Vježbe iz građanskog procesnog prava usmjerene su na praktičnu primjenu odabranih instituta hrvatskoga parničnog prava. Studenti vježbači uz nadzor stječu vještine rješavanja konkretnih pravnih slučajeva odgovarajućom primjenom prava na utvrđeno činjenično stanje te pripremaju nacrte različitih podnesaka (tužbe, pravni lijekovi) i sudskih odluka (presude, rješenja).
Građansko procesno pravo – vježbe
Građansko procesno pravo – vježbe
Literature
MANDATORY LITERATURE
Građansko parnično procesno pravo
Zakon o parničnom postupku, “Službeni list”, broj 4/77, 36/77, 6/80, 36/80, 43/82, 69/82, 58/84, 74/87, 57/89, 20/90, 27/90, “Narodne novine”, broj 35/91, 53/91, 91/92, 112/99, 88/01 – čl. 50. Zakon o arbitraži, 117/03, 84/08, 123/08, 57/11, 148/11, 25/13, 43/13 – Rješenje USRH i 89/14 – OUSRH)
Learning outcomes
Interpretirati obrađene procesne institute u svjetlu njihova shvaćanja u teoriji i praksi.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
Klasificirati i protumačiti normativni okvir mjerodavan u pojedinoj grani
prava.
Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava.
Koristiti se informacijskom tehnologijom i bazama pravnih podataka (npr.
zakonodavstvo, sudska praksa, pravni časopisi te ostali e-izvori). -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Primjena
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost učenja, sposobnost
primjene znanja u praksi, razumijevanje činjenica, pojmova, postupaka i
načela važnih za područje rada, analiziranje i vrednovanje činjenica radi
primjene u praksi, prezentacijske vještine i sposobnost stvaranja novih
ideja. -
LEARNING CONTENT
Nastavne teme:
Opći pregled tijeka redovnog parničnog postupka
Tužba
Odgovor na tužbu
Pripremno ročište
Glavna rasprava
Presuda
Žalba
Odluke u povodu žalbe
Revizija -
TEACHING METHODS
Vođena diskusija, odgovaranje na postavljena pitanja, rasprava sa
studentima, analiza praktičnog problema, samostalno čitanje literature te
poticanje / angažiranje studenata na aktivno sudjelovanje u raspravi.
Analizirati sudsku praksu u pogledu obrađivanog instituta građanskog procesnog prava.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
Klasificirati i protumačiti normativni okvir mjerodavan u pojedinoj grani
prava.
Koristiti se informacijskom tehnologijom i bazama pravnih podataka (npr.
zakonodavstvo, sudska praksa, pravni časopisi te ostali e-izvori).
Analizirati relevantnu sudsku praksu. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Analiza
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost učenja, sposobnost
primjene znanja u praksi, razumijevanje činjenica, pojmova, postupaka i
načela važnih za područje rada, analiziranje i vrednovanje činjenica radi
primjene u praksi, prezentacijske vještine i sposobnost stvaranja novih
ideja. -
LEARNING CONTENT
Nastavne teme:
Opći pregled tijeka redovnog parničnog postupka
Tužba
Odgovor na tužbu
Pripremno ročište
Glavna rasprava
Presuda
Žalba
Odluke u povodu žalbe
Revizija -
TEACHING METHODS
Vođena diskusija, odgovaranje na postavljena pitanja, rasprava sa
studentima, analiza praktičnog problema, samostalno čitanje literature te
poticanje / angažiranje studenata na aktivno sudjelovanje u raspravi.
Usporediti način primjene pojedinih procesnih instituta u praksi s njihovim opisom u literaturi.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
Klasificirati i protumačiti normativni okvir mjerodavan u pojedinoj grani
prava.
Analizirati relevantnu sudsku praksu.
Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Vrednovanje.
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost učenja, sposobnost
primjene znanja u praksi, razumijevanje činjenica, pojmova, postupaka i
načela važnih za područje rada, analiziranje i vrednovanje činjenica radi
primjene u praksi, prezentacijske vještine i sposobnost stvaranja novih
ideja -
LEARNING CONTENT
Nastavne teme:
Opći pregled tijeka redovnog parničnog postupka
Tužba
Odgovor na tužbu
Pripremno ročište
Glavna rasprava
Presuda
Žalba
Odluke u povodu žalbe
Revizija -
TEACHING METHODS
Vođena diskusija, odgovaranje na postavljena pitanja, rasprava sa
studentima, analiza praktičnog problema, samostalno čitanje literature te
poticanje / angažiranje studenata na aktivno sudjelovanje u raspravi.
Izraditi nacrt tužbe i pisanog odgovora na tužbu na temelju problemskog zadatka.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
Koristiti se informacijskom tehnologijom i bazama pravnih podataka (npr.
zakonodavstvo, sudska praksa, pravni časopisi te ostali e-izvori).
Analizirati relevantnu sudsku praksu.
Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte
odnosno radnje u pravnim postupcima. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Stvaranje / sinteza.
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost učenja, sposobnost
primjene znanja u praksi, razumijevanje činjenica, pojmova, postupaka i
načela važnih za područje rada, analiziranje i vrednovanje činjenica radi
primjene u praksi, prezentacijske vještine i sposobnost stvaranja novih
ideja. -
LEARNING CONTENT
Nastavne teme:
Opći pregled tijeka redovnog parničnog postupka
Tužba
Odgovor na tužbu
Pripremno ročište
Glavna rasprava
Presuda
Žalba
Odluke u povodu žalbe
Revizija -
TEACHING METHODS
Vođena diskusija, odgovaranje na postavljena pitanja, rasprava sa
studentima, analiza praktičnog problema, samostalno čitanje literature te
poticanje / angažiranje studenata na aktivno sudjelovanje u raspravi.