Font Kontrast

  • Alumni
  • Mentorstvo
  • Cjeloživotno obrazovanje
  • Etički kodeks
  • Knjižnica
  • Knjižara i webshop
  • HR
  • |
  • EN
Pravni Fakultet
  • Trg Republike Hrvatske 14

    Zagreb, Hrvatska

  • 250 godina Pravnog Fakulteta
Pravni Fakultet
  • home
  • Fakultet
    • Ustroj i upravljanje
    • Strategija razvoja
    • Djelatnici
    • Tradicija
    • Zakoni i ostali propisi
    • Upravljanje kvalitetom
    • Etički kodeks
    • Pristup informacijama
    • Zaklada Pravnog fakulteta za potporu znanstvenika
    • Rodna ravnopravnost i nediskriminacija
    • Društvena uloga Fakulteta
    • Alumni
    • Knjižnica Pravnog fakulteta
    • Izdavačka djelatnost
    • Akademski kalendar 2024./2025.
    • Kontakt i lokacija
  • Upisi
    • Postani student Pravnog fakulteta
    • Sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij Pravo
    • Sveučilišni prijediplomski studij Socijalni rad
    • Stručni prijediplomski studiji Javna uprava i Porezni studij
    • Sveučilišni diplomski studiji Socijalni rad i Socijalna politika
    • Stručni diplomski studij Javna uprava
    • Specijalistički i doktorski studiji
  • Studiji
    • Sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij Pravo
    • Prijediplomski studiji
    • Diplomski studiji
    • Sveučilišni specijalistički studiji
    • Doktorski studiji
    • Združeni studiji
    • Cjeloživotno obrazovanje
    • Horizontalna mobilnost
    • Izvedbeni planovi i ishodi učenja
  • Studenti
    • Obavijesti
    • Rasporedi predavanja
    • Ispitni rokovi
    • Završni/diplomski rad
    • Studentska služba / Opće informacije
    • Podrška studentima
    • Mentori
    • Studentske organizacije
    • Studentska natjecanja
    • Pravna klinika
    • Upravni kompas
    • HOME – Centar za socijalnu podršku i inovacije
    • Upis u višu godinu ili ponavljanje godine (2024./2025.)
  • Znanost
    • Znanstveno stručni skupovi
    • Znanstveni časopisi
    • Akademija pravnih znanosti Hrvatske
    • Tribina Pravnog fakulteta
    • Hrvatsko središte Europskog pravnog instituta (ELI Croatian Hub)
    • Jean Monnet projekti
  • Projekti
    • Ured za međunarodnu suradnju i projekte
    • Novosti i natječaji
    • Interne upute
    • Croris baza
    • Aktivni projekti
    • Arhiva projekata
    • Zanimljivosti
  • Međunarodna suradnja
    • Obavijesti
    • Ured za međunarodnu suradnju i projekte
    • Mreža partnerskih sveučilišta
    • Programi međunarodne mobilnosti za studente
    • Odlazna studijska mobilnost
    • Mobilnost nastavnog osoblja
    • Mobilnost nenastavnog osoblja
    • Međunarodni sporazumi o suradnji
    • Zagreb Law Summer School
    • Kontakti
  • Brzi linkovi
    • Studentske obavijesti
    • Rasporedi predavanja
    • Katedre
    • Podrška studentima
    • Studomat
    • Merlin
    • Webmail
    • Nastavnički portal
    • Djelatnički intranet
    Naslovnica / Katedra za područja socijalnog rada / Terenska praksa iz Socijalnog rada s osobama s invaliditetom

Terenska praksa iz Socijalnog rada s osobama s invaliditetom

Šifra kolegija: 62026

  • Sveučilišni prijediplomski studij Socijalni rad 4. godina, 8. semestar
  • Status: Obvezni
  • Sati nastave: 30 Sati Vježbe: 30 Sati
  • Način izvedbe: S fizičkom prisutnošću
  • Jezik podučavanja: Hrvatski
  • ECTS: 2.0
  • Katedra: Katedra za područja socijalnog rada

Nositelji

  • prof. dr. sc. Zdravka Leutar
  • izv. prof. dr. sc. Marko Buljevac

Izvođači

  • izv. prof. dr. sc. Marko Buljevac
  • prof. dr. sc. Zdravka Leutar

Vanjski suradnici

  • Milica Gregurić Prugovečki
  • mag.act.soc. Maja Liković

Terenska praksa iz Socijalnog rada s osobama s invaliditetom

Ishodi učenja

Analizirati funkcioniranje osoba s invaliditetom i članova njihovih obitelji u zajednici.

