Uvod u kolegij (značaj psihologije u suvremenom životu). Strukturalna obilježja grupe (uloge, statusi i grupne norme). Socijalni utjecaji (socijalna facilitacija, socijalno zabušavanje, grupno donošenje odluka. Stavovi i predrasude. Komunikacija u organizaciji. Komunikacijske vještine. Sukobi, suradnja i rješavanje sukoba (pregovaranje i posredovanje). Timski rada. Rukovođenje. Motivacija. Motivacija za rad. Individualne razlike i sposobnosti. Izvori i strategije suočavanja s profesionalnim stresom. Tema po izboru studenata (i) Tema po izboru studenata (i)
Psihologija u javnoj upravi
Learning outcomes
Procijeniti adekvatne strategije komuniciranja
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
1. Predložiti mjere i instrumente sustavnog unaprjeđivanja
odnosa uprave s društvenom okolinom (građanima i dr.),
unaprjeđivanja komuniciranja i upravljanja informacijama u
digitalnom okruženju.
7. Demonstrirati osposobljenost za procjenu, ocjenu i razvoj
upravnih organizacija u javnom sektoru. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Vrednovanje
-
SKILLS
Odrediti temeljne izvore poteškoća u komunikacijskom odnosu
Izabrati adekvatnu strategiju suočavanja s poteškoćama -
LEARNING CONTENT
Individualne razlike i sposobnosti
Komunikacija u organizaciji
Sukobi, suradnja i rješavanje sukoba (pregovaranje i
posredovanje).
Timski rad
Strukturalna obilježja grupe (uloge, statusi i grupne norme)
Socijalni utjecaji (socijalna facilitacija, socijalno zabušavanje,
grupno donošenje odluka)
Stavovi i predrasude
Motivacija -
TEACHING METHODS
Predavanja
Strukturirana rasprava
Samostalno čitanje literature
Analizirati razvoj timskih odnosa
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
7. Demonstrirati osposobljenost za procjenu, ocjenu i razvoj
upravnih organizacija u javnom sektoru.
9. Analizirati poslove i instrumente u pojedinim resorima javne
uprave te organizacijske oblike za njihovo obavljanje.
16. Organizirati složene stručne upravne poslove u javnom i
privatnom sektoru. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Analiza
-
SKILLS
Analizirati organizacijski tim s obzirom na razvojnu fazu te
strukturu tima prema ulogama
Identificirati model donošenja odluka s obzirom na situacijske
čimbenike i obilježja tima -
LEARNING CONTENT
Timski rad
Strukturalna obilježja grupe (uloge, statusi i grupne norme)
Socijalni utjecaji (socijalna facilitacija, socijalno zabušavanje,
grupno donošenje odluka)
Rukovođenje
Motivacija
Sukobi, suradnja i rješavanje sukoba (pregovaranje i
posredovanje). -
TEACHING METHODS
Predavanja
Strukturirana rasprava
Samostalno čitanje literature
Opisati individualnih razlika u organizacijskom kontekstu
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
1. Predložiti mjere i instrumente sustavnog unaprjeđivanja
odnosa uprave s društvenom okolinom (građanima i dr.),
unaprjeđivanja komuniciranja i upravljanja informacijama u
digitalnom okruženju.
20. Primijeniti etička načela te preuzeti etičku, pravnu i
društvenu odgovornost u obavljanju poslova javne uprave i
odnosu s društvenom okolinom. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Razumijevanje
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama i sposobnost rješavanja
problema -
LEARNING CONTENT
Individualne razlike i sposobnosti
Stavovi i predrasude
Motivacija -
TEACHING METHODS
Predavanja
Strukturirana rasprava
Samostalno čitanje literature
Odrediti izvore profesionalnog stresa i sagorijevanja
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
9. Analizirati poslove i instrumente u pojedinim resorima javne
uprave te organizacijske oblike za njihovo obavljanje.
20. Primijeniti etička načela te preuzeti etičku, pravnu i
društvenu odgovornost u obavljanju poslova javne uprave i
odnosu s društvenom okolinom. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Vrednovanje
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama i sposobnost rješavanja
problema -
LEARNING CONTENT
Izvori i strategije suočavanja s profesionalnim stresom
Sindrom sagorijevanja
Timski rad
Rukovođenje -
TEACHING METHODS
Predavanja
Strukturirana rasprava
Samostalno čitanje literature
Objasniti osnovne procese rukovođenja i upravljanja u organizacijskom kontekstu
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
7. Demonstrirati osposobljenost za procjenu, ocjenu i razvoj
upravnih organizacija u javnom sektoru.
9. Analizirati poslove i instrumente u pojedinim resorima javne
uprave te organizacijske oblike za njihovo obavljanje.
16. Organizirati složene stručne upravne poslove u javnom i
privatnom sektoru.
20. Primijeniti etička načela te preuzeti etičku, pravnu i
društvenu odgovornost u obavljanju poslova javne uprave i
odnosu s društvenom okolinom. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Razumijevanje
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama i sposobnost rješavanja
problema -
LEARNING CONTENT
Rukovođenje
Timski rad
Motivacija
Sukobi, suradnja i rješavanje sukoba (pregovaranje i
posredovanje).
Komunikacija u organizaciji -
TEACHING METHODS
Predavanja
Strukturirana rasprava
Samostalno čitanje literature