Font Kontrast

  • Alumni
  • Mentorstvo
  • Cjeloživotno obrazovanje
  • Etički kodeks
  • Knjižnica
  • Knjižara i webshop
  • HR
  • |
  • EN
Pravni Fakultet
  • Trg Republike Hrvatske 14

    Zagreb, Hrvatska

  • 250 godina Pravnog Fakulteta
Pravni Fakultet
  • home
  • Fakultet
    • Ustroj i upravljanje
    • Strategija razvoja
    • Djelatnici
    • Tradicija
    • Zakoni i ostali propisi
    • Upravljanje kvalitetom
    • Etički kodeks
    • Pristup informacijama
    • Zaklada Pravnog fakulteta za potporu znanstvenika
    • Rodna ravnopravnost i nediskriminacija
    • Društvena uloga Fakulteta
    • Alumni
    • Knjižnica Pravnog fakulteta
    • Izdavačka djelatnost
    • Akademski kalendar 2024./2025.
    • Kontakt i lokacija
  • Upisi
    • Postani student Pravnog fakulteta
    • Sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij Pravo
    • Sveučilišni prijediplomski studij Socijalni rad
    • Stručni prijediplomski studiji Javna uprava i Porezni studij
    • Sveučilišni diplomski studiji Socijalni rad i Socijalna politika
    • Stručni diplomski studij Javna uprava
    • Specijalistički i doktorski studiji
  • Studiji
    • Sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij Pravo
    • Prijediplomski studiji
    • Diplomski studiji
    • Sveučilišni specijalistički studiji
    • Doktorski studiji
    • Združeni studiji
    • Cjeloživotno obrazovanje
    • Horizontalna mobilnost
    • Izvedbeni planovi i ishodi učenja
  • Studenti
    • Obavijesti
    • Rasporedi predavanja
    • Ispitni rokovi
    • Završni/diplomski rad
    • Studentska služba / Opće informacije
    • Podrška studentima
    • Mentori
    • Studentske organizacije
    • Studentska natjecanja
    • Pravna klinika
    • Upravni kompas
    • HOME – Centar za socijalnu podršku i inovacije
    • Upis u višu godinu ili ponavljanje godine (2024./2025.)
  • Znanost
    • Znanstveno stručni skupovi
    • Znanstveni časopisi
    • Akademija pravnih znanosti Hrvatske
    • Tribina Pravnog fakulteta
    • Hrvatsko središte Europskog pravnog instituta (ELI Croatian Hub)
    • Jean Monnet projekti
  • Projekti
    • Ured za međunarodnu suradnju i projekte
    • Novosti i natječaji
    • Interne upute
    • Croris baza
    • Aktivni projekti
    • Arhiva projekata
    • Zanimljivosti
  • Međunarodna suradnja
    • Obavijesti
    • Ured za međunarodnu suradnju i projekte
    • Mreža partnerskih sveučilišta
    • Programi međunarodne mobilnosti za studente
    • Odlazna studijska mobilnost
    • Mobilnost nastavnog osoblja
    • Mobilnost nenastavnog osoblja
    • Međunarodni sporazumi o suradnji
    • Zagreb Law Summer School
    • Kontakti
  • Brzi linkovi
    • Studentske obavijesti
    • Rasporedi predavanja
    • Katedre
    • Podrška studentima
    • Studomat
    • Merlin
    • Webmail
    • Nastavnički portal
    • Djelatnički intranet
    Naslovnica / Katedra za teoriju i metode socijalnog rada / Integrativni socijalni rad

Integrativni socijalni rad

Šifra kolegija: 70142

  • Sveučilišni diplomski studij Socijalni rad 1. godina, 1. semestar
  • Status: Obvezni
  • Sati nastave: 75 Sati Predavanja: 45 Sati Vježbe: 30 Sati
  • Način izvedbe: S fizičkom prisutnošću
  • Jezik podučavanja: Hrvatski
  • ECTS: 6.0
  • Katedra: Katedra za teoriju i metode socijalnog rada

