Font Kontrast

  • Alumni
  • Mentorship
  • Lifelong learning
  • Code of Ethics
  • Library
  • Bookstore and webshop
  • HR
  • |
  • EN
Faculty of law
  • Trg Republike Hrvatske 14

    Zagreb, Croatia

  • 250 years of Faculty of law
Faculty of law
  • home
  • Faculty
    • Structure and management
    • Employees
    • Tradition
    • Laws and other regulations
    • Quality management
    • Code of Ethics
    • Transparency
    • Foundation of the Faculty of Law for Supporting Researchers
    • Gender Equality and Non-Discrimination
    • The Faculty of Law Library
    • Alumni
    • Publishing Activities
    • Academic calendar
    • Contact and location
  • Enrollment
    • Study Programmes
  • Studies
    • University integrated undergraduate and graduate study of Law
    • Undergraduate studies
    • Graduate studies
    • University specialist studies
    • Doctoral studies
    • Lifelong learning
  • Students
    • The Students’ Union
    • Student Ombudsperson
    • Course schedule
    • Student associations
    • Student support
    • Future and Career
    • Student competitions
    • IT services
    • Law clinic
    • Library
    • Bookshop and Webshop
  • Science
    • Scientific professional meetings
    • Scientific Journals
    • Croatian Academy of Legal Sciences
    • Forums of the Faculty of Law
    • Croatian Hub of the European Law Institute (ELI Croatian Hub)
    • Jean Monnet projects
  • Projects
    • News
    • Internal Documentation
    • Active projects
    • Archive
  • International Cooperation
    • Why us?
    • News
    • International Exchange Programmes
    • UNIC
    • Course Catalogue
    • Incoming Exchange Students
    • Visiting Scholars, Researchers and Staff
    • Friends of the Faculty
    • International Memorandums of Understanding
    • Zagreb Law Summer School
    • Office for International Cooperation and Projects
    • Contact
  • Quick links
    • Studentske obavijesti
    • Course schedule
    • Departments
    • Student support
    • Studomat
    • Merlin
    • Webmail
    • Nastavnički portal
    • Djelatnički intranet
    Homepage / Integrativni socijalni rad

Integrativni socijalni rad

Course code: 70142

  • University graduate study of Social Work and Social Policy 1. godina, 1. semestar
  • Status: Obvezni
  • Hours of classes: 75 Hours Lectures: 45 Hours Exercises: 30 Hours
  • Method of performance: S fizičkom prisutnošću
  • Language of instruction: Hrvatski
  • ECTS: 6.0
  • Katedra: Department of Theory and Methods of Social Work

Carriers

  • Professor Kristina Urbanc

Contractors

  • Associate Professor Marijana Kletečki Radović
  • Ines Rezo Bagarić

Vanjski suradnici

  • prof. em. dr. sc. Marina Ajduković

Integrativni socijalni rad

Literature

MANDATORY LITERATURE

Ajduković, M. i Urbanc, K.; Integrirajući pristup u socijalnom radu kao kontekst razumijevanja individualnog plana skrbi; Ljetopis socijalnog rada 16, (3), (2009), str. 505-535

Ajduković, M. i Urbanc, K.; Kvalitativna analiza iskustava stručnih djelatnika kao doprinos evaluaciji procesa uvođenja novog modela rada u centra za socijalnu skrb; Ljetopis socijalnog rada, 17 (3) (2010), str. 319-352

Žižak, A., Vizek Vidović, V. i Ajduković, M.; Interpersonalna komunikacija u profesionalnom kontekstu; Edukacijsko rehabilitacijski fakultet (2011), str. 93-183

Čačainovič Vogrinčič, G. i sur.; Uspostavljanje suradnog odnosa i osobnog kontakta u socijalnom radu; Biblioteka Studijskog centra socijalnog rada (2007), str. 3-49

Urbanc, K. i Ajduković, M.; Novi model rada centra za socijalnu skrb: Izazovi i preporuke.; Ljetopis socijalnog rada, 17 (3) (2010), str. 353- 389

