Font Kontrast

  • Alumni
  • Mentorship
  • Lifelong learning
  • Code of Ethics
  • Library
  • Bookstore and webshop
  • HR
  • |
  • EN
Faculty of law
  • Trg Republike Hrvatske 14

    Zagreb, Croatia

  • 250 years of Faculty of law
Faculty of law
  • home
  • Faculty
    • Structure and management
    • Employees
    • Tradition
    • Laws and other regulations
    • Quality management
    • Code of Ethics
    • Transparency
    • Foundation of the Faculty of Law for Supporting Researchers
    • Gender Equality and Non-Discrimination
    • The Faculty of Law Library
    • Alumni
    • Publishing Activities
    • Academic calendar
    • Contact and location
  • Enrollment
    • Study Programmes
  • Studies
    • University integrated undergraduate and graduate study of Law
    • Undergraduate studies
    • Graduate studies
    • University specialist studies
    • Doctoral studies
    • Lifelong learning
  • Students
    • The Students’ Union
    • Student Ombudsperson
    • Course schedule
    • Student associations
    • Student support
    • Future and Career
    • Student competitions
    • IT services
    • Law clinic
    • Library
    • Bookshop and Webshop
  • Science
    • Scientific professional meetings
    • Scientific Journals
    • Croatian Academy of Legal Sciences
    • Forums of the Faculty of Law
    • Croatian Hub of the European Law Institute (ELI Croatian Hub)
    • Jean Monnet projects
  • Projects
    • News
    • Internal Documentation
    • Active projects
    • Archive
  • International Cooperation
    • Why us?
    • News
    • International Exchange Programmes
    • UNIC
    • Course Catalogue
    • Incoming Exchange Students
    • Visiting Scholars, Researchers and Staff
    • Friends of the Faculty
    • International Memorandums of Understanding
    • Zagreb Law Summer School
    • Office for International Cooperation and Projects
    • Contact
  • Quick links
    • Studentske obavijesti
    • Course schedule
    • Departments
    • Student support
    • Studomat
    • Merlin
    • Webmail
    • Nastavnički portal
    • Djelatnički intranet
    Homepage / Praksa

Praksa

Course code: 70161

  • University graduate study of Social Work and Social Policy 1. godina, 2. semestar
  • Status: Obvezni
  • Hours of classes: 120 Hours Exercises: 120 Hours
  • Method of performance: S fizičkom prisutnošću
  • Language of instruction: Hrvatski
  • ECTS: 7.0

Carriers

  • Professor Kristina Urbanc

Izvođači kolegija

  • Professor Ana Štambuk
  • Professor Gordana Berc
  • Associate Professor Linda Rajhvajn Bulat
  • Associate Professor Lucija Vejmelka
  • Professor Silvia Rusac
  • Professor Slavica Blažeka Kokorić
  • Professor Zdravka Leutar
  • Professor Kristina Urbanc
  • Associate Professor Marijana Kletečki Radović
  • Associate Professor Marina Milić
  • Assistant Professor Nika Sušac
  • Professor Olja Družić Ljubotina
  • Ines Rezo Bagarić

Praksa

Literature

MANDATORY LITERATURE

Urbanc, K., Buljevac, M. i Vejmelka, L.; Teorijski i iskustveni okviri za razvoj modela studentske terenske prakse u području socijalnih djelatnosti; Ljetopis socijalnog rada, 23, 1, (2016), str. 5-38
Urbanc, K., Rajhvajn Bulat, L. i Sušac, N.; Evaluacija studentske terenske prakse – perspektiva studenata diplomskog studija socijalnog rada. U: Grubišić, K. (2018) Zbornik radova znanstvenog skupa: Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnost; Pravni fakultet Zagreb (2018), str. 309-330
Urbanc, K. i Kusturin, S.; Etički kodeks supervizora; Hrvatsko društvo za superviziju i organizacijski razvoj (2015), str

Learning outcomes

Primijeniti koncepte vođenja slučaja, suradnog odnosa, perspektivu korisnika te ulogu i odgovornosti socijalnog radnika kao voditelja slučaja