  1. DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA

    Napraviti cjelovitu procjenu obilježja i sustava korisnika, obitelji, grupe ili zajednice. (2)
    Primijeniti metode socijalnog rada s pojedincem, obitelji, grupom i zajednicom. (5)
    Razumjeti i primijeniti pravne propise koji reguliraju prava i obveze korisnika u sustavima u kojima socijalni rad djeluje. (7)
    Analizirati i evaluirati ishode socijalnih programa te ishode rada s pojedincem, obitelji, grupom i u zajednici. (8)

  2. KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA

    Analiza

  3. VJEŠTINE

    Vrednovanje specijaliziranih činjenica, pojmova, postupaka, principa i teorija vezanih za osobe s invaliditetom i članove njihovih obitelji, uključujući njihovo kritičko razumijevanje
    Vještina upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja problema,
    sposobnost timskog rada, sposobnost primjene znanja u praksi.

  4. SADRŽAJ UČENJA

    Nastavne cjeline:
    1. Rad s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    2. Upoznavanje sa specifičnim potrebama članova udruge/ korisnika ustanove, vrstom i težinom njihovog oštećenja te različitim problemskim/ izazovnim situacijama s
    kojima se susreću u svakodnevnom životu
    3. Susret s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    4. Odrađivanje zadataka na praksi

  5. NASTAVNE METODE

    Terenski rad, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
    zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada.

  6. METODE VREDNOVANJA

    Odrađena studentska praksa u punom opsegu sati, predano, ocijenjeno i prihvaćeno izvješće terenske prakse (zadaci esejskog tipa: izrada duljih tekstova na zadanu temu, rješavanje problemskih
    zadataka, vrednovanje studentske izvedbe: izvođenje praktičnog rada),

Razumjeti i primijeniti pravne propise koji reguliraju prava i obveze osoba s invaliditetom i članova njihovih obitelji.

  1. DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA

    Primijeniti vještine profesionalne komunikacije sa specifičnim skupinama korisnika potrebne za procjenu, informiranje, vođenje procesa promjena, savjetovanje i provedbu drugih intervencija u socijalnom radu.(1)
    Napraviti cjelovitu procjenu obilježja i sustava korisnika, obitelji, grupe ili zajednice. (2)
    Razumjeti i primijeniti pravne propise koji reguliraju prava i obveze korisnika u sustavima u kojima socijalni rad djeluje. (7)
    Analizirati i evaluirati ishode socijalnih programa te ishode rada s pojedincem, obitelji, grupom i u zajednici. (8)

  2. KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA

    Primjena

  3. VJEŠTINE

    Vrednovanje specijaliziranih činjenica, pojmova, postupaka, principa i teorija vezanih za osobe s invaliditetom i članove njihovih obitelji, uključujući njihovo kritičko razumijevanje.
    Vještina upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost primjene znanja u praksi.
    Upravljanje složenom komunikacijom, interakcijama i procesom
    suradnje s osobama s invaliditetom i članovima njihovih obitelji.

  4. SADRŽAJ UČENJA

    Nastavne cjeline:
    1. Upoznavanje s radom udruge/ ustanove, strukturom zaposlenih stručnjaka (osobito socijalne radnice/ radnika) te podjelom poslova unutar ustanove/ udruge
    2. Upoznavanje s uslugama koje udruga/ ustanova pruža te projektima koji se provode
    3. Upoznavanje i rad na dokumentaciji ustanove/ udruge
    4. Rad s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    5. Upoznavanje sa specifičnim potrebama članova udruge/ korisnika ustanove, vrstom i težinom njihovog oštećenja te različitim problemskim/ izazovnim situacijama s kojima se susreću u svakodnevnom životu
    6. Upoznavanje s poslovima i zadacima socijalnog radnika u udruzi/ ustanovi
    7. Susret s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    8. Odrađivanje zadataka na praksi

  5. NASTAVNE METODE

    Terenski rad, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
    zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada.

