Studenti kroz individualizirane zadatake planiraju i provode istraživanja o osobama s invaliditetom koja im služe za pripremu završnog rada i završnog izlaganja.
Trg Republike Hrvatske 14
Zagreb, Hrvatska
Studenti kroz individualizirane zadatake planiraju i provode istraživanja o osobama s invaliditetom koja im služe za pripremu završnog rada i završnog izlaganja.
Ovisno o odabiru teme seminarist koristi minimalno 5 relevantnih izvora literature
Definirati rizike i probleme uvažavajući korisničku perspektivu i vrijednosti socijalnog rada. (3)
Objasniti teorijski okvir razumijevanja i funkcioniranja čovjeka u zajednici. (11)
Prepoznati kako su kulturalna i druga obilježja povezana s položajem društvenih skupina, razvojem socijalnih rizika i problema te mogućnosti njihovog rješavanja. (15)
Analizirati kako društveni, politički, ekonomski, tehnološki i ekološki procesi utječu na pojavu nejednakosti u društvu, razvoj
socijalnih rizika i problema. (16)
Razumijevanje
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost timskog rada, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke vještine, korištenje stranog jezika u stručnoj
komunikaciji, pisanje znanstvenih radova, prezentacijske i komunikacijske vještine
Nastavne cjeline:
1. Određenje invaliditeta
2. Uzroci nastanka i relativnost invaliditeta
3. Društveni koncepti razumijevanja invaliditeta
4. Različite vrste invaliditeta
5. Specifičnosti različitih osoba s invaliditetom
6. Osobe s oštećenjima vida
7. Osobe s oštećenjem sluha
8. Osobe s oštećenjima govorno-glasovne komunikacije
9. Gluhoslijepe osobe
10. Osobe s poremećajima iz autističnog spektra
11. Osobe s intelektualnim teškoćama
12. Osobe s duševnim smetnjama
13. Osobe s višestrukim oštećenjima
14. Osobe s tjelesnim invaliditetom
15. Invalidi rada
16. Hrvatski ratni vojni invalidi iz Domovinskog rata
Predavanje, zadaci esejskog tipa (izrada duljih tekstova na zadanu temu), rješavanje problemskih zadataka, pisanje seminarskog rada, usmena prezentacija seminarskog rada, vrednovanje studentskih
projekata.
1. Pismeni seminarski rad (rješavanje problemskih zadataka i izrada duljih tekstova na zadanu temu) i
2. Usmeno izlaganje seminarskog rada.
Objasniti teorijski okvir razumijevanja i funkcioniranja čovjeka u zajednici. (11)
Primijeniti teorijski okvir s ciljem procjene, planiranja i rada s pojedincem, obitelji, grupom i u zajednici. (12)
Prepoznati kako su kulturalna i druga obilježja povezana s položajem društvenih skupina, razvojem socijalnih rizika i problema te mogućnosti njihovog rješavanja. (15)
Analizirati kako društveni, politički, ekonomski, tehnološki i
ekološki procesi utječu na pojavu nejednakosti u društvu, razvoj socijalnih rizika i problema. (16)
Primjena
Interpretiranje znanstvenih i stručnih spoznaja vezanih uz osobe s invaliditetom i članove njihovih obitelji.
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost timskog rada, , sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke vještine, korištenje stranog jezika u stručnoj komunikaciji, pisanje znanstvenih radova,
prezentacijske i komunikacijske vještine.
Nastavne cjeline:
1. Pretraživanje literature
2. Analiziranje znanstvenih i stručnih radova o osobama s invaliditetom i članova njihovih obitelji
3. Problematiziranje znanstvenih i stručnih radova o osobama s invaliditetom i članova njihovih obitelji
4. Pisanje pismenog seminarskog rada
5. Usmeno izlaganje seminarskog rada
Predavanje, vođena diskusija, zadaci esejskog tipa (izrada duljih tekstova na zadanu temu), rješavanje problemskih zadataka, pisanje seminarskog rada, usmena prezentacija seminarskog rada,
vrednovanje studentskih projekata.
1. Pismeni seminarski rad (rješavanje problemskih zadataka i izrada duljih tekstova na zadanu temu) i
2. Usmeno izlaganje seminarskog rada.
Primijeniti vještine profesionalne komunikacije sa specifičnim skupinama korisnika potrebne za procjenu, informiranje, vođenje procesa promjena, savjetovanje i provedbu drugih intervencija u socijalnom radu. (1)
Odrediti osobne i profesionalne vrijednosti u socijalnom radu. (9)
Razumjeti etičke norme u socijalnom radu i ostalim pomažućim profesijama. 10)
Primjena
Upravljanje složenom komunikacijom s korisnicima s različitim invaliditetima.
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost timskog rada, , sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke vještine.
Nastavne cjeline:
1. Provedba istraživanja s različitim skupinama osoba s invaliditetom i članova njihovih obitelji
2. Analiziranje dobivenih podataka
3. Pisanje pismenog seminarskog rada
4. Usmeno izlaganje seminarskog rada
Predavanje, vođena diskusija, zadaci esejskog tipa (izrada duljih tekstova na zadanu temu), rješavanje problemskih zadataka, pisanje seminarskog rada, usmena prezentacija seminarskog rada,
vrednovanje studentskih projekata.