Ajduković, D.; Priručnik o provedbi Protokola o postupanju u slučaju nasilja u obitelji; Društvo za psihološku pomoć i UNDP u Hrvatskoj (2010), str

Urbanc, K. (ur); Individualno planiranje u socijalnom radu; Biblioteka socijalnog rada (2015), str. 13-94; 187-209

Zakon o socijalnoj skrbi, NN 18/22; , str

RECOMMENDED LITERATURE

Murphy, C.M. i Maiuro, R.D.; Motivational interviewing and stages of change in intimate partner violence.; Springer publishing Company (2009), str

Learning outcomes

Interpretirati i primijeniti model promjene ponašanja u radu s nedobrovoljnim i dobrovoljnim korisnicima socijalnih usluga

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
    za promjenu i suradnju korisnika. (3)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se sukobljavaju
    etičke norme. (7)
    Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
    skupine. (15)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Primjena

  3. SKILLS

    Kritičko korištenje literature, vještina upravljanja informacijama, vještine
    prijenosa teorijskih znanja u praktičnu primjenu, sposobnost rješavanja
    problema, rad u timu, sposobnost kritičke i samokritične primjene znanja u
    praksi, etičnost.

  4. LEARNING CONTENT

    ➔ Suvremeni nasuprot tradicionalnom modelu motivacije za primjenu
    ponašanja
    ➔ Transteorijski model promjene
    ➔ Faze promjene
    ➔ Primjena modela promjene u radu s dobrovoljnim nedobrovoljnim
    korisnicima

  5. TEACHING METHODS

    Predavanja, demonstracije i vježbanje vještina, prikaz slučajeva, vođena
    diskusija, timski rad, samostalno čitanje literature

  6. VALUATION METHODS

    Praćenje ishoda timskog rada u malim grupama
    Dva kolokvija ili pisani ispit esejskog tipa
    Usmeni ispit

Identificirati i demonstrirati vještine motivacijskog razgovara

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Izabrati vještine profesionalne komunikacije prilagođene specifičnim
    skupinama korisnika. (1)
    Demonstrirati složenije komunikacijske vještine potrebne za rad s
    nedobrovoljnim korisnicima. (2)
    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda. (4)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Analiza

  3. SKILLS

    Kritičko korištenje literature, vještina upravljanja informacijama, vještine
    prijenosa teorijskih znanja u praktičnu primjenu, sposobnost rješavanja
    problema, rad u timu, sposobnost kritičke i samokritične primjene znanja u
    praksi, etičnost.

  4. LEARNING CONTENT

    ➔ Suvremeni nasuprot tradicionalnom modelu motivacije za primjenu
    ponašanja
    ➔ Primjena modela promjene u radu s dobrovoljnim nedobrovoljnim
    korisnicima
    ➔ Načela motivacijskog razgovora
    ➔ Vještine motivacijskog razgovora
    ➔ Prepoznavanje otpora u motivacijskom razgovoru
    ➔ Primjena motivacijskog razgovora u radu sa specifičnim skupinama
    korisnika – adolescenti, osobe s poteškoćama mentalnog zdravlja,
    traumatizirane osobe

  5. TEACHING METHODS

    Predavanja, demonstracije i vježbanje vještina, prikaz slučajeva, vođena
    diskusija, timski rad, samostalno čitanje literature

  6. VALUATION METHODS

    Praćenje ishoda timskog rada u malim grupama
    Dva kolokvija ili pisani ispit esejskog tipa
    Usmeni ispit

Procjenjivati intervencije u radu sa žrtvama i počiniteljima nasilja u obitelji

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
    za promjenu i suradnju korisnika. (3)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se sukobljavaju
    etičke norme. (7)
    Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
    skupine. (15)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Vrednovanje

  3. SKILLS

    Kritičko korištenje literature, vještina upravljanja informacijama, vještine
    prijenosa teorijskih znanja u praktičnu primjenu, sposobnost rješavanja
    problema, rad u timu, sposobnost kritičke i samokritične primjene znanja u
    praksi, etičnost.