  6. METODE VREDNOVANJA

    Odrađena studentska praksa u punom opsegu sati, predano,
    ocijenjeno i prihvaćeno izvješće terenske prakse (zadaci esejskog tipa: izrada duljih tekstova na zadanu temu, rješavanje problemskih
    zadataka, vrednovanje studentske izvedbe: izvođenje praktičnog
    rada),

Primijeniti vještine profesionalne komunikacije s različitim skupinama osoba s invaliditetom potrebne za procjenu, informiranje, vođenje procesa promjena i provedbu drugih intervencija u socijalnom radu.

  1. DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA

    Primijeniti vještine profesionalne komunikacije sa specifičnim skupinama korisnika potrebne za procjenu, informiranje, vođenje procesa promjena, savjetovanje i provedbu drugih intervencija u socijalnom radu (1)

    Definirati rizike i probleme uvažavajući korisničku perspektivu i vrijednosti socijalnog rada (3)

  2. KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA

    Primjena

  3. VJEŠTINE

    Upravljanje složenom komunikacijom s korisnicima s različitim invaliditetima.
    Vještina upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost primjene znanja u praksi.
    Upravljanje složenom komunikacijom, interakcijama i procesom
    suradnje s osobama s invaliditetom i članovima njihovih obitelji.

  4. SADRŽAJ UČENJA

    Nastavne cjeline:
    1. Osobe s oštećenjima vida
    2. Osobe s oštećenjem sluha
    3. Osobe s oštećenjima govorno-glasovne komunikacije
    4. Gluhoslijepe osobe
    5. Osobe s poremećajima iz autističnog spektra
    6. Osobe s intelektualnim teškoćama
    7. Osobe s duševnim smetnjama
    8. Osobe s višestrukim oštećenjima
    9. Osobe s tjelesnim invaliditetom
    10. Invalidi rada
    11. Hrvatski ratni vojni invalidi iz Domovinskog rata
    12. Rad s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    13. Upoznavanje sa specifičnim potrebama članova udruge/ korisnika ustanove, vrstom i težinom njihovog oštećenja te različitim problemskim/ izazovnim situacijama s kojima se susreću u svakodnevnom životu
    14. Upoznavanje s poslovima i zadacima socijalnog radnika u udruzi/ ustanovi
    15. Susret s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    16. Odrađivanje zadataka na praksi
    17. Sastavljanje socijalne anamneze jednog člana/ korisnika.

  5. NASTAVNE METODE

    Terenski rad, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
    zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada.

  6. METODE VREDNOVANJA

    Odrađena studentska praksa u punom opsegu sati, predano,
    ocijenjeno i prihvaćeno izvješće terenske prakse (zadaci esejskog tipa: izrada duljih tekstova na zadanu temu, rješavanje problemskih
    zadataka, vrednovanje studentske izvedbe: izvođenje praktičnog
    rada),

Procijeniti potrebe osoba s invaliditetom i članova njihovih obitelji i potrebne oblike podrške.

  1. DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA

    Primijeniti vještine profesionalne komunikacije sa specifičnim skupinama korisnika potrebne za procjenu, informiranje, vođenje procesa promjena, savjetovanje i provedbu drugih intervencija u socijalnom radu (1)

    Napraviti cjelovitu procjenu obilježja i sustava korisnika, obitelji, grupe ili zajednice (2)

    Razumjeti i primijeniti pravne propise koji reguliraju prava i obveze korisnika u sustavima u kojima socijalni rad djeluje (7)

    Prepoznati kako su kulturalna i druga obilježja povezana s položajem društvenih skupina, razvojem socijalnih rizika i problema te
    mogućnosti njihovog rješavanja (15)

  2. KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA

    Sinteza / Stvaranje

  3. VJEŠTINE

    Upravljanje složenom komunikacijom s korisnicima s različitim invaliditetima.
    Vještina upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost primjene znanja u praksi.
    Upravljanje složenom komunikacijom, interakcijama i procesom
    suradnje s osobama s invaliditetom i članovima njihovih obitelji.

