Nefiskalni instrumenti financiranja Javnih Interesa. Nefiskalni modeli financiranja i privlačenja privatnog kapitala.Poredbena iskustva.Republika Hrvatska. Razvoj javno privatnog partnerstva.Definicija pojma javno privatnog partnerstva.Povijesni razvoj javno privatnog partnerstva. Oblici i osnovne faze jpp.prednosti i nedostaci korištenja javno privatnog partnerstva.politički aspekti javno privatnog partnerstva.procjena i vrednovanje rizika pri ugovaranju jpp.Vrste rizika. Procjena rizika.smjernice i preporuke europske unije za uspješnu primjenu jpp.normativni okvir za primjenu jpp u Republici Hrvatskoj.
Javno-privatno partnerstvo – seminar
Javno-privatno partnerstvo – seminar
Literatura
OBVEZNA LITERATURA
Jure Šimović, Hrvoje Arbutina, Nikola Mijatović, Tereza Rogić Lugarić, Sonja Cindori; Hrvatski fiskalni sustav – odabrana poglavlja; Narodne novine (2010), str.
Ishodi učenja
Predložiti temu i odabrati relevantne izvore i literaturu
-
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
12. Klasificirati nefiskalne instrumente financiranja javnog
interesa.
15. Argumentirati složenije upravne probleme i razvojne
procese, uzimajući u obzir dosadašnje teorijske i istraživačke
spoznaje -
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Sinteza / stvaranje
-
VJEŠTINE
Sposobnost upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja
problema, sposobnost primjene znanja u praksi, vještina jasnog i
razgovijetnoga usmenog i pisanog izražavanja -
SADRŽAJ UČENJA
Nastavne cjeline (moguće teme):
1. Nefiskalni instrumenti financiranja javnih potreba
2. Povijest / geneza javno-privatnog partnerstva
3. Normativni i institucionalni okvir javno-privatnog partnerstva
4.Analiza trendova u javno-privatnom partnerstvu
/remunicipalizacija
5. Prednosti i nedostaci javno-privatnog partnerstva
6. Oblici javno-privatnog partnerstva
7. Rizici u javno-privatnom partnerstvu
8. Javno-privatno partnerstvo u usporednim sustavima
9. Javno-privatno partnerstvo u Republici Hrvatskoj
10. Ugovori o javno-privatnom partnerstvu
11. Uloga savjetnika u javno-privatnom partnerstvu -
NASTAVNE METODE
Vođena diskusija
Analizirati i kategorizirati materijale za izradu seminarskog rada
-
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
13. Kritizirati i ocijeniti suvremene upravne fenomene u
suvremenom društvu, političkom sustavu i gospodarstvu
15. Argumentirati složenije upravne probleme i razvojne
procese, uzimajući u obzir dosadašnje teorijske i istraživačke
spoznaje -
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza
-
VJEŠTINE
Upravljanje informacijama, sposobnost rješavanja problema,
sposobnost primjene znanja u praksi -
SADRŽAJ UČENJA
Nastavne cjeline ovise o odabranoj temi
-
NASTAVNE METODE
Vođena diskusija, samostalno čitanje literature
Izraditi i prezentirati seminarski rad u skladu s odabranom temom i konceptom rada
-
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
15. Argumentirati složenije upravne probleme i razvojne
procese, uzimajući u obzir dosadašnje teorijske i istraživačke
spoznaje -
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Primjena
-
VJEŠTINE
Sposobnost rješavanja problema, sposobnost kritike i samokritike,
sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke vještine,
vještina jasnog i razgovijetnoga usmenog i pisanog izražavanja -
SADRŽAJ UČENJA
Nastavne cjeline ovise o odabranoj temi
-
NASTAVNE METODE
Vođena diskusija, samostalno čitanje literature
Rješavanje postavljenih zadataka iz područja kolegija
-
DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
6. Razviti analitičke kapacitete u odnosu na javno odlučivanje i
policy proces i primijeniti znanja na stvarne situacije rješavanja
društvenih problema
10. Kritički prosuđivati organizacijsku racionalnost i
organizacijski razvoj u javnoj upravi -
KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Primjena
-
VJEŠTINE
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja
problema, sposobnost primjene znanja u praksi, vještina jasnog i
razgovijetnoga usmenog i pisanog izražavanja -
NASTAVNE METODE
Vođena diskusija, rad na tekstu, rješavanje problemskih
zadataka, samostalno čitanje literaturePredavanje, vođena diskusija, rad na tekstu