Nositelji

  • prof. dr. sc. Kristina Urbanc

Izvođači

  • dr. sc. Ines Rezo Bagarić
  • izv. prof. dr. sc. Marijana Kletečki Radović

Vanjski suradnici

  • prof. em. dr. sc. Marina Ajduković

Integrativni socijalni rad

Literatura

OBVEZNA LITERATURA

Ajduković, M. i Urbanc, K.; Integrirajući pristup u socijalnom radu kao kontekst razumijevanja individualnog plana skrbi; Ljetopis socijalnog rada 16, (3), (2009), str. 505-535

Ajduković, M. i Urbanc, K.; Kvalitativna analiza iskustava stručnih djelatnika kao doprinos evaluaciji procesa uvođenja novog modela rada u centra za socijalnu skrb; Ljetopis socijalnog rada, 17 (3) (2010), str. 319-352

Žižak, A., Vizek Vidović, V. i Ajduković, M.; Interpersonalna komunikacija u profesionalnom kontekstu; Edukacijsko rehabilitacijski fakultet (2011), str. 93-183

Čačainovič Vogrinčič, G. i sur.; Uspostavljanje suradnog odnosa i osobnog kontakta u socijalnom radu; Biblioteka Studijskog centra socijalnog rada (2007), str. 3-49

Urbanc, K. i Ajduković, M.; Novi model rada centra za socijalnu skrb: Izazovi i preporuke.; Ljetopis socijalnog rada, 17 (3) (2010), str. 353- 389

Ajduković, D.; Priručnik o provedbi Protokola o postupanju u slučaju nasilja u obitelji; Društvo za psihološku pomoć i UNDP u Hrvatskoj (2010), str

Urbanc, K. (ur); Individualno planiranje u socijalnom radu; Biblioteka socijalnog rada (2015), str. 13-94; 187-209

Zakon o socijalnoj skrbi, NN 18/22; , str

PREPORUČENA LITERATURA

Murphy, C.M. i Maiuro, R.D.; Motivational interviewing and stages of change in intimate partner violence.; Springer publishing Company (2009), str

Ishodi učenja

Interpretirati i primijeniti model promjene ponašanja u radu s nedobrovoljnim i dobrovoljnim korisnicima socijalnih usluga

  1. DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA

    Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
    za promjenu i suradnju korisnika. (3)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se sukobljavaju
    etičke norme. (7)
    Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
    skupine. (15)

  2. KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA

    Primjena

  3. VJEŠTINE

    Kritičko korištenje literature, vještina upravljanja informacijama, vještine
    prijenosa teorijskih znanja u praktičnu primjenu, sposobnost rješavanja
    problema, rad u timu, sposobnost kritičke i samokritične primjene znanja u
    praksi, etičnost.

  4. SADRŽAJ UČENJA

    ➔ Suvremeni nasuprot tradicionalnom modelu motivacije za primjenu
    ponašanja
    ➔ Transteorijski model promjene
    ➔ Faze promjene
    ➔ Primjena modela promjene u radu s dobrovoljnim nedobrovoljnim
    korisnicima

  5. NASTAVNE METODE

    Predavanja, demonstracije i vježbanje vještina, prikaz slučajeva, vođena
    diskusija, timski rad, samostalno čitanje literature

  6. METODE VREDNOVANJA

    Praćenje ishoda timskog rada u malim grupama
    Dva kolokvija ili pisani ispit esejskog tipa
    Usmeni ispit

Identificirati i demonstrirati vještine motivacijskog razgovara

  1. DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA

    Izabrati vještine profesionalne komunikacije prilagođene specifičnim
    skupinama korisnika. (1)
    Demonstrirati složenije komunikacijske vještine potrebne za rad s
    nedobrovoljnim korisnicima. (2)
    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda. (4)

  2. KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA

    Analiza

  3. VJEŠTINE

    Kritičko korištenje literature, vještina upravljanja informacijama, vještine
    prijenosa teorijskih znanja u praktičnu primjenu, sposobnost rješavanja
    problema, rad u timu, sposobnost kritičke i samokritične primjene znanja u
    praksi, etičnost.