  4. SADRŽAJ UČENJA

    Nastavne cjeline:
    1. Upoznavanje s radom udruge/ ustanove, strukturom zaposlenih stručnjaka (osobito socijalne radnice/ radnika) te podjelom poslova unutar ustanove/ udruge
    2. Upoznavanje s uslugama koje udruga/ ustanova pruža te projektima koji se provode
    3. Upoznavanje i rad na dokumentaciji ustanove/ udruge
    4. Rad s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    5. Upoznavanje sa specifičnim potrebama članova udruge/ korisnika ustanove, vrstom i težinom njihovog oštećenja te različitim problemskim/ izazovnim situacijama s
    kojima se susreću u svakodnevnom životu
    6. Upoznavanje s poslovima i zadacima socijalnog radnika u udruzi/ ustanovi
    7. Susret s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    8. Odrađivanje zadataka na praksi
    9. Sastavljanje socijalne anamneze jednog člana/ korisnika.

  5. NASTAVNE METODE

    Terenski rad, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
    zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada.

  6. METODE VREDNOVANJA

    Odrađena studentska praksa u punom opsegu sati, predano, ocijenjeno i prihvaćeno izvješće terenske prakse (zadaci esejskog
    tipa: izrada duljih tekstova na zadanu temu, rješavanje problemskih zadataka, vrednovanje studentske izvedbe: izvođenje praktičnog rada)

Procijeniti kvalitetu života osoba s invaliditetom i članova njihovih obitelji.

  1. DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA

    Primijeniti vještine profesionalne komunikacije sa specifičnim skupinama korisnika potrebne za procjenu, informiranje, vođenje procesa promjena, savjetovanje i provedbu drugih intervencija u socijalnom radu. (1)
    Napraviti cjelovitu procjenu obilježja i sustava korisnika, obitelji, grupe ili zajednice. (2)
    Prepoznati kako su kulturalna i druga obilježja povezana s položajem društvenih skupina, razvojem socijalnih rizika i problema te mogućnosti njihovog rješavanja. (15)

  2. KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA

    Sinteza / Stvaranje

  3. VJEŠTINE

    Vještina upravljanja informacijama o osobama s invaliditetom. Sinteza spoznaja o osobama s invaliditetom.
    Prikupljanje, interpretiranje, procjenjivanje, odabiranje i kreativno korištenje različitih relevantnih činjenica o osobama s invaliditetom. Prikupljanjem, interpretiranjem i procjenjivanjem činjenica analizirati i napraviti procjenu kvalitete života osoba s invaliditetom.
    Upravljanje složenom komunikacijom, interakcijama i procesom
    suradnje s osobama s invaliditetom i članovima njihovih obitelji. Sposobnost stvaranja novih ideja.

  4. SADRŽAJ UČENJA

    Nastavne cjeline:
    1. Rad s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    2. Upoznavanje sa specifičnim potrebama članova udruge/ korisnika ustanove, vrstom i težinom njihovog oštećenja te različitim problemskim/ izazovnim situacijama s kojima se susreću u svakodnevnom životu
    3. Susret s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    4. Odrađivanje zadataka na praksi
    5. Sastavljanje socijalne anamneze jednog člana/ korisnika.

  5. NASTAVNE METODE

    Terenski rad, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
    zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada.

  6. METODE VREDNOVANJA

    Odrađena studentska praksa u punom opsegu sati, predano, ocijenjeno i prihvaćeno izvješće terenske prakse (zadaci esejskog tipa: izrada duljih tekstova na zadanu temu, rješavanje problemskih
    zadataka, vrednovanje studentske izvedbe: izvođenje praktičnog rada)

Napraviti socijalnu anamnezu osobe s invaliditetom ili člana obitelji osobe s invaliditetom.

