Font Kontrast

  • Alumni
  • Mentorship
  • Lifelong learning
  • Code of Ethics
  • Library
  • Bookstore and webshop
  • HR
  • |
  • EN
Faculty of law
  • Trg Republike Hrvatske 14

    Zagreb, Croatia

  • 250 years of Faculty of law
Faculty of law
  • home
  • Faculty
    • Structure and management
    • Employees
    • Tradition
    • Laws and other regulations
    • Quality management
    • Code of Ethics
    • Transparency
    • Foundation of the Faculty of Law for Supporting Researchers
    • Gender Equality and Non-Discrimination
    • The Faculty of Law Library
    • Alumni
    • Publishing Activities
    • Academic calendar
    • Contact and location
  • Enrollment
    • Study Programmes
  • Studies
    • University integrated undergraduate and graduate study of Law
    • Undergraduate studies
    • Graduate studies
    • University specialist studies
    • Doctoral studies
    • Lifelong learning
  • Students
    • The Students’ Union
    • Student Ombudsperson
    • Course schedule
    • Student associations
    • Student support
    • Future and Career
    • Student competitions
    • IT services
    • Law clinic
    • Library
    • Bookshop and Webshop
  • Science
    • Scientific professional meetings
    • Scientific Journals
    • Croatian Academy of Legal Sciences
    • Forums of the Faculty of Law
    • Croatian Hub of the European Law Institute (ELI Croatian Hub)
    • Jean Monnet projects
  • Projects
    • News
    • Internal Documentation
    • Active projects
    • Archive
  • International Cooperation
    • Why us?
    • News
    • International Exchange Programmes
    • UNIC
    • Course Catalogue
    • Incoming Exchange Students
    • Visiting Scholars, Researchers and Staff
    • Friends of the Faculty
    • International Memorandums of Understanding
    • Zagreb Law Summer School
    • Office for International Cooperation and Projects
    • Contact
  • Quick links
    • Studentske obavijesti
    • Course schedule
    • Departments
    • Student support
    • Studomat
    • Merlin
    • Webmail
    • Nastavnički portal
    • Djelatnički intranet
    Homepage / Praktične vježbe/pravne klinike/moot courts

Praktične vježbe/pravne klinike/moot courts

Course code: 62083

  • University integrated undergraduate and graduate study of Law 5. godina, 9. semestar
  • Status: Obvezni
  • Hours of classes: 90 Hours Lectures: 90 Hours
  • Method of performance: S fizičkom prisutnošću
  • Language of instruction: Hrvatski
  • ECTS: 10.0

Izvođači kolegija

  • Professor Alan Uzelac
  • Associate Professor Antun Bilić
  • Assistant Juraj Brozović
  • Professor Elizabeta Ivičević Karas
  • Professor Ivana Grgurev
  • Associate Professor Tena Hoško
  • Professor Davor Adrian Babić
  • Professor Igor Gliha
  • Associate Professor Marin Bonačić
  • Associate Professor Marko Jurić
  • Professor Petar Miladin
  • Professor Zlata Đurđević
  • Associate Professor Zoran Burić
  • Associate Professor Dora Zgrabljić Rotar
  • Associate Professor Ksenija Grubišić

Praktične vježbe/pravne klinike/moot courts

Ishodi učenja - Pravna klinika

Riješiti pravni problem stranke primjenom odgovarajuće pravne norme na utvrđeno činjenično stanje.

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Koristiti se informacijskom tehnologijom i bazama pravnih podataka
(npr. zakonodavstvo, sudska praksa, pravni časopisi te ostali e-izvori).
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Primjena

 

VJEŠTINE
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost učenja, sposobnost
primjene znanja u praksi, razumijevanje činjenica, pojmova, postupaka i
načela važnih za područje rada, analiziranje i vrednovanje činjenica radi
primjene u praksi, prezentacijske vještine i sposobnost stvaranja novih
ideja, sposobnost timskog rada.

 

SADRŽAJ UČENJA
Nastavne cjeline:
Zaštita žrtva i svjedoka kaznenih djela
Zaštita stranaca i tražitelja međunarodne zaštite
Suzbijanje diskriminacije i zaštita manjinskih prava
Zaštita radnika
Zaštita pacijenata
Zaštita djece i drugih sudionika obiteljskih odnosa
Zaštita ovršenika i prezaduženih građana

 

NASTAVNE METODE
Predavanje, rasprava sa studentima, analiza praktičnog problema,
samostalno čitanje literature te poticanje / angažiranje studenata na
aktivno sudjelovanje u raspravi.