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Izabrati vještine profesionalne komunikacije prilagođene specifičnim
    skupinama. (1)
    Demonstrirati složenije komunikacijske vještine potrebne za rad s
    nedobrovoljnim korisnicima. (2)
    Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
    za promjenu i suradnju korisnika. (3)
    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda. (4)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se
    sukobljavaju etičke norme. (7)
    Integrirati znanstvene i stručne spoznaje u profesionalnom prosuđivanju.
    (9)
    Modificirati profesionalno djelovanje s obzirom na kulturalne specifičnosti
    korisnika i zajednice. (12)
    Generirati intervencije u socijalnom radu s ciljem zagovaranja, realizacije i
    zaštite ljudskih prava korisnika. (13)
    Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
    skupine. (15)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Primjena

  3. SKILLS

    Vještina prijenosa teorijskih znanja u praktičnu primjenu, sposobnost
    kritičke i samokritičke primjene znanja u praksi, etičnost, kritičko
    korištenje literature, rad u timu

  4. LEARNING CONTENT

    ➔ Koncept vođenja slučaja
    ➔ Razvoj i elementi koncepta suradnog odnosa u kontekstu
    individualnog planiranja
    ➔ Smetnje u suradnom odnosu između korisnika i socijalnog radnika
    ➔ Temelji koncepta individualnog plana promjene
    ➔ Perspektiva korisnika u kontekstu individualnog planiranja
    ➔ Koncept zastupanja i samozastupanja
    ➔ Odgovornosti i sadržaj uloge socijalnog radnika
    ➔ Suradnja socijalnih radnika s drugim stručnjacima u CZSS
    ➔ Ustroj i način rada CZSS
    ➔ Vođenje dokumentacije u CZSS

  5. TEACHING METHODS

    Praktična nastava u CZSS, rad na slučaju, vođena diskusija, samostalno
    čitanje literature, terenski rad

  6. VALUATION METHODS

    Vrednovanje studentske izvedbe
    Pismeni zadaci
    Izrada izvješća s prakse

Analizirati slučajeve i ulogu socijalnog radnika u vođenju slučaja u skladu s teorijskim, vrijednosnim i zakonskim temeljima

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
    za promjenu i suradnju korisnika. (3)
    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda. (4)
    Integrirati znanstvene i stručne spoznaje u profesionalnom prosuđivanju.
    (9)
    Kombinirati istraživanja u izgradnju prakse i prakse u planiranju
    istraživanja. (11)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Analiza

  3. SKILLS

    Kritičko korištenje literature, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
    komunikacijske vještine, vještina upravljanja informacijama, sposobnost
    primjene znanja u praksi

  4. LEARNING CONTENT

    Rad na primjerima iz prakse
    Samostalna izrada pismenih zadataka vezanih uz rad na slučaju
    Analiza i argumentiranje sadržaja i procesa rada na slučaju

  5. TEACHING METHODS

    Praktična nastava, rad na slučaju, izrada pisanog rada, samostalno čitanje
    literature

  6. VALUATION METHODS

    Vrednovanje studentske izvedbe (individualnog pismenog zadatka)
    Izvođenje praktičnog rada

Odrediti različite vrste individualnih planova primjerene potrebama korisnika i njihovog okruženja

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
    za promjenu i suradnju korisnika. (3)
    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda. (4)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se
    sukobljavaju etičke norme. (7)
    Integrirati znanstvene i stručne spoznaje u profesionalnom prosuđivanju.
    (9)
    Kombinirati istraživanja u izgradnju prakse i prakse u planiranju
    istraživanja. (11)
    Generirati intervencije u socijalnom radu s ciljem zagovaranja, realizacije i
    zaštite ljudskih prava korisnika. (13)
    Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
    skupine. (15)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Vrednovanje

  3. SKILLS

    Kritičko korištenje literature, vještina prijenosa teorijskih znanja u
    praktičnu primjenu, sposobnost rješavanja problema, sposobnost kritičke i
    samokritične primjene znanja u praksi, etičnost, rad u timu

