Definicija i značajke projekta i projektnog menadžmenta. Strategija, planiranje i projektni menadžment. Značaj projektnog menadžmenta za javnu upravu. Što čini upravljanje projektom? (Upravljanje vremenom; Upravljanje troškovima; Upravljanje projektnim timom – ljudskim resursima; Interesno utjecajne skupine i okruženje projekta. Što čini upravljanje projektom? (Upravljanje rizikom; Upravljanje ugovorima; Upravljanje ciljevima). Što je upravljanje projektnim ciklusom? (Identifikacija projekta; Priprema projekta; Analiza projekta) Što je upravljanje projektnim ciklusom? (Financiranje projekta; Provedba projekta; Vrednovanje rezultata projekta). Računalna podrška projektnom menadžmentu (Gantt dijagram). Vježbe-priprema i provedba simuliranog projekta. Tematska radionica-upravljanje projektnim ciklusom. Završno predavanje-studenti ispunjavaju evaluacijski upitnik.
Projektni menadžment
Literature
MANDATORY LITERATURE
PMI, Vodič kroz znanje o upravljanju projektima (Vodič kroz PMBOK); Mate d.o.o., Zagreb (2011), str
RECOMMENDED LITERATURE
Omazić. M. A., Baljkas; Projektni menadžment; Sinergija, Zagreb (2005), str
Bilješke s predavanja; , str
A Guide to the Project Management Body of Knowledge; Project Management Institute, Inc (2004), str
European Commission; Europe Aid Co-operation Office, General Affairs Evaluation, Manual Project cycle Management,; (2001), str
Learning outcomes
Razlikovati i usporediti različite koncepte i metode projektnog menadžmenta
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
9. Analizirati poslove i instrumente u pojedinim resorima javne
uprave te organizacijske oblike za njihovo obavljanje. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Razumijevanje
-
SKILLS
Sposobnost primjene znanja u praksi, sposobnost učenja,
vještina jasnog i razgovijetnog pisanog i usmenog izražavanja,
sposobnost precizne formulacije stavova. -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
5. Definicija i značajke projekta i projektnog
menadžmenta
6. Značaj projektnog menadžmenta za javnu upravu
7. Definiranje projekta (identifikacija projekta – cilj,
svrha, aktivnosti)
8. Poučni primjeri uspješnih projekata u javnoj
upravi u Hrvatskoj -
TEACHING METHODS
Predavanje, vođena diskusija, samostalno čitanje literature,
demonstracija praktičnog zadatka.
Demonstrirati važnost projektnog managementa kao načina rada u javnoj upravi
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
9. Analizirati poslove i instrumente u pojedinim resorima javne
uprave te organizacijske oblike za njihovo obavljanje.
10. Kritički prosuđivati organizacijsku racionalnost i
organizacijski razvoj u javnoj upravi. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Primjena
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, vještina jasnog i
razgovijetnog pisanog i usmenog izražavanja, sposobnost
primjene znanja u praksi, studentska debata, samostalno
čitanje literature. -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
7. Značaj projektnog menadžmenta za javnu upravu
8. Definiranje projekta (identifikacija projekta – cilj,
svrha, aktivnosti)
9. Upravljanje projektnim ciklusom EU –
relevantnost i održivost projekta
10. Poučni primjeri uspješnih projekata u javnoj
upravi u Hrvatskoj -
TEACHING METHODS
Predavanje, vođena diskusija, samostalno čitanje literature,
rad na tekstu.
Procijeniti kvalitetu upravljanja kroz projektni menadžment
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
6. Razviti analitičke kapacitete u odnosu na javno odlučivanje
i policy proces i primijeniti znanja na stvarne situacije
rješavanja društvenih problema.