  4. LEARNING CONTENT

    ➔ Teorijski modeli objašnjavanja nasilja u obitelji
    ➔ Vrste nasilja u obitelji
    ➔ Načela rada sa žrtvama i počiniteljima nasilja u obitelji
    ➔ Vještine rada sa žrtvama i počiniteljima nasilja u obitelji
    ➔ Pravni okvir i reguliranje postupanja u slučajevima nasilja u obitelji
    ➔ Planiranje intervencija sa žrtvama i počiniteljima nasilja u obitelji
    ➔ Temelji međuresorne suradnje u pristupu nasilju u obitelji
    ➔ Zaštita djece u obiteljima u kojim je prisutno nasilje

  5. TEACHING METHODS

    Predavanja, demonstracije i vježbanje vještina, prikaz slučajeva, vođena
    diskusija, timski rad, samostalno čitanje literature

  6. VALUATION METHODS

    Praćenje ishoda timskog rada u malim grupama
    Dva kolokvija ili pisani ispit esejskog tipa
    Usmeni ispit

Integrirati znanje o učinku trauma u planiranje i provođenje intervencija socijalnog rada

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Izabrati vještine profesionalne komunikacije prilagođene specifičnim
    skupinama korisnika. (1)
    Demonstrirati složenije komunikacijske vještine potrebne za rad s
    nedobrovoljnim korisnicima. (2)
    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda. (4)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se sukobljavaju
    etičke norme. (7)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Sinteza

  3. SKILLS

    Kritičko korištenje literature, vještina upravljanja informacijama, vještine
    prijenosa teorijskih znanja u praktičnu primjenu, sposobnost rješavanja
    problema, rad u timu, sposobnost kritičke i samokritične primjene znanja u
    praksi, etičnost.

  4. LEARNING CONTENT

    ➔ Određenje traume
    ➔ Razlika između traume tipa I i II
    ➔ Učinak traumatizacije na ponašanje i doživljavanje različitih
    skupina korisnika
    ➔ Učinak traume na uspostavu pomažućih odnosa
    ➔ Planiranje intervencija s traumatiziranim korisnicima
    ➔ Primjena motivacijskog razgovora u radu s traumatiziranim
    korisnicima

  5. TEACHING METHODS

    Predavanja, demonstracije i vježbanje vještina, prikaz slučajeva, vođena
    diskusija, timski rad, samostalno čitanje literature

  6. VALUATION METHODS

    Praćenje ishoda timskog rada u malim grupama
    Dva kolokvija ili pisani ispit esejskog tipa
    Usmeni ispit

Interpretirati koncept vođenja slučaja te ulogu i odgovornosti socijalnog radnika kao voditelja slučaja

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Izabrati vještine profesionalne komunikacije prilagođene specifičnim
    skupinama korisnika (1)
    Demonstrirati složenije komunikacijske vještine potrebne za rad s
    nedobrovoljnim korisnicima (2)
    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda (4)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se sukobljavaju
    etičke norme (7)
    Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
    skupine (15)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Primjena

  3. SKILLS

    Vještina prijenosa teorijskih znanja u praktičnu primjenu, sposobnost
    kritičke i samokritičke primjene znanja u praksi,etičnost, kritičko korištenje
    literature

  4. LEARNING CONTENT

    ➔ Koncept vođenja slučaja
    ➔ Odgovornosti i sadržaj uloge socijalnog radnika
    ➔ Suradnja socijalnih radnika s drugim stručnjacima u CZSS
    ➔ Ustroj i način rada CZSS
    ➔ Vođenje dokumentacije u CZSS

  5. TEACHING METHODS

    Predavanja, primjeri iz prakse, demonstracije, vođena diskusija, samostalno
    čitanje literature

  6. VALUATION METHODS

    Rješavanje problemskih zadataka
    Dva kolokvija ili pismeni ispit
    Usmeni ispit

Analizirati različite vrste individualnih planova primjerene potrebama korisnika i njihovog okruženja

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
    za promjenu i suradnju korisnika (3)
    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda (4)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se sukobljavaju
    etičke norme (7)
    Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
    skupine (15)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Analiza

  3. SKILLS

    Kritičko korištenje literature, vještina prijenosa teorijskih znanja u
    praktičnu primjenu, sposobnost rješavanja problema, sposobnost kritičke i
    samokritične primjene znanja u praksi, etičnost

