1. Osnove prihologije službenika i korisnika javne službe: Položaj službenika u hijerarhijskoj organizaciji, birokratski fenomen, birokratska disfunkcija, prihološki aspekti odnoda između stranke – korisnika i javne službe. Problemi motivacije za rad, platni sustav, zakonite i nezakonite prinadležnosti (korupcija, nepotizam). Tehnike redukcije napetosti u odnosima s klijentima – organizacijski i psihološki aspekti.

2. Odnos uprave i građana:
Politički i socijalni aspekti odnosa uprave i građana, sudjelovanje građana u radu uprave, organizacijska sredstva, poticanje suradnje uprave i građana.

3. Studija slučaja:
Istraživanje veze između poreznih i financijskih mjera te socijalno psiholoških elemenata društvene situacije. Kršenje propisa i anomija. Uzroci i mjere sprečavanja korupcije javnih službenika. Etiologija financijske nediscipline. Organizacija i rad kontrolnih institucija u sprečavanju napetosti u odnosima korisnika i uprave.