 

METODE VREDNOVANJA
Izrada i kontrola opće pravne informacije, odnosno pravnog mišljenja.

 

 

Analizirati relevantnu sudsku praksu i stručnu literaturu u sklopu istraživanja radi izrade općih pravnih informacija i pravnih savjeta.

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
11.Analizirati relevantnu sudsku praksu.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza

 

VJEŠTINE
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost učenja, sposobnost
primjene znanja u praksi, razumijevanje činjenica, pojmova, postupaka i
načela važnih za područje rada, analiziranje i vrednovanje činjenica radi
primjene u praksi, prezentacijske vještine i sposobnost stvaranja novih
ideja, sposobnost timskog rada.

 

SADRŽAJ UČENJA
Nastavne cjeline:
Zaštita žrtva i svjedoka kaznenih djela
Zaštita stranaca i tražitelja međunarodne zaštite
Suzbijanje diskriminacije i zaštita manjinskih prava
Zaštita radnika
Zaštita pacijenata
Zaštita djece i drugih sudionika obiteljskih odnosa
Zaštita ovršenika i prezaduženih građana

 

NASTAVNE METODE
Predavanje, rasprava sa studentima, analiza praktičnog problema,
samostalno čitanje literature te poticanje / angažiranje studenata na
aktivno sudjelovanje u raspravi.

 

METODE VREDNOVANJA
Izrada i kontrola opće pravne informacije, odnosno pravnog mišljenja

 

 

Razviti osjećaj društvene solidarnosti i odgovornosti radom s ranjivim skupinama građana, odnosno korisnicima besplatne pravne pomoći

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
8.Razviti etičko, pravno i društveno odgovorno ponašanje

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Stvaranje/sinteza.

 

VJEŠTINE
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost učenja, sposobnost
primjene znanja u praksi, razumijevanje činjenica, pojmova, postupaka i
načela važnih za područje rada, analiziranje i vrednovanje činjenica radi
primjene u praksi, prezentacijske vještine i sposobnost stvaranja novih
ideja, sposobnost timskog rada.

 

SADRŽAJ UČENJA
Nastavne cjeline:
Zaštita žrtva i svjedoka kaznenih djela
Zaštita stranaca i tražitelja međunarodne zaštite
Suzbijanje diskriminacije i zaštita manjinskih prava
Zaštita radnika
Zaštita pacijenata
Zaštita djece i drugih sudionika obiteljskih odnosa
Zaštita ovršenika i prezaduženih građana

 

NASTAVNE METODE
Predavanje, rasprava sa studentima, analiza praktičnog problema,
samostalno čitanje literature te poticanje / angažiranje studenata na
aktivno sudjelovanje u raspravi.

 

METODE VREDNOVANJA
Izrada i kontrola opće pravne informacije, odnosno pravnog mišljenja.

 

 

Izraditi nacrt opće pravne informacije i pisanih pravnih mišljenja.

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte,
odnosno radnje u pravnim postupcima.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Stvaranje/sinteza.

 

VJEŠTINE
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost učenja, sposobnost
primjene znanja u praksi, razumijevanje činjenica, pojmova, postupaka i
načela važnih za područje rada, analiziranje i vrednovanje činjenica radi
primjene u praksi, prezentacijske vještine i sposobnost stvaranja novih
ideja, sposobnost timskog rada.

 

SADRŽAJ UČENJA
Nastavne cjeline:
Zaštita žrtva i svjedoka kaznenih djela
Zaštita stranaca i tražitelja međunarodne zaštite
Suzbijanje diskriminacije i zaštita manjinskih prava
Zaštita radnika
Zaštita pacijenata
Zaštita djece i drugih sudionika obiteljskih odnosa
Zaštita ovršenika i prezaduženih građana

 

NASTAVNE METODE
Predavanje, rasprava sa studentima, analiza praktičnog problema,
samostalno čitanje literature te poticanje / angažiranje studenata na
aktivno sudjelovanje u raspravi.

 

METODE VREDNOVANJA
Izrada i kontrola opće pravne informacije, odnosno pravnog mišljenja.

 

 

 

Objasniti sadržaj pravne informacije i pisanog pravnog mišljenja stranci, odnosno korisniku besplatne pravne pomoći.

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
20.Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte
odnosno radnje u pravnim postupcima

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Stvaranje/sinteza.