  4. LEARNING CONTENT

    ➔ Razvoj i elementi koncepta suradnog odnosa u kontekstu
    individualnog planiranja
    ➔ Smetnje u suradnom odnosu između korisnika i socijalnog radnika
    ➔ Temelji koncepta individualnog plana promjene
    ➔ Načela individualnog planiranja
    ➔ Vrste individualnih planova
    ➔ Individualno planiranje u kontekstu rada sa specifičnim skupinama
    korisnika (siromašne osobe ili osobe u riziku od siromaštva;
    migrant, žrtve trgovanja ljudima – gosti predavači)

  5. TEACHING METHODS

    Predavanja, vođena diskusija, rješavanje problemskih zadataka u grupi,
    demonstracija praktičnog zadatka, izrada individualnog praktičnog zadatka,
    samostalno čitanje literature

  6. VALUATION METHODS

    Rješavanje problemskih zadataka
    Izrada individualnog praktičnog zadatka
    Dva kolokvija ili pismeni ispit
    Usmeni ispit

Integrirati znanje o konceptima ključnim za primjenu individualnog planiranja te zastupanje prava korisnika

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
    za promjenu i suradnju korisnika (3)
    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda (4)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se sukobljavaju
    etičke norme (7)
    Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
    skupine (15)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Sinteza

  3. SKILLS

    Kritičko korištenje literature, vještine upravljanja informacijama,
    sposobnost rješavanja problema sposobnost kritičke i samokritičke
    primjene znanja u praksi, etičnost, vještina prijenosa teorijskih znanja u
    praktičnu primjenu, sposobnost rada u timu

  4. LEARNING CONTENT

    ➔ Perspektiva korisnika u kontekstu individualnog planiranja
    ➔ Koncept zastupanja i samozastupanja
    ➔ Moć i odgovornost u procesu individualnog planiranja
    ➔ Dijaloški svjetonazor u procesu individualnog planiranja
    ➔ Koncept dostojanstvenog rizika
    ➔ Primjeri iz prakse – gosti predavači, stručnjaci i korisnici

  5. TEACHING METHODS

    Predavanje, vođena diskusija, demonstracije, prikaz slučajeva, vježbanje
    vještina, samostalno čitanje literature

  6. VALUATION METHODS

    Rješavanje problemskih zadataka
    Dva kolokvija ili pismeni ispit
    Usmeni ispit

Samostalno napraviti individualni plan promjene te u njega integrirati teorijske, vrijednosne i zakonske temelje

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda (4)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se sukobljavaju
    etičke norme (7)
    Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
    skupine (15)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Stvaranje / sinteza

  3. SKILLS

    Kritičko korištenje literature, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
    vještina upravljanja informacijama, sposobnost primjene znanja u praksi

  4. LEARNING CONTENT

    ➔ Rad na primjerima iz prakse
    ➔ Izazovi primjene individualnog planiranja u CZSS – gostujuća
    predavanja
    ➔ Samostalna izrada individualnog plana
    ➔ Analiza i argumentiranje sadržaja individualnog plana

  5. TEACHING METHODS

    Predavanja gostujućih predavača, vježbanje vještina, prikaz slučajeva, rad
    na tekstu, samostalno čitanje literature,

  6. VALUATION METHODS

    Vrednovanje studentske izvedbe (individualnog pismenog zadatka)
    Dva kolokvija ili pismeni ispit
    Usmeni ispit

Details

About cookies

Necessary cookies 5

They are crucial for the use of the Internet site and without these sites it does not have its full functionality. By continuing to surf and make purchases, necessary cookies are considered accepted. Functional cookies may include cookies that provide a service requested by the user.

Pravni Fakultet 4

cookies_permission

To store the acceptance of cookies.

Expiry: 1 year

Type: HTTP

accessibility-text

To store text size accessibility options.

Expiry: 30 days

Type: HTTP

accessibility-contrast

To store options accessibility contrast page.

Expiry: 30 days

Type: HTTP

SimpleSAML

Site authentication

Expiry: 1 year

Type: HTTP

WordPress 1

wp-wpml_current_language

To store language settings.

