Font Kontrast

  • Alumni
  • Mentorship
  • Lifelong learning
  • Code of Ethics
  • Library
  • Bookstore and webshop
  • HR
  • |
  • EN
Faculty of law
  • Trg Republike Hrvatske 14

    Zagreb, Croatia

  • 250 years of Faculty of law
Faculty of law
  • home
  • Faculty
    • Structure and management
    • Employees
    • Tradition
    • Laws and other regulations
    • Quality management
    • Code of Ethics
    • Transparency
    • Foundation of the Faculty of Law for Supporting Researchers
    • Gender Equality and Non-Discrimination
    • The Faculty of Law Library
    • Alumni
    • Publishing Activities
    • Academic calendar
    • Contact and location
  • Enrollment
    • Study Programmes
  • Studies
    • University integrated undergraduate and graduate study of Law
    • Undergraduate studies
    • Graduate studies
    • University specialist studies
    • Doctoral studies
    • Lifelong learning
  • Students
    • The Students’ Union
    • Student Ombudsperson
    • Course schedule
    • Student associations
    • Student support
    • Future and Career
    • Student competitions
    • IT services
    • Law clinic
    • Library
    • Bookshop and Webshop
  • Science
    • Scientific professional meetings
    • Scientific Journals
    • Croatian Academy of Legal Sciences
    • Forums of the Faculty of Law
    • Croatian Hub of the European Law Institute (ELI Croatian Hub)
    • Jean Monnet projects
  • Projects
    • News
    • Internal Documentation
    • Active projects
    • Archive
  • International Cooperation
    • Why us?
    • News
    • International Exchange Programmes
    • UNIC
    • Course Catalogue
    • Incoming Exchange Students
    • Visiting Scholars, Researchers and Staff
    • Friends of the Faculty
    • International Memorandums of Understanding
    • Zagreb Law Summer School
    • Office for International Cooperation and Projects
    • Contact
  • Quick links
    • Studentske obavijesti
    • Course schedule
    • Departments
    • Student support
    • Studomat
    • Merlin
    • Webmail
    • Nastavnički portal
    • Djelatnički intranet
    Homepage / Terenska praksa iz Socijalnog rada s osobama s invaliditetom

Terenska praksa iz Socijalnog rada s osobama s invaliditetom

Course code: 62026

  • University undergraduate study of Social Work 4. godina, 8. semestar
  • Status: Obvezni
  • Hours of classes: 30 Hours Exercises: 30 Hours
  • Method of performance: S fizičkom prisutnošću
  • Language of instruction: Hrvatski
  • ECTS: 2.0
  • Katedra: Department of Social Work Areas

Carriers

  • Associate Professor Marko Buljevac
  • Professor Zdravka Leutar

Contractors

  • Associate Professor Marko Buljevac
  • Professor Zdravka Leutar

Vanjski suradnici

  • Milica Gregurić Prugovečki
  • mag.act.soc. Maja Liković

Terenska praksa iz Socijalnog rada s osobama s invaliditetom

Learning outcomes

Analizirati funkcioniranje osoba s invaliditetom i članova njihovih obitelji u zajednici.

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Napraviti cjelovitu procjenu obilježja i sustava korisnika, obitelji, grupe ili zajednice. (2)
    Primijeniti metode socijalnog rada s pojedincem, obitelji, grupom i zajednicom. (5)
    Razumjeti i primijeniti pravne propise koji reguliraju prava i obveze korisnika u sustavima u kojima socijalni rad djeluje. (7)
    Analizirati i evaluirati ishode socijalnih programa te ishode rada s pojedincem, obitelji, grupom i u zajednici. (8)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Analiza

  3. SKILLS

    Vrednovanje specijaliziranih činjenica, pojmova, postupaka, principa i teorija vezanih za osobe s invaliditetom i članove njihovih obitelji, uključujući njihovo kritičko razumijevanje
    Vještina upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja problema,
    sposobnost timskog rada, sposobnost primjene znanja u praksi.

  4. LEARNING CONTENT

    Nastavne cjeline:
    1. Rad s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    2. Upoznavanje sa specifičnim potrebama članova udruge/ korisnika ustanove, vrstom i težinom njihovog oštećenja te različitim problemskim/ izazovnim situacijama s
    kojima se susreću u svakodnevnom životu
    3. Susret s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    4. Odrađivanje zadataka na praksi

  5. TEACHING METHODS

    Terenski rad, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
    zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada.