  4. SADRŽAJ UČENJA

    ➔ Suvremeni nasuprot tradicionalnom modelu motivacije za primjenu
    ponašanja
    ➔ Primjena modela promjene u radu s dobrovoljnim nedobrovoljnim
    korisnicima
    ➔ Načela motivacijskog razgovora
    ➔ Vještine motivacijskog razgovora
    ➔ Prepoznavanje otpora u motivacijskom razgovoru
    ➔ Primjena motivacijskog razgovora u radu sa specifičnim skupinama
    korisnika – adolescenti, osobe s poteškoćama mentalnog zdravlja,
    traumatizirane osobe

  5. NASTAVNE METODE

    Predavanja, demonstracije i vježbanje vještina, prikaz slučajeva, vođena
    diskusija, timski rad, samostalno čitanje literature

  6. METODE VREDNOVANJA

    Praćenje ishoda timskog rada u malim grupama
    Dva kolokvija ili pisani ispit esejskog tipa
    Usmeni ispit

Procjenjivati intervencije u radu sa žrtvama i počiniteljima nasilja u obitelji

  1. DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA

    Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
    za promjenu i suradnju korisnika. (3)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se sukobljavaju
    etičke norme. (7)
    Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
    skupine. (15)

  2. KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA

    Vrednovanje

  3. VJEŠTINE

    Kritičko korištenje literature, vještina upravljanja informacijama, vještine
    prijenosa teorijskih znanja u praktičnu primjenu, sposobnost rješavanja
    problema, rad u timu, sposobnost kritičke i samokritične primjene znanja u
    praksi, etičnost.

  4. SADRŽAJ UČENJA

    ➔ Teorijski modeli objašnjavanja nasilja u obitelji
    ➔ Vrste nasilja u obitelji
    ➔ Načela rada sa žrtvama i počiniteljima nasilja u obitelji
    ➔ Vještine rada sa žrtvama i počiniteljima nasilja u obitelji
    ➔ Pravni okvir i reguliranje postupanja u slučajevima nasilja u obitelji
    ➔ Planiranje intervencija sa žrtvama i počiniteljima nasilja u obitelji
    ➔ Temelji međuresorne suradnje u pristupu nasilju u obitelji
    ➔ Zaštita djece u obiteljima u kojim je prisutno nasilje

  5. NASTAVNE METODE

    Predavanja, demonstracije i vježbanje vještina, prikaz slučajeva, vođena
    diskusija, timski rad, samostalno čitanje literature

  6. METODE VREDNOVANJA

    Praćenje ishoda timskog rada u malim grupama
    Dva kolokvija ili pisani ispit esejskog tipa
    Usmeni ispit

Integrirati znanje o učinku trauma u planiranje i provođenje intervencija socijalnog rada

  1. DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA

    Izabrati vještine profesionalne komunikacije prilagođene specifičnim
    skupinama korisnika. (1)
    Demonstrirati složenije komunikacijske vještine potrebne za rad s
    nedobrovoljnim korisnicima. (2)
    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda. (4)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se sukobljavaju
    etičke norme. (7)

  2. KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA

    Sinteza

  3. VJEŠTINE

    Kritičko korištenje literature, vještina upravljanja informacijama, vještine
    prijenosa teorijskih znanja u praktičnu primjenu, sposobnost rješavanja
    problema, rad u timu, sposobnost kritičke i samokritične primjene znanja u
    praksi, etičnost.

