Sati nastave: 30P + 30V
Socijalni marketing
Literatura
OBVEZNA LITERATURA
J. Pavičić; Strategija marketinga neprofitnih organizacija; Zagreb: Masmedia (2003), str
Ishodi učenja
Odabrati alate za proces marketinškog planiranja u svrhu analize društva i društvenih promjena kao okružja socijalnog marketinga.
-
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
2. Opisati prioritete socijalnog razvoja i njihovu povezanost s
ekonomskim razvojem
3. Identificirati okvire strateškog planiranja u socijalnog politici
8. Pripremiti alate socijalnog marketinga za predstavljanje javnosti
socijalnih projekata
12. Vrednovati djelotvornost i kvalitetu socijalnih usluga -
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Primjena
-
VJEŠTINE
Napisati definiciju socijalnog marketinga
Koristiti alate za marketinško planiranje
Primijeniti alate analize društva i društvenih promjena kao okružja
socijalnog marketinga -
SADRŽAJ UČENJA
Strateško marketinško planiranje
Analiziranje socijalnog marketinga
Teorijsko upoznavanje s temeljnim spoznajama o menadžerskom
kontekstu planiranja
Primjene marketinga u neprofitnom okruženju -
NASTAVNE METODE
Predavanje, vođena diskusija, rad na tekstu, studentska debata,
samostalno čitanje literature,
Razviti strategiju socijalnog marketinga uz pomoć utvrđivanja ciljnih javnosti u cilju učinaka aktivnosti socijalnog marketing.
-
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
8. Pripremiti alate socijalnog marketinga za predstavljanje javnosti
socijalnih projekata
12. Vrednovati djelotvornost i kvalitetu socijalnih usluga
15. Kombinirati uloge različitih dionika u programima socijalnog
razvoja. -
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Stvarane/ sinteza
-
VJEŠTINE
Koristiti alate za strateško marketinško planiranje
-
SADRŽAJ UČENJA
Strateško marketinško planiranje,
Utvrđivanje ciljnih javnosti i učinaka socijalnog marketinga,
Razvoj praktično orijentiranih kompetencija za učinkovito
upravljanje aktivnostima u organizacijama u neprofitnom sektoru -
NASTAVNE METODE
Predavanje, vođena diskusija, rad na tekstu, studentska debata,
samostalno čitanje literature, izrada modela strategije
Vrednovanje programima i projektima socijalnog marketinga uz organizaciju provedbe
-
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
6. Razviti prijedlog socijalnog projekata u području socijalnog
razvoja
8. Pripremiti alate socijalnog marketinga za predstavljanje javnosti
socijalnih projekata
12. Vrednovati djelotvornost i kvalitetu socijalnih usluga
15. Kombinirati uloge različitih dionika u programima socijalnog
razvoja. -
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Vrednovanje
-
VJEŠTINE
Koristiti alate upravljanja programima i projektima socijalnog
marketinga uz organizaciju provedbe -
SADRŽAJ UČENJA
Strateško marketinško planiranje
Alati upravljanja programima i projektima
Razvoj vještina za učinkovito vođenje zaposlenika i volontera u
neprofitnim organizacijama -
NASTAVNE METODE
Predavanje, vođena diskusija, rad na tekstu, studentska debata,
samostalno čitanje literature
Prosuditi etiku i društvenu odgovornost u socijalnom marketingu.
-
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
8. Pripremiti alate socijalnog marketinga za predstavljanje javnosti
socijalnih projekata
12. Vrednovati djelotvornost i kvalitetu socijalnih usluga
15. Kombinirati uloge različitih dionika u programima socijalnog
razvoja. -
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Vrednovanje
-
VJEŠTINE
Upotrijebiti alate za preispitivanje etike i društvene odgovornosti u
socijalnom marketingu -
SADRŽAJ UČENJA
Strateško marketinško planiranje
Alati upravljanja programima i projektima
Razvoj vještina za učinkovito vođenje zaposlenika i volontera u
neprofitnim organizacijama -
NASTAVNE METODE
Predavanje, vođena diskusija, rad na tekstu, studentska debata,
samostalno čitanje literature