  6. VALUATION METHODS

    Odrađena studentska praksa u punom opsegu sati, predano, ocijenjeno i prihvaćeno izvješće terenske prakse (zadaci esejskog tipa: izrada duljih tekstova na zadanu temu, rješavanje problemskih
    zadataka, vrednovanje studentske izvedbe: izvođenje praktičnog rada),

Razumjeti i primijeniti pravne propise koji reguliraju prava i obveze osoba s invaliditetom i članova njihovih obitelji.

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Primijeniti vještine profesionalne komunikacije sa specifičnim skupinama korisnika potrebne za procjenu, informiranje, vođenje procesa promjena, savjetovanje i provedbu drugih intervencija u socijalnom radu.(1)
    Napraviti cjelovitu procjenu obilježja i sustava korisnika, obitelji, grupe ili zajednice. (2)
    Razumjeti i primijeniti pravne propise koji reguliraju prava i obveze korisnika u sustavima u kojima socijalni rad djeluje. (7)
    Analizirati i evaluirati ishode socijalnih programa te ishode rada s pojedincem, obitelji, grupom i u zajednici. (8)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Primjena

  3. SKILLS

    Vrednovanje specijaliziranih činjenica, pojmova, postupaka, principa i teorija vezanih za osobe s invaliditetom i članove njihovih obitelji, uključujući njihovo kritičko razumijevanje.
    Vještina upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost primjene znanja u praksi.
    Upravljanje složenom komunikacijom, interakcijama i procesom
    suradnje s osobama s invaliditetom i članovima njihovih obitelji.

  4. LEARNING CONTENT

    Nastavne cjeline:
    1. Upoznavanje s radom udruge/ ustanove, strukturom zaposlenih stručnjaka (osobito socijalne radnice/ radnika) te podjelom poslova unutar ustanove/ udruge
    2. Upoznavanje s uslugama koje udruga/ ustanova pruža te projektima koji se provode
    3. Upoznavanje i rad na dokumentaciji ustanove/ udruge
    4. Rad s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    5. Upoznavanje sa specifičnim potrebama članova udruge/ korisnika ustanove, vrstom i težinom njihovog oštećenja te različitim problemskim/ izazovnim situacijama s kojima se susreću u svakodnevnom životu
    6. Upoznavanje s poslovima i zadacima socijalnog radnika u udruzi/ ustanovi
    7. Susret s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    8. Odrađivanje zadataka na praksi

  5. TEACHING METHODS

    Terenski rad, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
    zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada.

  6. VALUATION METHODS

    Odrađena studentska praksa u punom opsegu sati, predano,
    ocijenjeno i prihvaćeno izvješće terenske prakse (zadaci esejskog tipa: izrada duljih tekstova na zadanu temu, rješavanje problemskih
    zadataka, vrednovanje studentske izvedbe: izvođenje praktičnog
    rada),

Primijeniti vještine profesionalne komunikacije s različitim skupinama osoba s invaliditetom potrebne za procjenu, informiranje, vođenje procesa promjena i provedbu drugih intervencija u socijalnom radu.

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Primijeniti vještine profesionalne komunikacije sa specifičnim skupinama korisnika potrebne za procjenu, informiranje, vođenje procesa promjena, savjetovanje i provedbu drugih intervencija u socijalnom radu (1)

    Definirati rizike i probleme uvažavajući korisničku perspektivu i vrijednosti socijalnog rada (3)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Primjena

  3. SKILLS

    Upravljanje složenom komunikacijom s korisnicima s različitim invaliditetima.
    Vještina upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost primjene znanja u praksi.
    Upravljanje složenom komunikacijom, interakcijama i procesom
    suradnje s osobama s invaliditetom i članovima njihovih obitelji.