  1. DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA

    Primijeniti vještine profesionalne komunikacije sa specifičnim skupinama korisnika potrebne za procjenu, informiranje, vođenje procesa promjena, savjetovanje i provedbu drugih intervencija u socijalnom radu. (1)
    Napraviti cjelovitu procjenu obilježja i sustava korisnika, obitelji, grupe ili zajednice. (2)
    Definirati rizike i probleme uvažavajući korisničku perspektivu i vrijednosti socijalnog rada. (3)
    Prepoznati kako su kulturalna i druga obilježja povezana s položajem
    društvenih skupina, razvojem socijalnih rizika i problema te
    mogućnosti njihovog rješavanja. (15)

  2. KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA

    Sinteza / Stvaranje

  3. VJEŠTINE

    Vještina upravljanja informacijama o osobama s invaliditetom. Sinteza spoznaja o osobama s invaliditetom.
    Prikupljanje, interpretiranje, procjenjivanje, odabiranje i kreativno korištenje različitih relevantnih činjenica o osobama s invaliditetom . Prikupljanjem, interpretiranjem i procjenjivanjem činjenica analizirati i napraviti procjenu kvalitete života osoba s invaliditetom.
    Upravljanje složenom komunikacijom, interakcijama i procesom
    suradnje s osobama s invaliditetom i članovima njihovih obitelji. Sposobnost stvaranja novih ideja.

  4. SADRŽAJ UČENJA

    Nastavne cjeline:
    1. Upoznavanje i rad na dokumentaciji ustanove/ udruge
    2. Rad s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    3. Upoznavanje sa specifičnim potrebama članova udruge/ korisnika ustanove, vrstom i težinom njihovog oštećenja te različitim problemskim/ izazovnim situacijama s kojima se susreću u svakodnevnom životu
    4. Upoznavanje s poslovima i zadacima socijalnog radnika u udruzi/ ustanovi
    5. Susret s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    6. Odrađivanje zadataka na praksi
    7. Sastavljanje socijalne anamneze jednog člana/ korisnika.

  5. NASTAVNE METODE

    Terenski rad, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
    zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada.

  6. METODE VREDNOVANJA

    Odrađena studentska praksa u punom opsegu sati, predano, ocijenjeno i prihvaćeno izvješće terenske prakse (zadaci esejskog tipa: izrada duljih tekstova na zadanu temu, rješavanje problemskih
    zadataka, vrednovanje studentske izvedbe: izvođenje praktičnog rada)

Pojedinosti

O kolačićima

Neophodni kolačići 5

Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom surfanja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funkcionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.

Pravni Fakultet 4

cookies_permission

Za pohranu prihvaćanja kolačića.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

accessibility-text

Za pohranjivanje opcije pristupačnost veličine teksta.

Ističe: 30 dana

Vrsta: HTTP

accessibility-contrast

Za pohranjivanje opcije pristupačnost kontrast stranice.

Ističe: 30 dana

Vrsta: HTTP

SimpleSAML

Autentikacija stranice

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

WordPress 1

wp-wpml_current_language

Za pohranjivanje jezičnih postavki.

Ističe: 1 dan

Vrsta: HTTP

Kolačići za praćenje i analitiku 3

Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

Pravni Fakultet 1

cookies_permission_analiza

Za pohranu prihvaćanja analitičkih kolačića.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

Google 2

_ga

Za pohranjivanje i brojanje prikaza stranica.

Ističe: 2 godine

Vrsta: HTTP

_ga_*

Za pohranjivanje i brojanje prikaza stranica.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

"Kolačići, poznati i kao "cookies", su male tekstualne datoteke koje web stranice pohranjuju na vašuređaj prilikom posjete.

Njihova uloga je poboljšati vaše iskustvo pregledavanja omogućavajući web stranicama da pamte vaše postavke, poput jezika ili preferencija, te pružaju bolje korisničko iskustvo.

Ove stranice koriste različite vrste kolačića. Neke kolačiće postavljaju usluge trećih strana koje se prikazuju na našim stranicama.

Vašu suglasnost za Izjavu o kolačićima na našim internetskim stranicama možete u bilo kojem trenutku promijeniti ili povući.

EU zakonodavstvo, posebno Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR), zahtijeva da korisnici dobiju informacije i daju pristanak prije korištenja kolačića te imaju mogućnost upravljanja postavkama privatnosti.

Više informacija o kolačićima možete pronaći ovdje.

Koristimo kolačiće kako bi poboljšali Vaše korisničko iskustvo i funkcionalnost stranice. Više informacija o kolačićima možete pronaći ovdje.