  4. LEARNING CONTENT

    ➔ Razvoj i elementi koncepta suradnog odnosa u kontekstu
    individualnog planiranja
    ➔ Smetnje u suradnom odnosu između korisnika i socijalnog radnika
    ➔ Temelji koncepta individualnog plana promjene
    ➔ Perspektiva korisnika u kontekstu individualnog planiranja
    ➔ Koncept zastupanja i samozastupanja

  5. TEACHING METHODS

    Praktična nastava, rad na slučaju, vođena diskusija, samostalno čitanje
    literature, terenski rad

  6. VALUATION METHODS

    Vrednovanje studentske izvedbe
    Pismeni zadaci
    Izrada izvješća s prakse

Izraditi individualni plan promjene u skladu s teorijskim, vrijednosnim i zakonskim temeljima

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
    za promjenu i suradnju korisnika. (3)
    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda. (4)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se
    sukobljavaju etičke norme. (7)
    Integrirati znanstvene i stručne spoznaje u profesionalnom prosuđivanju.
    (9)
    Kombinirati istraživanja u izgradnju prakse i prakse u planiranju
    istraživanja. (11)
    Modificirati profesionalno djelovanje s obzirom na kulturalne specifičnosti
    korisnika i zajednice. (12)
    Generirati intervencije u socijalnom radu s ciljem zagovaranja, realizacije i
    zaštite ljudskih prava korisnika. (13)
    Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
    skupine. (15)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Stvaranje / sinteza

  3. SKILLS

    Kritičko korištenje literature, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
    vještina upravljanja informacijama, sposobnost primjene znanja u praksi

  4. LEARNING CONTENT

    ➔ Samostalna izrada pismenih zadataka vezanih uz rad na slučaju
    ➔ Analiza i argumentiranje sadržaja i procesa rada na slučaju

  5. TEACHING METHODS

    Praktična nastava, rad na slučaju, izrada pisanog rada, samostalno čitanje
    literature

  6. VALUATION METHODS

    Vrednovanje studentske izvedbe (individualnog pismenog zadatka)

Generirati kritički osvrt na prorađene sadržaje tijekom prakse temeljen na samoprocjeni postignutih ishoda i vlastitog doprinosa

  1. CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM

    Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
    za promjenu i suradnju korisnika. (3)
    Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
    pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
    provođenja i očekivanih ishoda. (4)
    Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se
    sukobljavaju etičke norme. (7)
    Integrirati znanstvene i stručne spoznaje u profesionalnom prosuđivanju.
    (9)
    Modificirati profesionalno djelovanje s obzirom na kulturalne specifičnosti
    korisnika i zajednice. (12)
    Generirati intervencije u socijalnom radu s ciljem zagovaranja, realizacije i
    zaštite ljudskih prava korisnika. (13)

  2. COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING

    Stvaranje / sinteza

  3. SKILLS

    Kritičko korištenje literature, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
    vještina upravljanja informacijama, sposobnost primjene znanja u praksi

  4. LEARNING CONTENT

    ➔ Samostalna izrada pismenih zadataka vezanih uz rad na slučaju
    ➔ Analiza i argumentiranje sadržaja i procesa rada na slučaju

  5. TEACHING METHODS

    Praktična nastava, rad na slučaju, izrada pisanog rada, samostalno čitanje
    literature

  6. VALUATION METHODS

    Vrednovanje studentske izvedbe (individualnog pismenog zadatka)

Details

About cookies

Necessary cookies 5

They are crucial for the use of the Internet site and without these sites it does not have its full functionality. By continuing to surf and make purchases, necessary cookies are considered accepted. Functional cookies may include cookies that provide a service requested by the user.

Pravni Fakultet 4

cookies_permission

To store the acceptance of cookies.

Expiry: 1 year

Type: HTTP

accessibility-text

To store text size accessibility options.

Expiry: 30 days

Type: HTTP

accessibility-contrast

To store options accessibility contrast page.

Expiry: 30 days

Type: HTTP

SimpleSAML

Site authentication

Expiry: 1 year

Type: HTTP

WordPress 1

wp-wpml_current_language

To store language settings.