 

VJEŠTINE
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost učenja, sposobnost
primjene znanja u praksi, razumijevanje činjenica, pojmova, postupaka i
načela važnih za područje rada, analiziranje i vrednovanje činjenica radi
primjene u praksi, prezentacijske vještine i sposobnost stvaranja novih
ideja, sposobnost timskog rada.

 

SADRŽAJ UČENJA
Nastavne cjeline:
Zaštita žrtva i svjedoka kaznenih djela
Zaštita stranaca i tražitelja međunarodne zaštite
Suzbijanje diskriminacije i zaštita manjinskih prava
Zaštita radnika
Zaštita pacijenata
Zaštita djece i drugih sudionika obiteljskih odnosa
Zaštita ovršenika i prezaduženih građana

 

NASTAVNE METODE
Predavanje, rasprava sa studentima, analiza praktičnog problema,
samostalno čitanje literature te poticanje / angažiranje studenata na
aktivno sudjelovanje u raspravi.

 

METODE VREDNOVANJA
Izrada i kontrola opće pravne informacije, odnosno pravnog mišljenja.

Ishodi učenja - Natjecanja u simuliranom suđenju (Moot Courts)

Diskutirati o zadanom slučaju

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Razumijevanje

 

VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja

 

SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.

 

NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja

 

METODE VREDNOVANJA
Slušanje i komentiranje usmenih izlaganja

 

 

Prepoznati pravne probleme u zadanom slučaju

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Razumijevanje

 

VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja

 

SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.

 

NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja

 

METODE VREDNOVANJA
Ispravljanje pisanih podnesaka, slušanje i komentiranje usmenih
izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.

 

 

Pronaći odgovarajuće izvore i literaturu.

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Koristiti se informacijskom tehnologijom i bazama pravnih podataka
(npr. zakonodavstvo, sudska praksa, pravni časopisi te ostali e-izvori).
11. Analizirati relevantnu sudsku praksu.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Primjena

 

VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja

 

SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.

 

NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, pretraživanje izvora

 

METODE VREDNOVANJA
Ispravljanje pisanih podnesaka, slušanje i komentiranje usmenih
izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.

 

 

Pronaći odgovore na postavljena pitanja u izvorima i literaturi.

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Koristiti se informacijskom tehnologijom i bazama pravnih podataka
(npr. zakonodavstvo, sudska praksa, pravni časopisi te ostali e-izvori).
11. Analizirati relevantnu sudsku praksu.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Primjena

 

VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja

 

SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.

 

NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja, čitanje i
komentiranje izvora i literature

 

METODE VREDNOVANJA
Ispravljanje pisanih podnesaka, slušanje i komentiranje usmenih
izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.

 

 

Analizirati potencijalna rješenja problema.

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza

 

VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja

 

SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.

 

NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja, pisanje
podnesaka, komentiranje podnesaka, simulirana ročišta

 

METODE VREDNOVANJA
Ispravljanje pisanih podnesaka, slušanje i komentiranje usmenih
izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.

 

 

Izabrati optimalnu strategiju strukturiranja argumenata.

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte
odnosno radnje u pravnim postupcima.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Vrednovanje

 

VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja

 

SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.

 

NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja, pisanje
podnesaka, komentiranje podnesaka, simulirana ročišta

 

METODE VREDNOVANJA
Ispravljanje pisanih podnesaka, slušanje i komentiranje usmenih
izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.

 

 

Napraviti završnu verziju podneska.

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog
mišljenja.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte
odnosno radnje u pravnim postupcima.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Stvaranje/sinteza

 

VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja

 

SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.

 

NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja, pisanje
podnesaka, komentiranje podnesaka

 

METODE VREDNOVANJA
Ispravljanje pisanih podnesaka, ocjenjivanje na natjecanju.

 

 

Kritizirati suboptimalne argumente vlastitoga i suparničkog tima.

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog
mišljenja.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte
odnosno radnje u pravnim postupcima.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza

 

VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja

 

SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.

 

NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja, pisanje
podnesaka, komentiranje podnesaka, simulirana ročišta

 

METODE VREDNOVANJA
Ispravljanje pisanih podnesaka, slušanje i komentiranje usmenih
izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.

 

 

Kreirati konkurentan govor za usmeni dio natjecanja.

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog
mišljenja.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte
odnosno radnje u pravnim postupcima.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Stvaranje/sinteza

 

VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja

 

SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.

 

NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja, simulirana ročišta

 

METODE VREDNOVANJA
Slušanje i komentiranje usmenih izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.

