Upoznati studente s izvorima stresa i traume u djetinjstvu/mladosti (uključujući zanemarivanje i zlostavljanje), objasniti njihove posljedice, upoznati studente s temeljnim načelima pružanja podrške i intervencijama u radu s traumatiziranim djetetom te načelima multidisciplinarnosti i etičkim dilemama u radu. Upoznati ih sa specifičnostima prvog razgovora (intervjua) s traumatiziranim (zlostavljanim) djetetom te s njegovim roditeljima.
Traumatizacija djece i mladih
Literatura
OBVEZNA LITERATURA
Briere, J.N.; Child Abuse Trauma: Theory and Treatment of the lasting Effects; Sage (1992)
Bilić, V., Buljan Flander, G., i Hrpka, H.; Nasilje nad djecom i među djecom; Naklada Slap (2012)
Buljan Flander, G. i Kocijan Hercigonja, D.; Zlostavljanje i zanemarivanje djece.; Marko M (2003)
Pećnik, N.; Međugeneracijski prijenos zlostavljanja; Naklada Slap (2003)
PREPORUČENA LITERATURA
Allen, J.G; Coping with trauma: Hope through understanding; American Psychiatric Publishing (2005)
Levy, T.M. i Orlans, M.; Attachment, trauma and healing: Understanding and treating Attachment Disorder in children and Families; CWLA Press (1998)
Van der Kolk, B.A.; Developmental Trauma Disorder – Toward a rational diagnosis for children with complex trauma histories; Psychiatric Annals (2005), str. 401- 408