Trg Republike Hrvatske 14
Zagreb, Croatia
1.Identificirati programe socijalne politike koji su sastavnice
hrvatske socijalne države.
2.Opisati prioritete socijalnog razvoja i njihovu povezanost s
ekonomskim razvojem.
4.Razumjeti ulogu ključnih dionika socijalnog razvoja.
11.Vrednovati prioritete socijalnog razvoja od lokalne do
nacionalne razine.
Primjena
Etičnost, sposobnost rješavanja problema, sposobnost stvaranja novih
ideja, korištenje knjižničnih i statističkih resursa, korištenje stranih
jezika za proučavanje materijala potrebnih za odabir teme rada.
Izborni sadržaj – seminar nema zadane nastavne cjeline, već se
sadržaj utvrđuje ovisno o odabranoj temi / području diplomskog rada.
Vođena diskusija s mentorom u svrhu odabira teme, izrada koncepta
s popisom literature.
1. Vrednovanje predložene teme;
2. Vrednovanje koncepta diplomskog rada
4.Razumjeti ulogu ključnih dionika socijalnog razvoja.
5.Interpretirati pokazatelje socijalnog razvoja u kontekstu
EU socijalnog modela.
9.Kritički analizirati prioritete socijalnih ulaganja te
obilježja i ishoda programa i mjera socijalne politike.
15.Kombinirati uloge različitih dionika u programima
socijalnog razvoja.
Primjena
Etičnost, sposobnost rješavanja problema, sposobnost kritike i
samokritike, sposobnost stvaranja novih ideja, sposobnost
razlučivanja osobnih stavova od argumenata utemeljenih u
empirijskim činjenicama.
Izborni sadržaj – seminar nema zadane nastavne cjeline, već se
sadržaj utvrđuje ovisno o odabranoj temi / području diplomskog rada
Vođena diskusija s mentorom o rezultatima proučavanja materijala za
izradu diplomskog rada, rad na tekstu diplomskog rada
Vrednovanje studentskog rada na materijalima kroz diskusiju
studenta i mentora.
4.Razviti prijedlog socijalnog projekata u području
socijalnog razvoja.
7.Primijeniti načela evaluacije socijalnih projekata.
13.Planirati provedbu inovativnih socijalnih projekta.
Primjena
Etičnost, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost razlikovanja
osobnih stavova od argumenata, vještina upravljanja informacijama,
logičko argumentiranje uz uvažavanje drukčijeg mišljenja, pisanje
znanstvenog rada.
Izborni sadržaj – seminar nema zadane nastavne cjeline, već se
sadržaj utvrđuje ovisno o odabranoj temi / području diplomskog rada.
Vođena diskusija tijekom pisanja diplomskog rada, izrada
diplomskog rada.
1. Vrednovanje studentskog rada tijekom pisanja diplomskog rada.
2. Vrednovanje napisanih dijelova rada
3. Vrednovanje završnog diplomskog rada.
2.Opisati prioritete socijalnog razvoja i njihovu povezanost s
ekonomskim razvojem.
3.Identificirati okvire strateškog planiranja u socijalnog
politici.
13.Planirati provedbu inovativnih socijalnih projekta.
14.Objasniti razlike među različitim sustavima socijalne
sigurnosti, prednosti i rizike povezane s tim pristupima,
predložiti unapređenje određenih postojećih uređenja te
preuzeti odgovornost za provođenje predloženih promjena.
Analiza
Etičnost, korištenje odgovarajuće literature te statističke građe.
Izborni sadržaj – seminar nema zadane nastavne cjeline, već se
sadržaj utvrđuje ovisno o odabranoj temi / području diplomskog rada.
Vođena diskusija s mentorom o rezultatima proučavanja materijala za
izradu diplomskog rada, rad na tekstu diplomskog rada.
1. Vrednovanje predložene teme;
2. Vrednovanje koncepta diplomskog rada.
4.Razumjeti ulogu ključnih dionika socijalnog razvoja.
5.Interpretirati pokazatelje socijalnog razvoja u kontekstu EU
socijalnog modela.
6.Razviti prijedlog socijalnog projekata u području
socijalnog razvoja.
8.Pripremiti alate socijalnog marketinga za predstavljanje
javnosti socijalnih projekata.
Sinteza
Etičnost, sposobnost rješavanja problema, sposobnost primjene
znanja u praksi, vještina upravljanja informacijama, sposobnost
učenja, korištenje stranog jezika u stručnoj komunikaciji, pisanje
znanstvenih radova.
Izborni sadržaj – seminar nema zadane nastavne cjeline, već se
sadržaj utvrđuje ovisno o odabranoj temi / području diplomskog rada.
Izrada pisanog rada.
Vrednovanje završenog diplomskog rada.