Trg Republike Hrvatske 14
Zagreb, Hrvatska
J. Pavičić; Strategija marketinga neprofitnih organizacija; Zagreb: Masmedia (2003), str
2. Opisati prioritete socijalnog razvoja i njihovu povezanost s
ekonomskim razvojem
3. Identificirati okvire strateškog planiranja u socijalnog politici
8. Pripremiti alate socijalnog marketinga za predstavljanje javnosti
socijalnih projekata
12. Vrednovati djelotvornost i kvalitetu socijalnih usluga
Primjena
Napisati definiciju socijalnog marketinga
Koristiti alate za marketinško planiranje
Primijeniti alate analize društva i društvenih promjena kao okružja
socijalnog marketinga
Strateško marketinško planiranje
Analiziranje socijalnog marketinga
Teorijsko upoznavanje s temeljnim spoznajama o menadžerskom
kontekstu planiranja
Primjene marketinga u neprofitnom okruženju
Predavanje, vođena diskusija, rad na tekstu, studentska debata,
samostalno čitanje literature,
Pisanje ispitnih pitanja i izrada zadatka
8. Pripremiti alate socijalnog marketinga za predstavljanje javnosti
socijalnih projekata
12. Vrednovati djelotvornost i kvalitetu socijalnih usluga
15. Kombinirati uloge različitih dionika u programima socijalnog
razvoja.
Stvarane/ sinteza
Koristiti alate za strateško marketinško planiranje
Strateško marketinško planiranje,
Utvrđivanje ciljnih javnosti i učinaka socijalnog marketinga,
Razvoj praktično orijentiranih kompetencija za učinkovito
upravljanje aktivnostima u organizacijama u neprofitnom sektoru
Predavanje, vođena diskusija, rad na tekstu, studentska debata,
samostalno čitanje literature, izrada modela strategije
Pisanje ispitnih pitanja i izrada zadatka
6. Razviti prijedlog socijalnog projekata u području socijalnog
razvoja
8. Pripremiti alate socijalnog marketinga za predstavljanje javnosti
socijalnih projekata
12. Vrednovati djelotvornost i kvalitetu socijalnih usluga
15. Kombinirati uloge različitih dionika u programima socijalnog
razvoja.
Vrednovanje
Koristiti alate upravljanja programima i projektima socijalnog
marketinga uz organizaciju provedbe
Strateško marketinško planiranje
Alati upravljanja programima i projektima
Razvoj vještina za učinkovito vođenje zaposlenika i volontera u
neprofitnim organizacijama
Predavanje, vođena diskusija, rad na tekstu, studentska debata,
samostalno čitanje literature
Pisanje ispitnih pitanja i izrada zadatka
8. Pripremiti alate socijalnog marketinga za predstavljanje javnosti
socijalnih projekata
12. Vrednovati djelotvornost i kvalitetu socijalnih usluga
15. Kombinirati uloge različitih dionika u programima socijalnog
razvoja.
Vrednovanje
Upotrijebiti alate za preispitivanje etike i društvene odgovornosti u
socijalnom marketingu
Strateško marketinško planiranje
Alati upravljanja programima i projektima
Razvoj vještina za učinkovito vođenje zaposlenika i volontera u
neprofitnim organizacijama
Predavanje, vođena diskusija, rad na tekstu, studentska debata,
samostalno čitanje literature
Pisanje ispitnih pitanja i izrada zadatka