  4. SADRŽAJ UČENJA

    ➔ Određenje traume
    ➔ Razlika između traume tipa I i II
    ➔ Učinak traumatizacije na ponašanje i doživljavanje različitih
    skupina korisnika
    ➔ Učinak traume na uspostavu pomažućih odnosa
    ➔ Planiranje intervencija s traumatiziranim korisnicima
    ➔ Primjena motivacijskog razgovora u radu s traumatiziranim
    korisnicima

  5. NASTAVNE METODE

    Predavanja, demonstracije i vježbanje vještina, prikaz slučajeva, vođena
    diskusija, timski rad, samostalno čitanje literature

  6. METODE VREDNOVANJA

    Praćenje ishoda timskog rada u malim grupama
    Dva kolokvija ili pisani ispit esejskog tipa
    Usmeni ispit

Interpretirati koncept vođenja slučaja te ulogu i odgovornosti socijalnog radnika kao voditelja slučaja

  1. DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA

    Izabrati vještine profesionalne komunikacije prilagođene specifičnim
    skupinama korisnika (1)
    Demonstrirati složenije komunikacijske vještine potrebne za rad s
    nedobrovoljnim korisnicima (2)
    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda (4)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se sukobljavaju
    etičke norme (7)
    Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
    skupine (15)

  2. KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA

    Primjena

  3. VJEŠTINE

    Vještina prijenosa teorijskih znanja u praktičnu primjenu, sposobnost
    kritičke i samokritičke primjene znanja u praksi,etičnost, kritičko korištenje
    literature

  4. SADRŽAJ UČENJA

    ➔ Koncept vođenja slučaja
    ➔ Odgovornosti i sadržaj uloge socijalnog radnika
    ➔ Suradnja socijalnih radnika s drugim stručnjacima u CZSS
    ➔ Ustroj i način rada CZSS
    ➔ Vođenje dokumentacije u CZSS

  5. NASTAVNE METODE

    Predavanja, primjeri iz prakse, demonstracije, vođena diskusija, samostalno
    čitanje literature

  6. METODE VREDNOVANJA

    Rješavanje problemskih zadataka
    Dva kolokvija ili pismeni ispit
    Usmeni ispit

Analizirati različite vrste individualnih planova primjerene potrebama korisnika i njihovog okruženja

  1. DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA

    Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
    za promjenu i suradnju korisnika (3)
    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda (4)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se sukobljavaju
    etičke norme (7)
    Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
    skupine (15)

  2. KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA

    Analiza

  3. VJEŠTINE

    Kritičko korištenje literature, vještina prijenosa teorijskih znanja u
    praktičnu primjenu, sposobnost rješavanja problema, sposobnost kritičke i
    samokritične primjene znanja u praksi, etičnost

  4. SADRŽAJ UČENJA

    ➔ Razvoj i elementi koncepta suradnog odnosa u kontekstu
    individualnog planiranja
    ➔ Smetnje u suradnom odnosu između korisnika i socijalnog radnika
    ➔ Temelji koncepta individualnog plana promjene
    ➔ Načela individualnog planiranja
    ➔ Vrste individualnih planova
    ➔ Individualno planiranje u kontekstu rada sa specifičnim skupinama
    korisnika (siromašne osobe ili osobe u riziku od siromaštva;
    migrant, žrtve trgovanja ljudima – gosti predavači)

  5. NASTAVNE METODE

    Predavanja, vođena diskusija, rješavanje problemskih zadataka u grupi,
    demonstracija praktičnog zadatka, izrada individualnog praktičnog zadatka,
    samostalno čitanje literature

  6. METODE VREDNOVANJA

    Rješavanje problemskih zadataka
    Izrada individualnog praktičnog zadatka
    Dva kolokvija ili pismeni ispit
    Usmeni ispit

Integrirati znanje o konceptima ključnim za primjenu individualnog planiranja te zastupanje prava korisnika

  1. DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA

    Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
    za promjenu i suradnju korisnika (3)
    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda (4)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se sukobljavaju
    etičke norme (7)
    Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
    skupine (15)

  2. KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA

    Sinteza

  3. VJEŠTINE

    Kritičko korištenje literature, vještine upravljanja informacijama,
    sposobnost rješavanja problema sposobnost kritičke i samokritičke
    primjene znanja u praksi, etičnost, vještina prijenosa teorijskih znanja u
    praktičnu primjenu, sposobnost rada u timu