9. Analizirati poslove i instrumente u pojedinim resorima javne
uprave te organizacijske oblike za njihovo obavljanje. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Vrednovanje
-
SKILLS
Sposobnost timskog rada, sposobnost rješavanja problema,
vještina jasnog i razgovijetnog pisanog i usmenog izražavanja,
sposobnost precizne formulacije stavova -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
6. Upravljanje vremenom
7. Upravljanje ljudima – uloge u timu
8. Upravljanje troškovima
9. Upravljanje okruženjem projekta
10. Upravljane rizicima
11. Upravljanje nabavom
12. Upravljanje ciljevima
13. Upravljanje kvalitetom
14. Poučni primjeri uspješnih projekata u javnoj
upravi u Hrvatskoj -
TEACHING METHODS
Predavanje, rješavanje problemskih zadataka, rad na tekstu,
moderirana diskusija, samostalno čitanje literature.
Vrednovati značenje projektnog rada u javnom sektoru u republici Hrvatskoj
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
10. Kritički prosuđivati organizacijsku racionalnost i
organizacijski razvoj u javnoj upravi.
16. Organizirati složene stručne upravne poslove u javnom i
privatnom sektoru. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Vrednovanje
-
SKILLS
Sposobnost rješavanja problema, vještina jasnog i
razgovijetnog pisanog i usmenog izražavanja, sposobnost
primjene znanja u praksi, sposobnost precizne formulacije
stavova, sposobnost stvaranja novih ideja, sposobnost
primjene znanja u praksi. -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
7. Značaj projektnog menadžmenta za javnu upravu
8. Definiranje projekta (identifikacija projekta – cilj,
svrha, aktivnosti)
9. Provedba projekta
10. Monitoring i evaluacija projekta i
11. Poučni primjeri uspješnih projekata u javnoj
upravi u Hrvatskoj -
TEACHING METHODS
Predavanje, vođena diskusija, rješavanje praktičnog zadatka,
moderirana diskusija, rad na tekstu, samostalno čitanje
literature.
Kategorizirati instrumente projektnog rada
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
6. Razviti analitičke kapacitete u odnosu na javno odlučivanje
i policy proces i primijeniti znanja na stvarne situacije
rješavanja društvenih problema.
9. Analizirati poslove i instrumente u pojedinim resorima javne
uprave te organizacijske oblike za njihovo obavljanje. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Analiza
-
SKILLS
Upravljanje informacijama, sposobnost učenja, vještina jasnog
i razgovijetnog pisanog i usmenog izražavanja. -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
5. Upravljanje vremenom
6. Upravljanje ljudima – uloge u timu
7. Upravljanje troškovima
8. Upravljanje okruženjem projekta
9. Upravljane rizicima
10. Upravljanje nabavom
11. Upravljanje ciljevima
12. Upravljanje kvalitetom
13. Provedba projekta
14. Monitoring i evaluacija projekta i
15. Poučni primjeri uspješnih projekata u javnoj
upravi u Hrvatskoj -
TEACHING METHODS
Predavanje, samostalno čitanje literature.
Kreirati organizacijske, upravljačke i financijske metode za rad na projektima u javnoj upravi
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
6. Razviti analitičke kapacitete u odnosu na javno odlučivanje
i policy proces i primijeniti znanja na stvarne situacije
rješavanja društvenih problema.
9. Analizirati poslove i instrumente u pojedinim resorima javne
uprave te organizacijske oblike za njihovo obavljanje. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Stvaranje / sinteza
-
SKILLS
Sposobnost učenja, vještina jasnog i razgovijetnog pisanog i
usmenog izražavanja, sposobnost primjene znanja u praksi,
vještina timskog rada, sposobnost stvaranja novih ideja. -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Upravljanje vremenom
2. Upravljanje ljudima – uloge u timu
3. Upravljanje troškovima
4. Upravljanje okruženjem projekta
5. Upravljane rizicima
6. Upravljanje nabavom
7. Upravljanje ciljevima
8. Upravljanje kvalitetom
9. Provedba projekta
10. Monitoring i evaluacija projekta i
11. Poučni primjeri lokalnog i regionalnog razvoja u
Hrvatskoj -
TEACHING METHODS
Predavanje, rješavanje problemskih zadataka, moderirana
diskusija, samostalno čitanje literature.