Seminar je oblik grupnog rada na kojem studenti uz vodstvo nastavnika detaljnije obrađuju određenu nastavnu cjelinu s fokusom na konkretne probleme iz upravne prakse. Seminar se sastoji od dva dijela. U prvom, studenti predstavljaju određenu temu i to služi kao podloga za argumentiran razgovor i raspravu o temi. U drugom dijelu seminara naglasak se stavlja na predstavljanje eseja koji služe kao podloga za analizu i raspravu na seminaru.
Javni menadžment – seminar
Literature
MANDATORY LITERATURE
Literatura će se utvrditi u dogovoru sa predmetnim nastavnikom; , str
Learning outcomes
Opisati konkretan problem u funkcioniranja neke upravne organizacije odnosno upravnog resora
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
7. Demonstrirati osposobljenost za procjenu, ocjenu i razvoj
upravnih organizacija u javnom sektoru.
15. Argumentirati složenije upravne probleme i razvojne procese,
uzimajući u obzir dosadašnje teorijske i istraživačke spoznaje.
17. Planirati razvoj javne uprave i promjene općeg pravnog okvira
koji uređuje hrvatsku javnu upravu.
19. Koristiti se informacijskim tehnologijama i samostalno i/ili u
timu prezentirati planove i projekte -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Primjena
-
SKILLS
Sposobnost učenja, sposobnost rješavanja problema, vještina jasnog i
razgovijetnoga usmenog i pisanog izražavanja. -
LEARNING CONTENT
Seminar nema zadane nastavne cjeline, već one ovise o odabranoj
organizaciji / upravnom resoru i konkretnom upravnom problemu -
TEACHING METHODS
Moderirana diskusija, rješavanje problemskih zadataka, rad na
tekstu, samostalno čitanje literature.
Analizirati u timovima konkretan problem u funkcioniranja neke upravne organizacije odnosno upravnog resora i predložiti moguća rješenja
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
7. Analizirati poslove i instrumente u pojedinim resorima javne
uprave te organizacijske oblike za njihovo obavljanje.
15. Argumentirati složenije upravne probleme i razvojne procese,
uzimajući u obzir dosadašnje teorijske i istraživačke spoznaje.
17. Planirati razvoj javne uprave i promjene općeg pravnog okvira
koji uređuje hrvatsku javnu upravu.
19. Koristiti se informacijskim tehnologijama i samostalno i/ili u
timu prezentirati planove i projekte. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Stvaranje
-
SKILLS
Sposobnost učenja, sposobnost rješavanja problema, vještina jasnog i
razgovijetnoga usmenog i pisanog izražavanja. -
LEARNING CONTENT
Seminar nema zadane nastavne cjeline, već one ovise o odabranoj
organizaciji / upravnom resoru i konkretnom upravnom problemu -
TEACHING METHODS
Moderirana diskusija, rješavanje problemskih zadataka, rad na tekstu,
samostalno čitanje literature.
Predložiti mjere za provedbu rješenja konkretnih problema funkcioniranju neke upravne organizacije odnosno upravnog resora
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
15. Argumentirati složenije upravne probleme i razvojne procese,
uzimajući u obzir dosadašnje teorijske i istraživačke spoznaje.
17. Planirati razvoj javne uprave i promjene općeg pravnog okvira
koji uređuje hrvatsku javnu upravu.
19. Koristiti se informacijskim tehnologijama i samostalno i/ili u
timu prezentirati planove i projekte. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Stvaranje
-
SKILLS
Sposobnost rješavanja problema, sposobnost kritike i samokritike,
sposobnost primjene znanja u praksi, prezentacijske i komunikacijske
vještine. -
LEARNING CONTENT
Seminar nema zadane nastavne cjeline, već one ovise o odabranoj
organizaciji / upravnom resoru i konkretnom upravnom problemu -
TEACHING METHODS
Moderirana diskusija, izrada praktičnog zadatka, demonstracija
praktičnog zadatka, rad na tekstu, studentska debata, samostalno
čitanje literature.