  4. LEARNING CONTENT

    Nastavne cjeline:
    1. Osobe s oštećenjima vida
    2. Osobe s oštećenjem sluha
    3. Osobe s oštećenjima govorno-glasovne komunikacije
    4. Gluhoslijepe osobe
    5. Osobe s poremećajima iz autističnog spektra
    6. Osobe s intelektualnim teškoćama
    7. Osobe s duševnim smetnjama
    8. Osobe s višestrukim oštećenjima
    9. Osobe s tjelesnim invaliditetom
    10. Invalidi rada
    11. Hrvatski ratni vojni invalidi iz Domovinskog rata
    12. Rad s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    13. Upoznavanje sa specifičnim potrebama članova udruge/ korisnika ustanove, vrstom i težinom njihovog oštećenja te različitim problemskim/ izazovnim situacijama s kojima se susreću u svakodnevnom životu
    14. Upoznavanje s poslovima i zadacima socijalnog radnika u udruzi/ ustanovi
    15. Susret s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    16. Odrađivanje zadataka na praksi
    17. Sastavljanje socijalne anamneze jednog člana/ korisnika.

  5. TEACHING METHODS

    Terenski rad, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
    zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada.

  6. VALUATION METHODS

    Odrađena studentska praksa u punom opsegu sati, predano,
    ocijenjeno i prihvaćeno izvješće terenske prakse (zadaci esejskog tipa: izrada duljih tekstova na zadanu temu, rješavanje problemskih
    zadataka, vrednovanje studentske izvedbe: izvođenje praktičnog
    rada),

Procijeniti potrebe osoba s invaliditetom i članova njihovih obitelji i potrebne oblike podrške.

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Primijeniti vještine profesionalne komunikacije sa specifičnim skupinama korisnika potrebne za procjenu, informiranje, vođenje procesa promjena, savjetovanje i provedbu drugih intervencija u socijalnom radu (1)

    Napraviti cjelovitu procjenu obilježja i sustava korisnika, obitelji, grupe ili zajednice (2)

    Razumjeti i primijeniti pravne propise koji reguliraju prava i obveze korisnika u sustavima u kojima socijalni rad djeluje (7)

    Prepoznati kako su kulturalna i druga obilježja povezana s položajem društvenih skupina, razvojem socijalnih rizika i problema te
    mogućnosti njihovog rješavanja (15)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Sinteza / Stvaranje

  3. SKILLS

    Upravljanje složenom komunikacijom s korisnicima s različitim invaliditetima.
    Vještina upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost primjene znanja u praksi.
    Upravljanje složenom komunikacijom, interakcijama i procesom
    suradnje s osobama s invaliditetom i članovima njihovih obitelji.

  4. LEARNING CONTENT

    Nastavne cjeline:
    1. Upoznavanje s radom udruge/ ustanove, strukturom zaposlenih stručnjaka (osobito socijalne radnice/ radnika) te podjelom poslova unutar ustanove/ udruge
    2. Upoznavanje s uslugama koje udruga/ ustanova pruža te projektima koji se provode
    3. Upoznavanje i rad na dokumentaciji ustanove/ udruge
    4. Rad s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    5. Upoznavanje sa specifičnim potrebama članova udruge/ korisnika ustanove, vrstom i težinom njihovog oštećenja te različitim problemskim/ izazovnim situacijama s
    kojima se susreću u svakodnevnom životu
    6. Upoznavanje s poslovima i zadacima socijalnog radnika u udruzi/ ustanovi
    7. Susret s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    8. Odrađivanje zadataka na praksi
    9. Sastavljanje socijalne anamneze jednog člana/ korisnika.

  5. TEACHING METHODS

    Terenski rad, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
    zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada.

  6. VALUATION METHODS

    Odrađena studentska praksa u punom opsegu sati, predano, ocijenjeno i prihvaćeno izvješće terenske prakse (zadaci esejskog
    tipa: izrada duljih tekstova na zadanu temu, rješavanje problemskih zadataka, vrednovanje studentske izvedbe: izvođenje praktičnog rada)

Procijeniti kvalitetu života osoba s invaliditetom i članova njihovih obitelji.

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Primijeniti vještine profesionalne komunikacije sa specifičnim skupinama korisnika potrebne za procjenu, informiranje, vođenje procesa promjena, savjetovanje i provedbu drugih intervencija u socijalnom radu. (1)
    Napraviti cjelovitu procjenu obilježja i sustava korisnika, obitelji, grupe ili zajednice. (2)
    Prepoznati kako su kulturalna i druga obilježja povezana s položajem društvenih skupina, razvojem socijalnih rizika i problema te mogućnosti njihovog rješavanja. (15)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Sinteza / Stvaranje

  3. SKILLS

    Vještina upravljanja informacijama o osobama s invaliditetom. Sinteza spoznaja o osobama s invaliditetom.
    Prikupljanje, interpretiranje, procjenjivanje, odabiranje i kreativno korištenje različitih relevantnih činjenica o osobama s invaliditetom. Prikupljanjem, interpretiranjem i procjenjivanjem činjenica analizirati i napraviti procjenu kvalitete života osoba s invaliditetom.
    Upravljanje složenom komunikacijom, interakcijama i procesom
    suradnje s osobama s invaliditetom i članovima njihovih obitelji. Sposobnost stvaranja novih ideja.

