, simulirana ročišta
METODE VREDNOVANJA
Ispravljanje pisanih podnesaka, slušanje i komentiranje usmenih
izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.
Izabrati optimalnu strategiju strukturiranja argumenata.
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte
odnosno radnje u pravnim postupcima.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Vrednovanje
VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja
SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.
NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja, pisanje
podnesaka, komentiranje podnesaka, simulirana ročišta
METODE VREDNOVANJA
Ispravljanje pisanih podnesaka, slušanje i komentiranje usmenih
izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.
Napraviti završnu verziju podneska.
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog
mišljenja.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte
odnosno radnje u pravnim postupcima.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Stvaranje/sinteza
VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja
SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.
NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja, pisanje
podnesaka, komentiranje podnesaka
METODE VREDNOVANJA
Ispravljanje pisanih podnesaka, ocjenjivanje na natjecanju.
Kritizirati suboptimalne argumente vlastitoga i suparničkog tima.
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog
mišljenja.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte
odnosno radnje u pravnim postupcima.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza
VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja
SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.
NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja, pisanje
podnesaka, komentiranje podnesaka, simulirana ročišta
METODE VREDNOVANJA
Ispravljanje pisanih podnesaka, slušanje i komentiranje usmenih
izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.
Kreirati konkurentan govor za usmeni dio natjecanja.
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog
mišljenja.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte
odnosno radnje u pravnim postupcima.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Stvaranje/sinteza
VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja
SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.
NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja, simulirana ročišta
METODE VREDNOVANJA
Slušanje i komentiranje usmenih izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.
Argumentirati sucima i protivničkom timu na usmenom dijelu natjecanja
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava.
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Vrednovanje
VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja
SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.
NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja, simulirana
ročišta
METODE VREDNOVANJA
Slušanje i komentiranje usmenih izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.
Identificirati pravne probleme u složenom činjeničnom stanju
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza
VJEŠTINE
Kritičko vrednovanje složenih problema
SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka – analiza hipotetskog slučaja
NASTAVNE METODE
Grupni rad
Vođena diskusija
Rad na tekstu
METODE VREDNOVANJA
Ocjena aktivnosti u diskusiji
Vrednovanje pisanih podnesaka
Analizirati relevantnu praksu Suda Europske unije u grani europskoga prava obuhvaćenog hipotetskim moot slučajem
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Koristiti se informacijskom tehnologijom i bazama pravnih podataka
(npr. zakonodavstvo, sudska praksa, pravni časopisi te ostali e-izvori).
10. Odrediti relevantna pravila pravnog sustava Europske unije u
pojedinom pravnom području.
11. Analizirati relevantnu sudsku praksu.
18. Provesti empirijska odnosno pravna i interdisciplinarna istraživanja.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza
VJEŠTINE
Istraživačke vještine
Kritičko vrednovanje
SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka – analiza hipotetskog slučaja
Izrada pisanih podnesaka
NASTAVNE METODE
Grupni rad
Vođena diskusija
Samostalno čitanje literature
METODE VREDNOVANJA
Ocjena aktivnosti u diskusiji
Vrednovanje pisanih podnesaka
Argumentirati valjanost različitih tumačenja relevantnih odredbi europskog prava u grani obuhvaćenoj hipotetskim moot slučajem
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
4. Klasificirati i protumačiti normativni okvir mjerodavan u pojedinoj grani
prava.
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava.