1. Pismeni seminarski rad (rješavanje problemskih zadataka i izrada duljih tekstova na zadanu temu) i
2. Usmeno izlaganje seminarskog rada.
Primijeniti vještine profesionalne komunikacije sa specifičnim skupinama korisnika potrebne za procjenu, informiranje, vođenje procesa promjena, savjetovanje i provedbu drugih intervencija u socijalnom radu. (1)
Napraviti cjelovitu procjenu obilježja i sustava korisnika, obitelji, grupe ili zajednice. (2)
Definirati rizike i probleme uvažavajući korisničku perspektivu i vrijednosti socijalnog rada. (3)
Primijeniti metode socijalnog rada s pojedincem, obitelji, grupom i zajednicom. (5)
Razumjeti funkcioniranje i značenje sustava socijalne sigurnosti i zaštite. (6)
Razumjeti i primijeniti pravne propise koji reguliraju prava i obveze korisnika u sustavima u kojima socijalni rad djeluje (7)
Prepoznati kako su kulturalna i druga obilježja povezana s položajem
društvenih skupina, razvojem socijalnih rizika i problema te mogućnosti njihovog rješavanja. (15)
Analizirati kako društveni, politički, ekonomski, tehnološki i ekološki procesi utječu na pojavu nejednakosti u društvu, razvoj socijalnih rizika i problema. (16)
Identificirati društvene procese koji utječu na razvoj socijalnih politika, pravnog i institucionalnog okvira te sustava u kojima
djeluju socijalni radnici. (17)
Analiza
Interpretiranje znanstvenih i stručnih spoznaja vezanih uz osobe s invaliditetom i članove njihovih obitelji.
Vještina upravljanja informacijama o osobama s invaliditetom. Sinteza spoznaja o osobama s invaliditetom.
Prikupljanje, interpretiranje, procjenjivanje, odabiranje i kreativno korištenje različitih relevantnih činjenica o osobama s invaliditetom. Interpretiranje znanstvenih i stručnih spoznaja vezanih uz osobe s invaliditetom i članove njihovih obitelji.
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost timskog rada, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke vještine, korištenje stranog jezika u stručnoj komunikaciji, pisanje znanstvenih radova,
prezentacijske i komunikacijske vještine.
Nastavne cjeline:
1. Pretraživanje literature o socijalnoj položaju osoba s invaliditetom i članova njihovih obitelj
2. Analiziranje znanstvenih i stručnih radova o socijalnoj položaju osoba s invaliditetom i članova njihovih obitelji
3. Problematiziranje znanstvenih i stručnih radova o socijalnoj položaju osoba s invaliditetom i članova njihovih obitelji
4. Provedba istraživanja
5. Provedba istraživanja
6. Analiziranje dobivenih podataka
7. Problematiziranje dobivenih rezultata istraživanja
8. Pisanje pismenog seminarskog rada
9. Usmeno izlaganje seminarskog rada
Predavanje, vođena diskusija, zadaci esejskog tipa (izrada duljih tekstova na zadanu temu), rješavanje problemskih zadataka, pisanje seminarskog rada, usmena prezentacija seminarskog rada,
vrednovanje studentskih projekata.
1. Pismeni seminarski rad (rješavanje problemskih zadataka i izrada duljih tekstova na zadanu temu) i
2. Usmeno izlaganje seminarskog rada.
Napraviti cjelovitu procjenu obilježja i sustava korisnika, obitelji, grupe ili zajednice. (2)
Primijeniti teorijski okvir s ciljem procjene, planiranja i rada s pojedincem, obitelji, grupom i u zajednici. (12)
Prepoznati kako su kulturalna i druga obilježja povezana s položajem
društvenih skupina, razvojem socijalnih rizika i problema te mogućnosti njihovog rješavanja. (15)
Analizirati kako društveni, politički, ekonomski, tehnološki i
ekološki procesi utječu na pojavu nejednakosti u društvu, razvoj socijalnih rizika i problema. (16)
Analiza
Interpretiranje znanstvenih i stručnih spoznaja vezanih uz osobe s invaliditetom i članove njihovih obitelji.
Vještina upravljanja informacijama o osobama s invaliditetom. Sinteza spoznaja o osobama s invaliditetom.
Prikupljanje, interpretiranje, procjenjivanje, odabiranje i kreativno korištenje različitih relevantnih činjenica o osobama s invaliditetom. Interpretiranje znanstvenih i stručnih spoznaja vezanih uz osobe s invaliditetom i članove njihovih obitelji.
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost timskog rada, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke vještine, korištenje
stranog jezika u stručnoj komunikaciji, pisanje znanstvenih radova, prezentacijske i komunikacijske vještine.
Nastavne cjeline:
1. Pretraživanje literature o kvaliteti života osoba s invaliditetom
2. Analiziranje znanstvenih i stručnih radova o kvaliteti života osoba s invaliditetom i članova njihovih obitelji
3. Problematiziranje znanstvenih i stručnih radova o
kvaliteti života osoba s invaliditetom i članova njihovih obitelji
4. Provedba istraživanja
5. Analiziranje dobivenih podataka
6. Problematiziranje dobivenih rezultata istraživanja
7. Pisanje pismenog seminarskog rada
8. Usmeno izlaganje seminarskog rada
Predavanje, vođena diskusija, zadaci esejskog tipa (izrada duljih tekstova na zadanu temu), rješavanje problemskih zadataka, pisanje seminarskog rada, usmena prezentacija seminarskog rada,
vrednovanje studentskih projekata.
1. Pismeni seminarski rad (rješavanje problemskih zadataka i izrada duljih tekstova na zadanu temu) i
2. Usmeno izlaganje seminarskog rada.