  4. SADRŽAJ UČENJA

    ➔ Perspektiva korisnika u kontekstu individualnog planiranja
    ➔ Koncept zastupanja i samozastupanja
    ➔ Moć i odgovornost u procesu individualnog planiranja
    ➔ Dijaloški svjetonazor u procesu individualnog planiranja
    ➔ Koncept dostojanstvenog rizika
    ➔ Primjeri iz prakse – gosti predavači, stručnjaci i korisnici

  5. NASTAVNE METODE

    Predavanje, vođena diskusija, demonstracije, prikaz slučajeva, vježbanje
    vještina, samostalno čitanje literature

  6. METODE VREDNOVANJA

    Rješavanje problemskih zadataka
    Dva kolokvija ili pismeni ispit
    Usmeni ispit

Samostalno napraviti individualni plan promjene te u njega integrirati teorijske, vrijednosne i zakonske temelje

  1. DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA

    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda (4)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se sukobljavaju
    etičke norme (7)
    Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
    skupine (15)

  2. KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA

    Stvaranje / sinteza

  3. VJEŠTINE

    Kritičko korištenje literature, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
    vještina upravljanja informacijama, sposobnost primjene znanja u praksi

  4. SADRŽAJ UČENJA

    ➔ Rad na primjerima iz prakse
    ➔ Izazovi primjene individualnog planiranja u CZSS – gostujuća
    predavanja
    ➔ Samostalna izrada individualnog plana
    ➔ Analiza i argumentiranje sadržaja individualnog plana

  5. NASTAVNE METODE

    Predavanja gostujućih predavača, vježbanje vještina, prikaz slučajeva, rad
    na tekstu, samostalno čitanje literature,

  6. METODE VREDNOVANJA

    Vrednovanje studentske izvedbe (individualnog pismenog zadatka)
    Dva kolokvija ili pismeni ispit
    Usmeni ispit

Pojedinosti

O kolačićima

Neophodni kolačići 5

Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom surfanja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funkcionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.

Pravni Fakultet 4

cookies_permission

Za pohranu prihvaćanja kolačića.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

accessibility-text

Za pohranjivanje opcije pristupačnost veličine teksta.

Ističe: 30 dana

Vrsta: HTTP

accessibility-contrast

Za pohranjivanje opcije pristupačnost kontrast stranice.

Ističe: 30 dana

Vrsta: HTTP

SimpleSAML

Autentikacija stranice

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

WordPress 1

wp-wpml_current_language

Za pohranjivanje jezičnih postavki.

Ističe: 1 dan

Vrsta: HTTP

Kolačići za praćenje i analitiku 3

Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

Pravni Fakultet 1

cookies_permission_analiza

Za pohranu prihvaćanja analitičkih kolačića.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

Google 2

_ga

Za pohranjivanje i brojanje prikaza stranica.

Ističe: 2 godine

Vrsta: HTTP

_ga_*

Za pohranjivanje i brojanje prikaza stranica.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

"Kolačići, poznati i kao "cookies", su male tekstualne datoteke koje web stranice pohranjuju na vašuređaj prilikom posjete.

Njihova uloga je poboljšati vaše iskustvo pregledavanja omogućavajući web stranicama da pamte vaše postavke, poput jezika ili preferencija, te pružaju bolje korisničko iskustvo.

Ove stranice koriste različite vrste kolačića. Neke kolačiće postavljaju usluge trećih strana koje se prikazuju na našim stranicama.

Vašu suglasnost za Izjavu o kolačićima na našim internetskim stranicama možete u bilo kojem trenutku promijeniti ili povući.

EU zakonodavstvo, posebno Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR), zahtijeva da korisnici dobiju informacije i daju pristanak prije korištenja kolačića te imaju mogućnost upravljanja postavkama privatnosti.

Više informacija o kolačićima možete pronaći ovdje.

Koristimo kolačiće kako bi poboljšali Vaše korisničko iskustvo i funkcionalnost stranice. Više informacija o kolačićima možete pronaći ovdje.

