Uvod: Predmet i sadržaj ekonomike poduzeća. Odnos s drugim ekonomskim disciplinama te povezanost s ostalim društvenim znanostima (4h)
Pravne forme: obrt, društva kapitala, mješovita društva. (4h)
Upravljanje poduzećem (menadžment): stvaranje vrijednosti -cilj, faze upravljanja, zadaci upravljanja, organizacija, tehnike upravljanja. (4)
Upravljanje informacijama: izvori informacija, bilanca, račun dobiti i gubitka, mjesta stvaranja vrijednosti, efikasnost stvaranja vrijednosti, break-even analiza, menadžment informacijski sustavi (MIS). (4h)
Upravljanje financijskim kapitalom: kapital i imovina, financiranje i investicije, likvidnost, rentabilnost, leasing, factoring, izračuni vrijednosti poduzeća. (4h)
Upravljanje intelektualnim kapitalom: humani kapital, strukturalni kapital, organizacijski kapital, potrošački kapital, procjena intelektualnog kapitala, unapređivanje intelektualnog kapitala. (4h)
Proizvodnja: tipovi proizvodnje, organizacijske forme, proizvodni procesi, robotizacija proizvodnje. (2h)
Marketing: istraživanje tržišta, segmentiranje tržišta, proizvodi, životni ciklus proizvoda, analiza proizvodnog programa, strategije cijena proizvoda, distribucija, promocija, promidžba. (4h)