Expiry: 1 day

Type: HTTP

Cookies for tracking and analytics 3

They are collected anonymously, they cannot track user activities on other websites and serve to monitor user behavior and for the purpose of measuring audience behavior and compiling reports for improving the website. These cookies enable the transfer of data to third countries, including the USA.

Pravni Fakultet 1

cookies_permission_analiza

To store the acceptance of analytical cookies.

Expiry: 1 year

Type: HTTP

Google 2

_ga

To store and count page views.

Expiry: 2 years

Type: HTTP

_ga_*

To store and count page views.

Expiry: 1 year

Type: HTTP

Cookies, also known as "cookies", are small text files that websites store on your device when you visit them.

Their role is to improve your browsing experience by allowing websites to remember your settings, such as language or preferences, and provide a better user experience.

These pages use different types of cookies. Some cookies are set by third-party services that are displayed on our pages.

You can change or withdraw your consent to the Cookie Statement on our website at any time.

EU legislation, in particular the General Data Protection Regulation (GDPR), requires users to obtain information and consent before using cookies and to be able to manage their privacy settings.

You can find more information about cookies here.

We use cookies to improve your user experience and site functionality. You can find more information about cookies here.

Faculty of law

FACULTY OF LAW
UNIVERSITY OF ZAGREB
Trg Republike Hrvatske 14
10000 Zagreb

Temporary address:
Trg Republike Hrvatske 3
10000 Zagreb

IBAN: HR9823600001101264729
OIB: 38583303160
MB: 3225909
PIC: 986566728
REG.NO.: 080173715

DEAN'S OFFICE

  • dekanat@pravo.unizg.hr

STUDENT OFFICE

  • referada@pravo.unizg.hr

  • 01 4890 250
    01 4890 252
    (on weekdays from 8 a.m. to 2 p.m., on Tuesdays from 8 a.m. to 4 p.m.)

  • Access to information
  • Newsletter archive
  • Media about us

During the renovation of the Faculty buildings at Ćirilometodska 4 and Nazorova 51, the offices of teachers and administratives are temporarily located in other locations. Detailed information is available here.

Faculty of law © 2023 - 2025. All rights reserved. | Made by papar.hr

Faculty of law
  • HR
  • |
  • EN
    • Structure and management
    • Employees
    • Tradition
    • Laws and other regulations
    • Quality management
    • Code of Ethics
    • Transparency
    • Foundation of the Faculty of Law for Supporting Researchers
    • Gender Equality and Non-Discrimination
    • The Faculty of Law Library
    • Alumni
    • Publishing Activities
    • Academic calendar
    • Contact and location
    • Study Programmes
    • University integrated undergraduate and graduate study of Law
    • Undergraduate studies
    • Graduate studies
    • University specialist studies
    • Doctoral studies
    • Lifelong learning
    • The Students’ Union
    • Student Ombudsperson
    • Course schedule
    • Student associations
    • Student support
    • Future and Career
    • Student competitions
    • IT services
    • Law clinic
    • Library
    • Bookshop and Webshop
    • Scientific professional meetings
    • Scientific Journals
    • Croatian Academy of Legal Sciences
    • Forums of the Faculty of Law
    • Croatian Hub of the European Law Institute (ELI Croatian Hub)
    • Jean Monnet projects
    • News
    • Internal Documentation
    • Active projects
    • Archive
    • Why us?
    • News
    • International Exchange Programmes
    • UNIC
    • Course Catalogue
    • Incoming Exchange Students
    • Visiting Scholars, Researchers and Staff
    • Friends of the Faculty
    • International Memorandums of Understanding
    • Zagreb Law Summer School
    • Office for International Cooperation and Projects
    • Contact
    • Alumni
    • Mentorship
    • Lifelong learning
    • Code of Ethics
    • Library
    • Bookstore and webshop
    • Studentske obavijesti
    • Course schedule
    • Departments
    • Student support
    • Studomat
    • Merlin
    • Webmail
    • Nastavnički portal
    • Djelatnički intranet
250 years of Faculty of law
  • dekanat@pravo.unizg.hr