 

 

Argumentirati sucima i protivničkom timu na usmenom dijelu natjecanja

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava.
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Vrednovanje

 

VJEŠTINE
sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost
kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
sposobnost stvaranja novih ideja, rad pod pritiskom, korištenje stranog
jezika u stručnoj komunikaciji, prezentacijske i komunikacijske vještine,
vještina pregovaranja

 

SADRŽAJ UČENJA
Sadržaj učenja se prilagođava konkretnom natjecanju.

 

NASTAVNE METODE
Sastanci, diskusija, čitanje i komentiranje zadanog slučaja, simulirana
ročišta

 

METODE VREDNOVANJA
Slušanje i komentiranje usmenih izlaganja, ocjenjivanje na natjecanju.

 

Ishodi učenja - Central and Eastern European Moot Competition

Identificirati pravne probleme u složenom činjeničnom stanju

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza

 

VJEŠTINE
Kritičko vrednovanje složenih problema

 

SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka – analiza hipotetskog slučaja

 

NASTAVNE METODE
Grupni rad
Vođena diskusija
Rad na tekstu

 

METODE VREDNOVANJA
Ocjena aktivnosti u diskusiji
Vrednovanje pisanih podnesaka

 

 

Analizirati relevantnu praksu Suda Europske unije u grani europskoga prava obuhvaćenog hipotetskim moot slučajem

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Koristiti se informacijskom tehnologijom i bazama pravnih podataka
(npr. zakonodavstvo, sudska praksa, pravni časopisi te ostali e-izvori).
10. Odrediti relevantna pravila pravnog sustava Europske unije u
pojedinom pravnom području.
11. Analizirati relevantnu sudsku praksu.
18. Provesti empirijska odnosno pravna i interdisciplinarna istraživanja.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza

 

VJEŠTINE
Istraživačke vještine
Kritičko vrednovanje

 

SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka – analiza hipotetskog slučaja
Izrada pisanih podnesaka

 

NASTAVNE METODE
Grupni rad
Vođena diskusija
Samostalno čitanje literature

 

METODE VREDNOVANJA
Ocjena aktivnosti u diskusiji
Vrednovanje pisanih podnesaka

 

 

Argumentirati valjanost različitih tumačenja relevantnih odredbi europskog prava u grani obuhvaćenoj hipotetskim moot slučajem

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
4. Klasificirati i protumačiti normativni okvir mjerodavan u pojedinoj grani
prava.
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava.
10. Odrediti relevantna pravila pravnog sustava Europske unije u
pojedinom pravnom području.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Vrednovanje

 

VJEŠTINE
Kritičko vrednovanje
Iznošenje argumenata u interakciji sa sugovornicima

 

SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka
Izrada pisanih podnesaka
Priprema za usmeni dio natjecanja

 

NASTAVNE METODE
Grupni rad
Vođena diskusija
Studentska debata

 

METODE VREDNOVANJA
Ocjena aktivnosti u diskusiji

 

 

Napraviti pisane podneske u prethodnom postupku pred Sudom Europske unije

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i
engleskom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte
odnosno radnje u pravnim postupcima.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Sinteza

 

VJEŠTINE
Kritičko vrednovanje
Kreativno razmišljanje
Rad pod pritiskom
Sposobnost rješavanja problema
Pismeno izražavanje na engleskom jeziku

 

SADRŽAJ UČENJA
Izrada pisanih podnesaka

 

NASTAVNE METODE
Grupni rad
Individualno rješavanja zadataka

 

METODE VREDNOVANJA
Vrednovanje pisanih podnesaka

 

 

Usmeno objasniti argumente u svrhu tumačenja pravnih normi u interesu stranke

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Sinteza

 

VJEŠTINE
Kreativno razmišljanje
Prezentacijske i komunikacijske vještine
Komunikacija na engleskom jeziku

 

SADRŽAJ UČENJA
Priprema za usmeni dio natjecanja
Usmeni dio natjecanja

 

NASTAVNE METODE
Usmeno izlaganje
Studentska debata
Vođena diskusija

 

METODE VREDNOVANJA
Vrednovanje usmenog izlaganja studenata

 

Ishodi učenja - European Law Moot Court

Identificirati pravne probleme u složenom činjeničnom stanju

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza

 

VJEŠTINE
Kritičko vrednovanje složenih problema

 

SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka – analiza hipotetskog slučaja

 

