Trg Republike Hrvatske 14
Zagreb, Hrvatska
Sladović Franz, B.; Osnove interpersonalne komunikacije za socijalne radnike; Biblioteka socijalnog rada. (2009)
Kolesarić, V; Krizmanić, M i Petz, B.; Uvod u psihologiju; Grafički zavod (1991), str. 305-333
Pregrad, J.; Stres, trauma, oporavak; Društvo za psihološku pomoć (1996), str. 7-36; 27-38; 39-44
Bašić, J; Hudina, B; Koller Trbović, N. i Žižak, A.; Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima.; Alinea (1994), str. 7-77
Odrediti osobne i profesionalne vrijednosti u socijalnom radu (9)
Objasniti teorijski okvir razumijevanja i funkcioniranja čovjeka u
zajednici (11)
Razumijevanje
● Sposobnost učenja
● Prezentacijske i komunikacijske vještine
● Vještina upravljanja informacijama
● Prezentacijske i komunikacijske vještine
● Sposobnost primjene znanja u praksi
● Samoanaliza
● Percepcija i komunikacija
● Pogreške u komunikaciji
● Karakteristike interpersonalne komunikacije
● Watzlawickovi zakoni komunikacije
● Komunikacijski prostor
● Komunikacijske prepreke
Predavanje, interaktivna rasprava, samostalno čitanje literature,
edukativni medijski sadržaji, rad na online sustavu, zadaće-pisani
radovi
Vrednovanje studentske izvedbe –pisani radovi i praktični
problemski zadaci
Pisani ispit – zadaci esejskog tipa
Usmeni ispit
Primijeniti vještine profesionalne komunikacije sa specifičnim
skupinama korisnika potrebne za procjenu, informiranje, vođenje
procesa promjena, savjetovanje i provedbu drugih intervencija u
socijalnom radu (1)
Objasniti teorijski okvir razumijevanja i funkcioniranja čovjeka u
zajednici (11)
Razumijevanje
● Sposobnost učenja
● Sposobnost primjene znanja u praksi
● Vještina upravljanja informacijama
● Suvremeni model interpersonalne komunikacije
● Značaj komunikacije u socijalnom radu
● Razlikovanje socijalnih, komunikacijskih i interpersonalnih
vještina
Predavanje, interaktivna rasprava, samostalno čitanje literature,
edukativni medijski sadržaji, rad na online sustavu, zadaća
Vrednovanje studentske izvedbe –pisani radovi i praktični
problemski zadaci
Pisani ispit – zadaci esejskog tipa
Usmeni ispit
Primijeniti vještine profesionalne komunikacije sa specifičnim
skupinama korisnika potrebne za procjenu, informiranje, vođenje
procesa promjena, savjetovanje i provedbu drugih intervencija u
socijalnom radu (1)
Definirati rizike i probleme uvažavajući korisničku perspektivu i
vrijednosti socijalnog rada (3)
Prepoznati kako su kulturalna i druga obilježja povezana s položajem
društvenih skupina, razvojem socijalnih rizika i problema te
mogućnosti njihovog rješavanja (15)
Primjena
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja problema,
sposobnost primjene znanja u praksi, logičko argumentiranje uz
uvažavanje drugačijeg mišljenja, sposobnost učenja, etičnost.
● Osnovne komunikacijske vještine u socijalnom radu
● Vještina govorenja i vještina slušanja
● Neverbalna komunikacija
● Suvremene teme u komunikaciju u socijalnom radu:
profesionalna komunikacija u online okruženju,
komunikacija rod i spol, interkulturalna komunikacija
● Korisnički pristup- komunikacija sa specifičnim skupinama
korisnika
Predavanje, interaktivna rasprava, samostalno čitanje literature,
edukativni medijski sadržaji, pismene zadaće, rad na online sustavu
Vrednovanje studentske izvedbe –pisani radovi i praktični
problemski zadaci
Pisani ispit – zadaci esejskog tipa
Usmeni ispit
Primijeniti vještine profesionalne komunikacije sa specifičnim
skupinama korisnika potrebne za procjenu, informiranje, vođenje
procesa promjena, savjetovanje i provedbu drugih intervencija u
socijalnom radu (1)
Prepoznati kako su kulturalna i druga obilježja povezana s položajem
društvenih skupina, razvojem socijalnih rizika i problema te
mogućnosti njihovog rješavanja (15)
Analiza
● Sposobnost učenja
● Prezentacijske i komunikacijske vještine
● Vještina upravljanja informacijama
● Osnovne vještine socijalnog rada (fokusiranje, sumiranje,
vještina empatije)
● Vještina govorenja (postavljanje pitanja, reflektiranje i
parafraziranje, konfrontacija, ja poruke)
● Vještina slušanja (aktivno slušanje)
● Vještina online komunikacije
● Sposobnost primjene znanja u praksi
● Sposobnost rješavanja problema
● Osnovne komunikacijske vještine u socijalnom radu
● Vještina govorenja i vještina slušanja
● Neverbalna komunikacija
● Komunikacijski prostor
● Komunikacijske prepreke
● Suvremene teme o komunikaciji u socijalnom radu:
profesionalna komunikacija u online okruženju,
komunikacija rod i spol, interkulturalna komunikacija
● Korisnički pristup- komunikacija sa specifičnim skupinama
korisnika
Predavanje, interaktivna rasprava, samostalno čitanje literature,
edukativni medijski sadržaji, pismene zadaće
Vrednovanje studentske izvedbe –pisani radovi i praktični
problemski zadaci
Pisani ispit – zadaci esejskog tipa
Usmeni ispit