Sati nastave: 120V
Praksa
Literature
MANDATORY LITERATURE
Urbanc, K., Buljevac, M. i Vejmelka, L.; Teorijski i iskustveni okviri za razvoj modela studentske terenske prakse u području socijalnih djelatnosti; Ljetopis socijalnog rada, 23, 1, (2016), str. 5-38
Urbanc, K., Rajhvajn Bulat, L. i Sušac, N.; Evaluacija studentske terenske prakse – perspektiva studenata diplomskog studija socijalnog rada. U: Grubišić, K. (2018) Zbornik radova znanstvenog skupa: Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnost; Pravni fakultet Zagreb (2018), str. 309-330
Urbanc, K. i Kusturin, S.; Etički kodeks supervizora; Hrvatsko društvo za superviziju i organizacijski razvoj (2015), str
Learning outcomes
Primijeniti koncepte vođenja slučaja, suradnog odnosa, perspektivu korisnika te ulogu i odgovornosti socijalnog radnika kao voditelja slučaja
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
Izabrati vještine profesionalne komunikacije prilagođene specifičnim
skupinama. (1)
Demonstrirati složenije komunikacijske vještine potrebne za rad s
nedobrovoljnim korisnicima. (2)
Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
za promjenu i suradnju korisnika. (3)
Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
provođenja i očekivanih ishoda. (4)
Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se
sukobljavaju etičke norme. (7)
Integrirati znanstvene i stručne spoznaje u profesionalnom prosuđivanju.
(9)
Modificirati profesionalno djelovanje s obzirom na kulturalne specifičnosti
korisnika i zajednice. (12)
Generirati intervencije u socijalnom radu s ciljem zagovaranja, realizacije i
zaštite ljudskih prava korisnika. (13)
Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
skupine. (15) -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Primjena
-
SKILLS
Vještina prijenosa teorijskih znanja u praktičnu primjenu, sposobnost
kritičke i samokritičke primjene znanja u praksi, etičnost, kritičko
korištenje literature, rad u timu -
LEARNING CONTENT
➔ Koncept vođenja slučaja
➔ Razvoj i elementi koncepta suradnog odnosa u kontekstu
individualnog planiranja
➔ Smetnje u suradnom odnosu između korisnika i socijalnog radnika
➔ Temelji koncepta individualnog plana promjene
➔ Perspektiva korisnika u kontekstu individualnog planiranja
➔ Koncept zastupanja i samozastupanja
➔ Odgovornosti i sadržaj uloge socijalnog radnika
➔ Suradnja socijalnih radnika s drugim stručnjacima u CZSS
➔ Ustroj i način rada CZSS
➔ Vođenje dokumentacije u CZSS -
TEACHING METHODS
Praktična nastava u CZSS, rad na slučaju, vođena diskusija, samostalno
čitanje literature, terenski rad
Analizirati slučajeve i ulogu socijalnog radnika u vođenju slučaja u skladu s teorijskim, vrijednosnim i zakonskim temeljima
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
za promjenu i suradnju korisnika. (3)
Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
provođenja i očekivanih ishoda. (4)
Integrirati znanstvene i stručne spoznaje u profesionalnom prosuđivanju.
(9)
Kombinirati istraživanja u izgradnju prakse i prakse u planiranju
istraživanja. (11) -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Analiza
-
SKILLS
Kritičko korištenje literature, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
komunikacijske vještine, vještina upravljanja informacijama, sposobnost
primjene znanja u praksi -
LEARNING CONTENT
Rad na primjerima iz prakse
Samostalna izrada pismenih zadataka vezanih uz rad na slučaju
Analiza i argumentiranje sadržaja i procesa rada na slučaju -
TEACHING METHODS
Praktična nastava, rad na slučaju, izrada pisanog rada, samostalno čitanje
literature
Odrediti različite vrste individualnih planova primjerene potrebama korisnika i njihovog okruženja
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
za promjenu i suradnju korisnika. (3)
Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
provođenja i očekivanih ishoda. (4)
Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se
sukobljavaju etičke norme. (7)
Integrirati znanstvene i stručne spoznaje u profesionalnom prosuđivanju.