NASTAVNE METODE
Grupni rad
Vođena diskusija
Rad na tekstu

 

METODE VREDNOVANJA
Ocjena aktivnosti u diskusiji
Vrednovanje pisanih podnesaka

 

 

Analizirati relevantnu praksu Suda Europske unije u grani europskoga prava obuhvaćenog hipotetskim moot slučajem

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Koristiti se informacijskom tehnologijom i bazama pravnih podataka
(npr. zakonodavstvo, sudska praksa, pravni časopisi te ostali e-izvori).
10. Odrediti relevantna pravila pravnog sustava Europske unije u
pojedinom pravnom području.
11. Analizirati relevantnu sudsku praksu.
18. Provesti empirijska odnosno pravna i interdisciplinarna istraživanja.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Analiza

 

VJEŠTINE
Istraživačke vještine
Kritičko vrednovanje

 

SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka – analiza hipotetskog slučaja
Izrada pisanih podnesaka

 

NASTAVNE METODE
Grupni rad
Vođena diskusija
Samostalno čitanje literature

 

METODE VREDNOVANJA
Ocjena aktivnosti u diskusiji
Vrednovanje pisanih podnesaka

 

 

Argumentirati valjanost različitih tumačenja relevantnih odredbi europskog prava u grani obuhvaćenoj hipotetskim moot slučajem

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
4. Klasificirati i protumačiti normativni okvir mjerodavan u pojedinoj grani
prava.
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava.
10. Odrediti relevantna pravila pravnog sustava Europske unije u
pojedinom pravnom području.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Vrednovanje

 

VJEŠTINE
Kritičko vrednovanje
Iznošenje argumenata u interakciji sa sugovornicima

 

SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka
Izrada pisanih podnesaka
Priprema za usmeni dio natjecanja

 

NASTAVNE METODE
Grupni rad
Vođena diskusija
Studentska debata

 

METODE VREDNOVANJA
Ocjena aktivnosti u diskusiji

 

 

Kritički vrednovati znanstvenu literaturu u grani prava obuhvaćenoj hipotetskim moot slučajem

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Koristiti se informacijskom tehnologijom i bazama pravnih podataka
(npr. zakonodavstvo, sudska praksa, pravni časopisi te ostali e-izvori).
18. Provesti empirijska odnosno pravna i interdisciplinarna istraživanja.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Vrednovanje

 

VJEŠTINE
Sposobnost kritike
Istraživačke vještine

 

SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka

 

NASTAVNE METODE
Rad na tekstu
Vođena diskusija
Grupni rad

 

METODE VREDNOVANJA
Ocjena aktivnosti u diskusiji
Vrednovanje pisanih podnesaka

 

 

Napraviti pisane podneske u postupku pred Sudom Europske unije

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i
engleskom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte
odnosno radnje u pravnim postupcima.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Sinteza

 

VJEŠTINE
Kritičko vrednovanje
Kreativno razmišljanje
Rad pod pritiskom
Sposobnost rješavanja problema
Pismeno izražavanje na engleskom i francuskom jeziku

 

SADRŽAJ UČENJA
Izrada pisanih podnesaka

 

NASTAVNE METODE
Grupni rad
Individualno rješavanja zadataka

 

METODE VREDNOVANJA
Vrednovanje pisanih podnesaka

 

 

Usmeno objasniti argumente u svrhu tumačenja pravnih normi u interesu stranke

 

DOPRINOSI OSTVARENJU ISHODA UČENJA NA RAZINI STUDIJSKOG PROGRAMA
7. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom
stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog
izražavanja.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja.

 

KOGNITIVNO PODRUČJE ZNANJA I RAZUMIJEVANJA
Sinteza

 

VJEŠTINE
Kreativno razmišljanje
Prezentacijske i komunikacijske vještine
Komunikacija na stranom jeziku

 

SADRŽAJ UČENJA
Priprema za izradu pisanih podnesaka
Priprema za usmeni dio natjecanja

 

NASTAVNE METODE
Usmeno izlaganje
Studentska debata
Vođena diskusija

 

METODE VREDNOVANJA
Vrednovanje usmenog izlaganja studenata
Ocjena aktivnosti u diskusiji

Details

About cookies

Necessary cookies 5

They are crucial for the use of the Internet site and without these sites it does not have its full functionality. By continuing to surf and make purchases, necessary cookies are considered accepted. Functional cookies may include cookies that provide a service requested by the user.

Pravni Fakultet 4

cookies_permission

To store the acceptance of cookies.