Expiry: 1 day

Type: HTTP

Cookies for tracking and analytics 3

They are collected anonymously, they cannot track user activities on other websites and serve to monitor user behavior and for the purpose of measuring audience behavior and compiling reports for improving the website. These cookies enable the transfer of data to third countries, including the USA.

Pravni Fakultet 1

cookies_permission_analiza

To store the acceptance of analytical cookies.

Expiry: 1 year

Type: HTTP

Google 2

_ga

To store and count page views.

Expiry: 2 years

Type: HTTP

_ga_*

To store and count page views.

Expiry: 1 year

Type: HTTP

Cookies, also known as "cookies", are small text files that websites store on your device when you visit them.

Their role is to improve your browsing experience by allowing websites to remember your settings, such as language or preferences, and provide a better user experience.

These pages use different types of cookies. Some cookies are set by third-party services that are displayed on our pages.

You can change or withdraw your consent to the Cookie Statement on our website at any time.

EU legislation, in particular the General Data Protection Regulation (GDPR), requires users to obtain information and consent before using cookies and to be able to manage their privacy settings.

You can find more information about cookies here.

We use cookies to improve your user experience and site functionality. You can find more information about cookies here.

Faculty of law

FACULTY OF LAW
UNIVERSITY OF ZAGREB
Trg Republike Hrvatske 14
10000 Zagreb

Temporary address:
Trg Republike Hrvatske 3
10000 Zagreb

IBAN: HR9823600001101264729
OIB: 38583303160
MB: 3225909
PIC: 986566728
REG.NO.: 080173715

DEAN'S OFFICE

  • dekanat@pravo.unizg.hr

STUDENT OFFICE

  • referada@pravo.unizg.hr

  • 01 4890 250
    01 4890 252
    (on weekdays from 8 a.m. to 2 p.m., on Tuesdays from 8 a.m. to 4 p.m.)

  • Access to information
  • Newsletter archive
  • Media about us

During the renovation of the Faculty buildings at Ćirilometodska 4 and Nazorova 51, the offices of teachers and administratives are temporarily located in other locations. Detailed information is available here.

Faculty of law © 2023 - 2025. All rights reserved. | Made by papar.hr

Faculty of law
  • HR
  • |
  • EN
    • Structure and management
    • Employees
    • Tradition
    • Laws and other regulations
    • Quality management
    • Code of Ethics
    • Transparency
    • Foundation of the Faculty of Law for Supporting Researchers
    • Gender Equality and Non-Discrimination
    • The Faculty of Law Library
    • Alumni
    • Publishing Activities
    • Academic calendar
    • Contact and location
    • Study Programmes
    • University integrated undergraduate and graduate study of Law
    • Undergraduate studies
    • Graduate studies
    • University specialist studies
    • Doctoral studies
    • Lifelong learning
    • The Students’ Union
    • Student Ombudsperson
    • Course schedule
    • Student associations
    • Student support
    • Future and Career
    • Student competitions
    • IT services
    • Law clinic
    • Library
    • Bookshop and Webshop
    • Scientific professional meetings
    • Scientific Journals
    • Croatian Academy of Legal Sciences
    • Forums of the Faculty of Law
    • Croatian Hub of the European Law Institute (ELI Croatian Hub)
    • Jean Monnet projects
    • News
    • Internal Documentation
    • Active projects
    • Archive
    • Why us?
    • News
    • International Exchange Programmes
    • UNIC
    • Course Catalogue
    • Incoming Exchange Students
    • Visiting Scholars, Researchers and Staff
    • Friends of the Faculty
    • International Memorandums of Understanding
    • Zagreb Law Summer School
    • Office for International Cooperation and Projects
    • Contact
    • Alumni
    • Mentorship
    • Lifelong learning
    • Code of Ethics
    • Library
    • Bookstore and webshop
    • Studentske obavijesti
    • Course schedule
    • Departments
    • Student support
    • Studomat
    • Merlin
    • Webmail
    • Nastavnički portal
    • Djelatnički intranet
250 years of Faculty of law
  • dekanat@pravo.unizg.hr