Pravni fakultet

PRAVNI FAKULTET
SVEUČILIŠTE U ZAGREBU
Trg Republike Hrvatske 14
10000 Zagreb

Privremena adresa:
Trg Republike Hrvatske 3
10000 Zagreb

IBAN: HR9823600001101264729
OIB: 38583303160
MB: 3225909
PIC: 986566728
REG.NO.: 080173715

DEKANAT

  • dekanat@pravo.unizg.hr

STUDENTSKA SLUŽBA

  • referada@pravo.unizg.hr

  • 01 4890 250
    01 4890 252
    (radnim danom od 8 do 14 sati, utorkom od 8 do 16 sati)

  • Pristup informacijama
  • Arhiva newslettera
  • Mediji o nama

Za vrijeme trajanja obnova zgrada Fakulteta na adresi Ćirilometodska 4 i Nazorova 51, uredi nastavnika i stručnih službi privremeno su smješteni na drugim lokacijama. Detaljne informacije nalaze se ovdje.

Pravni fakultet © 2023 - 2025. All rights reserved. | Made by papar.hr

Pravni fakultet
  • HR
  • |
  • EN
    • Ustroj i upravljanje
    • Strategija razvoja
    • Djelatnici
    • Tradicija
    • Zakoni i ostali propisi
    • Upravljanje kvalitetom
    • Etički kodeks
    • Pristup informacijama
    • Zaklada Pravnog fakulteta za potporu znanstvenika
    • Rodna ravnopravnost i nediskriminacija
    • Društvena uloga Fakulteta
    • Alumni
    • Knjižnica Pravnog fakulteta
    • Izdavačka djelatnost
    • Akademski kalendar 2024./2025.
    • Kontakt i lokacija
    • Postani student Pravnog fakulteta
    • Sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij Pravo
    • Sveučilišni prijediplomski studij Socijalni rad
    • Stručni prijediplomski studiji Javna uprava i Porezni studij
    • Sveučilišni diplomski studiji Socijalni rad i Socijalna politika
    • Stručni diplomski studij Javna uprava
    • Specijalistički i doktorski studiji
    • Sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij Pravo
    • Prijediplomski studiji
    • Diplomski studiji
    • Sveučilišni specijalistički studiji
    • Doktorski studiji
    • Združeni studiji
    • Cjeloživotno obrazovanje
    • Horizontalna mobilnost
    • Izvedbeni planovi i ishodi učenja
    • Obavijesti
    • Rasporedi predavanja
    • Ispitni rokovi
    • Završni/diplomski rad
    • Studentska služba / Opće informacije
    • Podrška studentima
    • Mentori
    • Studentske organizacije
    • Studentska natjecanja
    • Pravna klinika
    • Upravni kompas
    • HOME – Centar za socijalnu podršku i inovacije
    • Upis u višu godinu ili ponavljanje godine (2024./2025.)
    • Znanstveno stručni skupovi
    • Znanstveni časopisi
    • Akademija pravnih znanosti Hrvatske
    • Tribina Pravnog fakulteta
    • Hrvatsko središte Europskog pravnog instituta (ELI Croatian Hub)
    • Jean Monnet projekti
    • Ured za međunarodnu suradnju i projekte
    • Novosti i natječaji
    • Interne upute
    • Croris baza
    • Aktivni projekti
    • Arhiva projekata
    • Zanimljivosti
    • Obavijesti
    • Ured za međunarodnu suradnju i projekte
    • Mreža partnerskih sveučilišta
    • Programi međunarodne mobilnosti za studente
    • Odlazna studijska mobilnost
    • Mobilnost nastavnog osoblja
    • Mobilnost nenastavnog osoblja
    • Međunarodni sporazumi o suradnji
    • Zagreb Law Summer School
    • Kontakti
    • Alumni
    • Mentorstvo
    • Cjeloživotno obrazovanje
    • Etički kodeks
    • Knjižnica
    • Knjižara i webshop
    • Studentske obavijesti
    • Rasporedi predavanja
    • Katedre
    • Podrška studentima
    • Studomat
    • Merlin
    • Webmail
    • Nastavnički portal
    • Djelatnički intranet
250 godina Pravnog Fakulteta
  • dekanat@pravo.unizg.hr