Expiry: 1 year

Type: HTTP

accessibility-text

To store text size accessibility options.

Expiry: 30 days

Type: HTTP

accessibility-contrast

To store options accessibility contrast page.

Expiry: 30 days

Type: HTTP

SimpleSAML

Site authentication

Expiry: 1 year

Type: HTTP

WordPress 1

wp-wpml_current_language

To store language settings.

Expiry: 1 day

Type: HTTP

Cookies for tracking and analytics 3

They are collected anonymously, they cannot track user activities on other websites and serve to monitor user behavior and for the purpose of measuring audience behavior and compiling reports for improving the website. These cookies enable the transfer of data to third countries, including the USA.

Pravni Fakultet 1

cookies_permission_analiza

To store the acceptance of analytical cookies.

Expiry: 1 year

Type: HTTP

Google 2

_ga

To store and count page views.

Expiry: 2 years

Type: HTTP

_ga_*

To store and count page views.

Expiry: 1 year

Type: HTTP

Cookies, also known as "cookies", are small text files that websites store on your device when you visit them.

Their role is to improve your browsing experience by allowing websites to remember your settings, such as language or preferences, and provide a better user experience.

These pages use different types of cookies. Some cookies are set by third-party services that are displayed on our pages.

You can change or withdraw your consent to the Cookie Statement on our website at any time.

EU legislation, in particular the General Data Protection Regulation (GDPR), requires users to obtain information and consent before using cookies and to be able to manage their privacy settings.

You can find more information about cookies here.

We use cookies to improve your user experience and site functionality. You can find more information about cookies here.

Faculty of law

FACULTY OF LAW
UNIVERSITY OF ZAGREB
Trg Republike Hrvatske 14
10000 Zagreb

Temporary address:
Trg Republike Hrvatske 3
10000 Zagreb

IBAN: HR9823600001101264729
OIB: 38583303160
MB: 3225909
PIC: 986566728
REG.NO.: 080173715

DEAN'S OFFICE

  • dekanat@pravo.unizg.hr

STUDENT OFFICE

  • referada@pravo.unizg.hr

  • 01 4890 250
    01 4890 252
    (on weekdays from 8 a.m. to 2 p.m., on Tuesdays from 8 a.m. to 4 p.m.)

  • Access to information
  • Newsletter archive
  • Media about us

During the renovation of the Faculty buildings at Ćirilometodska 4 and Nazorova 51, the offices of teachers and administratives are temporarily located in other locations. Detailed information is available here.

Faculty of law © 2023 - 2025. All rights reserved. | Made by papar.hr

Faculty of law
  • HR
  • |
  • EN
    • Structure and management
    • Employees
    • Tradition
    • Laws and other regulations
    • Quality management
    • Code of Ethics
    • Transparency
    • Foundation of the Faculty of Law for Supporting Researchers
    • Gender Equality and Non-Discrimination
    • The Faculty of Law Library
    • Alumni
    • Publishing Activities
    • Academic calendar
    • Contact and location
    • Study Programmes
    • University integrated undergraduate and graduate study of Law
    • Undergraduate studies
    • Graduate studies
    • University specialist studies
    • Doctoral studies
    • Lifelong learning
    • The Students’ Union
    • Student Ombudsperson
    • Course schedule
    • Student associations
    • Student support
    • Future and Career
    • Student competitions
    • IT services
    • Law clinic
    • Library
    • Bookshop and Webshop
    • Scientific professional meetings
    • Scientific Journals
    • Croatian Academy of Legal Sciences
    • Forums of the Faculty of Law
    • Croatian Hub of the European Law Institute (ELI Croatian Hub)
    • Jean Monnet projects
    • News
    • Internal Documentation
    • Active projects
    • Archive
    • Why us?
    • News
    • International Exchange Programmes
    • UNIC
    • Course Catalogue
    • Incoming Exchange Students
    • Visiting Scholars, Researchers and Staff
    • Friends of the Faculty
    • International Memorandums of Understanding
    • Zagreb Law Summer School
    • Office for International Cooperation and Projects
    • Contact
    • Alumni
    • Mentorship
    • Lifelong learning
    • Code of Ethics
    • Library
    • Bookstore and webshop
    • Studentske obavijesti
    • Course schedule
    • Departments
    • Student support
    • Studomat
    • Merlin
    • Webmail
    • Nastavnički portal
    • Djelatnički intranet
250 years of Faculty of law
  • dekanat@pravo.unizg.hr