(9)
Kombinirati istraživanja u izgradnju prakse i prakse u planiranju
istraživanja. (11)
Generirati intervencije u socijalnom radu s ciljem zagovaranja, realizacije i
zaštite ljudskih prava korisnika. (13)
Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
skupine. (15) -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Vrednovanje
-
SKILLS
Kritičko korištenje literature, vještina prijenosa teorijskih znanja u
praktičnu primjenu, sposobnost rješavanja problema, sposobnost kritičke i
samokritične primjene znanja u praksi, etičnost, rad u timu -
LEARNING CONTENT
➔ Razvoj i elementi koncepta suradnog odnosa u kontekstu
individualnog planiranja
➔ Smetnje u suradnom odnosu između korisnika i socijalnog radnika
➔ Temelji koncepta individualnog plana promjene
➔ Perspektiva korisnika u kontekstu individualnog planiranja
➔ Koncept zastupanja i samozastupanja -
TEACHING METHODS
Praktična nastava, rad na slučaju, vođena diskusija, samostalno čitanje
literature, terenski rad
Izraditi individualni plan promjene u skladu s teorijskim, vrijednosnim i zakonskim temeljima
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
za promjenu i suradnju korisnika. (3)
Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
provođenja i očekivanih ishoda. (4)
Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se
sukobljavaju etičke norme. (7)
Integrirati znanstvene i stručne spoznaje u profesionalnom prosuđivanju.
(9)
Kombinirati istraživanja u izgradnju prakse i prakse u planiranju
istraživanja. (11)
Modificirati profesionalno djelovanje s obzirom na kulturalne specifičnosti
korisnika i zajednice. (12)
Generirati intervencije u socijalnom radu s ciljem zagovaranja, realizacije i
zaštite ljudskih prava korisnika. (13)
Identificirati različite sustave formalne podrške za ranjive društvene
skupine. (15) -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Stvaranje / sinteza
-
SKILLS
Kritičko korištenje literature, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
vještina upravljanja informacijama, sposobnost primjene znanja u praksi -
LEARNING CONTENT
➔ Samostalna izrada pismenih zadataka vezanih uz rad na slučaju
➔ Analiza i argumentiranje sadržaja i procesa rada na slučaju -
TEACHING METHODS
Praktična nastava, rad na slučaju, izrada pisanog rada, samostalno čitanje
literature
Generirati kritički osvrt na prorađene sadržaje tijekom prakse temeljen na samoprocjeni postignutih ishoda i vlastitog doprinosa
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
Napraviti sveobuhvatnu analizu rizika, problema, sposobnosti i kapaciteta
za promjenu i suradnju korisnika. (3)
Kreirati plan vođenja procesa promjena i intervencija s jasnim
pokazateljima potencijalnih rizika, indikatorima mjerenja uspješnosti
provođenja i očekivanih ishoda. (4)
Argumentirati profesionalnu odluku u situacijama u kojima se
sukobljavaju etičke norme. (7)
Integrirati znanstvene i stručne spoznaje u profesionalnom prosuđivanju.
(9)
Modificirati profesionalno djelovanje s obzirom na kulturalne specifičnosti
korisnika i zajednice. (12)
Generirati intervencije u socijalnom radu s ciljem zagovaranja, realizacije i
zaštite ljudskih prava korisnika. (13) -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Stvaranje / sinteza
-
SKILLS
Kritičko korištenje literature, sposobnost prilagodbe novim situacijama,
vještina upravljanja informacijama, sposobnost primjene znanja u praksi -
LEARNING CONTENT
➔ Samostalna izrada pismenih zadataka vezanih uz rad na slučaju
➔ Analiza i argumentiranje sadržaja i procesa rada na slučaju -
TEACHING METHODS
Praktična nastava, rad na slučaju, izrada pisanog rada, samostalno čitanje
literature