Pravni fakultet

PRAVNI FAKULTET
SVEUČILIŠTE U ZAGREBU
Trg Republike Hrvatske 14
10000 Zagreb

Privremena adresa:
Trg Republike Hrvatske 3
10000 Zagreb

IBAN: HR9823600001101264729
OIB: 38583303160
MB: 3225909
PIC: 986566728
REG.NO.: 080173715

DEKANAT

  • dekanat@pravo.unizg.hr

STUDENTSKA SLUŽBA

  • referada@pravo.unizg.hr

  • 01 4890 250
    01 4890 252
    (radnim danom od 8 do 14 sati, utorkom od 8 do 16 sati)

  • Pristup informacijama
  • Arhiva newslettera
  • Mediji o nama

Za vrijeme trajanja obnova zgrada Fakulteta na adresi Ćirilometodska 4 i Nazorova 51, uredi nastavnika i stručnih službi privremeno su smješteni na drugim lokacijama. Detaljne informacije nalaze se ovdje.

Pravni fakultet © 2023 - 2025. All rights reserved. | Made by papar.hr

Pravni fakultet
  • HR
  • |
  • EN
    • Ustroj i upravljanje
    • Strategija razvoja
    • Djelatnici
    • Tradicija
    • Zakoni i ostali propisi
    • Upravljanje kvalitetom
    • Etički kodeks
    • Pristup informacijama
    • Zaklada Pravnog fakulteta za potporu znanstvenika
    • Rodna ravnopravnost i nediskriminacija
    • Društvena uloga Fakulteta
    • Alumni
    • Knjižnica Pravnog fakulteta
    • Izdavačka djelatnost
    • Akademski kalendar 2024./2025.
    • Kontakt i lokacija
    • Postani student Pravnog fakulteta
    • Sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij Pravo
    • Sveučilišni prijediplomski studij Socijalni rad
    • Stručni prijediplomski studiji Javna uprava i Porezni studij
    • Sveučilišni diplomski studiji Socijalni rad i Socijalna politika
    • Stručni diplomski studij Javna uprava
    • Specijalistički i doktorski studiji
    • Sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij Pravo
    • Prijediplomski studiji
    • Diplomski studiji
    • Sveučilišni specijalistički studiji
    • Doktorski studiji
    • Združeni studiji
    • Cjeloživotno obrazovanje
    • Horizontalna mobilnost
    • Izvedbeni planovi i ishodi učenja
    • Obavijesti
    • Rasporedi predavanja
    • Ispitni rokovi
    • Završni/diplomski rad
    • Studentska služba / Opće informacije
    • Podrška studentima
    • Mentori
    • Studentske organizacije
    • Studentska natjecanja
    • Pravna klinika
    • Upravni kompas
    • HOME – Centar za socijalnu podršku i inovacije
    • Upis u višu godinu ili ponavljanje godine (2024./2025.)
    • Znanstveno stručni skupovi
    • Znanstveni časopisi
    • Akademija pravnih znanosti Hrvatske
    • Tribina Pravnog fakulteta
    • Hrvatsko središte Europskog pravnog instituta (ELI Croatian Hub)
    • Jean Monnet projekti
    • Ured za međunarodnu suradnju i projekte
    • Novosti i natječaji
    • Interne upute
    • Croris baza
    • Aktivni projekti
    • Arhiva projekata
    • Zanimljivosti
    • Obavijesti
    • Ured za međunarodnu suradnju i projekte
    • Mreža partnerskih sveučilišta
    • Programi međunarodne mobilnosti za studente
    • Odlazna studijska mobilnost
    • Mobilnost nastavnog osoblja
    • Mobilnost nenastavnog osoblja
    • Međunarodni sporazumi o suradnji
    • Zagreb Law Summer School
    • Kontakti
    • Alumni
    • Mentorstvo
    • Cjeloživotno obrazovanje
    • Etički kodeks
    • Knjižnica
    • Knjižara i webshop
    • Studentske obavijesti
    • Rasporedi predavanja
    • Katedre
    • Podrška studentima
    • Studomat
    • Merlin
    • Webmail
    • Nastavnički portal
    • Djelatnički intranet
250 godina Pravnog Fakulteta
  • dekanat@pravo.unizg.hr