  4. LEARNING CONTENT

    Nastavne cjeline:
    1. Rad s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    2. Upoznavanje sa specifičnim potrebama članova udruge/ korisnika ustanove, vrstom i težinom njihovog oštećenja te različitim problemskim/ izazovnim situacijama s kojima se susreću u svakodnevnom životu
    3. Susret s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    4. Odrađivanje zadataka na praksi
    5. Sastavljanje socijalne anamneze jednog člana/ korisnika.

  5. TEACHING METHODS

    Terenski rad, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
    zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada.

  6. VALUATION METHODS

    Odrađena studentska praksa u punom opsegu sati, predano, ocijenjeno i prihvaćeno izvješće terenske prakse (zadaci esejskog tipa: izrada duljih tekstova na zadanu temu, rješavanje problemskih
    zadataka, vrednovanje studentske izvedbe: izvođenje praktičnog rada)

Napraviti socijalnu anamnezu osobe s invaliditetom ili člana obitelji osobe s invaliditetom.

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Primijeniti vještine profesionalne komunikacije sa specifičnim skupinama korisnika potrebne za procjenu, informiranje, vođenje procesa promjena, savjetovanje i provedbu drugih intervencija u socijalnom radu. (1)
    Napraviti cjelovitu procjenu obilježja i sustava korisnika, obitelji, grupe ili zajednice. (2)
    Definirati rizike i probleme uvažavajući korisničku perspektivu i vrijednosti socijalnog rada. (3)
    Prepoznati kako su kulturalna i druga obilježja povezana s položajem
    društvenih skupina, razvojem socijalnih rizika i problema te
    mogućnosti njihovog rješavanja. (15)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Sinteza / Stvaranje

  3. SKILLS

    Vještina upravljanja informacijama o osobama s invaliditetom. Sinteza spoznaja o osobama s invaliditetom.
    Prikupljanje, interpretiranje, procjenjivanje, odabiranje i kreativno korištenje različitih relevantnih činjenica o osobama s invaliditetom . Prikupljanjem, interpretiranjem i procjenjivanjem činjenica analizirati i napraviti procjenu kvalitete života osoba s invaliditetom.
    Upravljanje složenom komunikacijom, interakcijama i procesom
    suradnje s osobama s invaliditetom i članovima njihovih obitelji. Sposobnost stvaranja novih ideja.

  4. LEARNING CONTENT

    Nastavne cjeline:
    1. Upoznavanje i rad na dokumentaciji ustanove/ udruge
    2. Rad s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    3. Upoznavanje sa specifičnim potrebama članova udruge/ korisnika ustanove, vrstom i težinom njihovog oštećenja te različitim problemskim/ izazovnim situacijama s kojima se susreću u svakodnevnom životu
    4. Upoznavanje s poslovima i zadacima socijalnog radnika u udruzi/ ustanovi
    5. Susret s članovima udruge/ korisnicima ustanove
    6. Odrađivanje zadataka na praksi
    7. Sastavljanje socijalne anamneze jednog člana/ korisnika.

  5. TEACHING METHODS

    Terenski rad, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
    zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada.

  6. VALUATION METHODS

    Odrađena studentska praksa u punom opsegu sati, predano, ocijenjeno i prihvaćeno izvješće terenske prakse (zadaci esejskog tipa: izrada duljih tekstova na zadanu temu, rješavanje problemskih
    zadataka, vrednovanje studentske izvedbe: izvođenje praktičnog rada)

Details

About cookies

Necessary cookies 5

They are crucial for the use of the Internet site and without these sites it does not have its full functionality. By continuing to surf and make purchases, necessary cookies are considered accepted. Functional cookies may include cookies that provide a service requested by the user.

Pravni Fakultet 4

cookies_permission

To store the acceptance of cookies.

Expiry: 1 year

Type: HTTP

accessibility-text

To store text size accessibility options.