10. Odrediti relevantna pravila pravnog sustava Europske unije u
pojedinom pravnom području.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Vrednovanje
VJEŠTINE
Kritičko vrednovanje
Iznošenje argumenata u interakciji sa sugovornicima
SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka
Izrada pisanih podnesaka
Priprema za usmeni dio natjecanja
NASTAVNE METODE
Grupni rad
Vođena diskusija
Studentska debata
METODE VREDNOVANJA
Ocjena aktivnosti u diskusiji
Napraviti pisane podneske u prethodnom postupku pred Sudom Europske unije
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i
engleskom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte
odnosno radnje u pravnim postupcima.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Sinteza
VJEŠTINE
Kritičko vrednovanje
Kreativno razmišljanje
Rad pod pritiskom
Sposobnost rješavanja problema
Pismeno izražavanje na engleskom jeziku
SADRŽAJ UČENJA
Izrada pisanih podnesaka
NASTAVNE METODE
Grupni rad
Individualno rješavanja zadataka
METODE VREDNOVANJA
Vrednovanje pisanih podnesaka
Usmeno objasniti argumente u svrhu tumačenja pravnih normi u interesu stranke
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Sinteza
VJEŠTINE
Kreativno razmišljanje
Prezentacijske i komunikacijske vještine
Komunikacija na engleskom jeziku
SADRŽAJ UČENJA
Priprema za usmeni dio natjecanja
Usmeni dio natjecanja
NASTAVNE METODE
Usmeno izlaganje
Studentska debata
Vođena diskusija
METODE VREDNOVANJA
Vrednovanje usmenog izlaganja studenata
Identificirati pravne probleme u složenom činjeničnom stanju
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza
VJEŠTINE
Kritičko vrednovanje složenih problema
SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka – analiza hipotetskog slučaja
NASTAVNE METODE
Grupni rad
Vođena diskusija
Rad na tekstu
METODE VREDNOVANJA
Ocjena aktivnosti u diskusiji
Vrednovanje pisanih podnesaka
Analizirati relevantnu praksu Suda Europske unije u grani europskoga prava obuhvaćenog hipotetskim moot slučajem
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Koristiti se informacijskom tehnologijom i bazama pravnih podataka
(npr. zakonodavstvo, sudska praksa, pravni časopisi te ostali e-izvori).
10. Odrediti relevantna pravila pravnog sustava Europske unije u
pojedinom pravnom području.
11. Analizirati relevantnu sudsku praksu.
18. Provesti empirijska odnosno pravna i interdisciplinarna istraživanja.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza
VJEŠTINE
Istraživačke vještine
Kritičko vrednovanje
SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka – analiza hipotetskog slučaja
Izrada pisanih podnesaka
NASTAVNE METODE
Grupni rad
Vođena diskusija
Samostalno čitanje literature
METODE VREDNOVANJA
Ocjena aktivnosti u diskusiji
Vrednovanje pisanih podnesaka
Argumentirati valjanost različitih tumačenja relevantnih odredbi europskog prava u grani obuhvaćenoj hipotetskim moot slučajem
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
4. Klasificirati i protumačiti normativni okvir mjerodavan u pojedinoj grani
prava.
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava.
10. Odrediti relevantna pravila pravnog sustava Europske unije u
pojedinom pravnom području.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Vrednovanje
VJEŠTINE
Kritičko vrednovanje
Iznošenje argumenata u interakciji sa sugovornicima
SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka
Izrada pisanih podnesaka
Priprema za usmeni dio natjecanja
NASTAVNE METODE
Grupni rad
Vođena diskusija
Studentska debata
METODE VREDNOVANJA
Ocjena aktivnosti u diskusiji
Kritički vrednovati znanstvenu literaturu u grani prava obuhvaćenoj hipotetskim moot slučajem
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Koristiti se informacijskom tehnologijom i bazama pravnih podataka
(npr. zakonodavstvo, sudska praksa, pravni časopisi te ostali e-izvori).
18. Provesti empirijska odnosno pravna i interdisciplinarna istraživanja.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Vrednovanje
VJEŠTINE
Sposobnost kritike
Istraživačke vještine
SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka
NASTAVNE METODE
Rad na tekstu
Vođena diskusija
Grupni rad
METODE VREDNOVANJA
Ocjena aktivnosti u diskusiji
Vrednovanje pisanih podnesaka
Napraviti pisane podneske u postupku pred Sudom Europske unije
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i
engleskom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte
odnosno radnje u pravnim postupcima.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Sinteza
VJEŠTINE
Kritičko vrednovanje
Kreativno razmišljanje
Rad pod pritiskom
Sposobnost rješavanja problema
Pismeno izražavanje na engleskom i francuskom jeziku
SADRŽAJ UČENJA
Izrada pisanih podnesaka
NASTAVNE METODE
Grupni rad
Individualno rješavanja zadataka
METODE VREDNOVANJA
Vrednovanje pisanih podnesaka
Usmeno objasniti argumente u svrhu tumačenja pravnih normi u interesu stranke
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja.
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Sinteza
VJEŠTINE
Kreativno razmišljanje
Prezentacijske i komunikacijske vještine
Komunikacija na stranom jeziku
SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka
Priprema za usmeni dio natjecanja
NASTAVNE METODE
Usmeno izlaganje
Studentska debata
Vođena diskusija
METODE VREDNOVANJA
Vrednovanje usmenog izlaganja studenata
Ocjena aktivnosti u diskusiji