Expiry: 30 days

Type: HTTP

accessibility-contrast

To store options accessibility contrast page.

Expiry: 30 days

Type: HTTP

SimpleSAML

Site authentication

Expiry: 1 year

Type: HTTP

WordPress 1

wp-wpml_current_language

To store language settings.

Expiry: 1 day

Type: HTTP

Cookies for tracking and analytics 3

They are collected anonymously, they cannot track user activities on other websites and serve to monitor user behavior and for the purpose of measuring audience behavior and compiling reports for improving the website. These cookies enable the transfer of data to third countries, including the USA.

Pravni Fakultet 1

cookies_permission_analiza

To store the acceptance of analytical cookies.

Expiry: 1 year

Type: HTTP

Google 2

_ga

To store and count page views.

Expiry: 2 years

Type: HTTP

_ga_*

To store and count page views.

Expiry: 1 year

Type: HTTP

Cookies, also known as "cookies", are small text files that websites store on your device when you visit them.

Their role is to improve your browsing experience by allowing websites to remember your settings, such as language or preferences, and provide a better user experience.

These pages use different types of cookies. Some cookies are set by third-party services that are displayed on our pages.

You can change or withdraw your consent to the Cookie Statement on our website at any time.

EU legislation, in particular the General Data Protection Regulation (GDPR), requires users to obtain information and consent before using cookies and to be able to manage their privacy settings.

You can find more information about cookies here.

We use cookies to improve your user experience and site functionality. You can find more information about cookies here.

Faculty of law

FACULTY OF LAW
UNIVERSITY OF ZAGREB
Trg Republike Hrvatske 14
10000 Zagreb

Temporary address:
Trg Republike Hrvatske 3
10000 Zagreb

IBAN: HR9823600001101264729
OIB: 38583303160
MB: 3225909
PIC: 986566728
REG.NO.: 080173715

DEAN'S OFFICE

  • dekanat@pravo.unizg.hr

STUDENT OFFICE

  • referada@pravo.unizg.hr

  • 01 4890 250
    01 4890 252
    (on weekdays from 8 a.m. to 2 p.m., on Tuesdays from 8 a.m. to 4 p.m.)

  • Access to information
  • Newsletter archive
  • Media about us

During the renovation of the Faculty buildings at Ćirilometodska 4 and Nazorova 51, the offices of teachers and administratives are temporarily located in other locations. Detailed information is available here.

Faculty of law © 2023 - 2025. All rights reserved. | Made by papar.hr

Faculty of law
  • HR
  • |
  • EN
    • Structure and management
    • Employees
    • Tradition
    • Laws and other regulations
    • Quality management
    • Code of Ethics
    • Transparency
    • Foundation of the Faculty of Law for Supporting Researchers
    • Gender Equality and Non-Discrimination
    • The Faculty of Law Library
    • Alumni
    • Publishing Activities
    • Academic calendar
    • Contact and location
    • Study Programmes
    • University integrated undergraduate and graduate study of Law
    • Undergraduate studies
    • Graduate studies
    • University specialist studies
    • Doctoral studies
    • Lifelong learning
    • The Students’ Union
    • Student Ombudsperson
    • Course schedule
    • Student associations
    • Student support
    • Future and Career
    • Student competitions
    • IT services
    • Law clinic
    • Library
    • Bookshop and Webshop
    • Scientific professional meetings
    • Scientific Journals
    • Croatian Academy of Legal Sciences
    • Forums of the Faculty of Law
    • Croatian Hub of the European Law Institute (ELI Croatian Hub)
    • Jean Monnet projects
    • News
    • Internal Documentation
    • Active projects
    • Archive
    • Why us?
    • News
    • International Exchange Programmes
    • UNIC
    • Course Catalogue
    • Incoming Exchange Students
    • Visiting Scholars, Researchers and Staff
    • Friends of the Faculty
    • International Memorandums of Understanding
    • Zagreb Law Summer School
    • Office for International Cooperation and Projects
    • Contact
    • Alumni
    • Mentorship
    • Lifelong learning
    • Code of Ethics
    • Library
    • Bookstore and webshop
    • Studentske obavijesti
    • Course schedule
    • Departments
    • Student support
    • Studomat
    • Merlin
    • Webmail
    • Nastavnički portal
    • Djelatnički intranet
250 years of Faculty of law
  • dekanat@pravo.unizg.hr