Pojam kaznenog postupka i pojam kaznenog procesnog prava. Izvori kaznenog procesnog prava i njihovo važenje. Načela kaznenog procesnog prava. Historijski tipovi kaznenog postupka. Osnovni subjekti kaznenog postupka i njihovi pravni zastupnici. Procesne radnje. Mjere procesne prisile. Činjenice i njihovo utvrđivanje u kaznenom postupku. Tijek redovnog kaznenog postupka. Skraćeni postupak. Postupak prema maloljetnicima. Postupak za kaznena djela organiziranog kriminaliteta. Kazneni postupak protiv pravnih osoba. Posebni postupci.
Kazneno procesno pravo – seminar
Kazneno procesno pravo – seminar
Literature
MANDATORY LITERATURE
Davor Krapac i suradnici; Kazneno procesno pravo, Institucije, knjiga I., VII. neizmijenjeno izdanje; Narodne novine (2015), str. 520
Zlata Đurđević, Stjepan Gluščić (ur.), Marin Bonačeić, Zoran Burić, Elizabeta Ivičević Karas, Ivo Josipović, Hajrija Novoselec; Kazneno procesno pravo, Primjerovnik, VI. izmijenjeno i dopunjeno izdanje – U PRIPREMI; Narodne novine (2017)
Zlata Đurđević (ur.), Elizabeta Ivičević Karas, Marin Bonačić, Zoran Burić; Zbirka zakona iz kaznenog procesnog prava – U PRIPREMI; Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu (2017)
Learning outcomes
Prepoznati na koji se način temeljna načela kaznenog procesnog prava oživotvoruju kroz pojedine procesne institute.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
2. Definirati osnovne pojmove i institute te temeljne doktrine i načela pojedinih grana prava.
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Razumijevanje
-
SKILLS
Prezentacijske i komunikacijske vještine, sposobnost primjene znanja u praksi, sposobnost timskog rada, vještina jasnog i razgovijetnog usmenog i pisanog izražavanja, sposobnost razlikovanja osobnih uvjerenja od argumenata.
-
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Načela kaznenog procesnog prava;
2. Historijski tipovi kaznenog postupka;
3. Osnovni subjekti kaznenog postupka i njihovi pravni zastupnici;
4. Procesne radnje;
5. Mjere procesne prisile;
6. Činjenice i njihovo utvrđivanje u kaznenom postupku;
7. Tijek kaznenog postupka;
8. Postupak prema maloljetnicima;
9. Postupak za kaznena djela organiziranog kriminaliteta;
10. Kazneni postupak protiv pravnih osoba. -
TEACHING METHODS
Vođena diskusija, izrada praktičnog zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, studentska debata, izrada pisanog rada.
Diskutirati o dvjema glavnim suprotstavljenim tendencijama u kaznenom procesnom pravu i njihovim implikacijama u konkretnim zakonskim rješenjima.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
2. Definirati osnovne pojmove i institute te temeljne doktrine i načela pojedinih grana prava.
4. Klasificirati i protumačiti normativni okvir mjerodavan u pojedinoj grani prava.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Razumijevanje
-
SKILLS
Sposobnost timskog rada, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, sposobnost razlikovanja osobnih uvjerenja od argumenata, vještina upravljanja informacijama, logičko argumentiranje uz uvažavanje drugačijeg mišljenja, komunikacijske vještine, etičnost.
-
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Pojam kaznenog postupka i pojam kaznenog procesnog prava;
2. Načela kaznenog procesnog prava;
3. Historijski tipovi kaznenog postupka;
4. Osnovni subjekti kaznenog postupka i njihovi pravni zastupnici;
5. Procesne radnje;
6. Mjere procesne prisile;
7. Činjenice i njihovo utvrđivanje u kaznenom postupku;
8. Tijek kaznenog postupka;
9. Postupak prema maloljetnicima;
10. Postupak za kaznena djela organiziranog kriminaliteta;
11. Kazneni postupak protiv pravnih osoba. -
TEACHING METHODS
Vođena diskusija, izrada praktičnog zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, studentska debata, izrada pisanog rada.
Diskutirati o pravnoj normi koju je potrebno primijeniti na konkretno činjenično stanje u kaznenom postupku, njezinom ispravnom tumačenju i primjeni.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
4. Klasificirati i protumačiti normativni okvir mjerodavan u pojedinoj grani prava.
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Razumijevanje
-
SKILLS
Sposobnost timskog rada, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, sposobnost razlikovanja osobnih uvjerenja od argumenata, vještina upravljanja informacijama, logičko argumentiranje uz uvažavanje drugačijeg mišljenja, komunikacijske vještine, etičnost.
-
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Načela kaznenog procesnog prava;
2. Osnovni subjekti kaznenog postupka i njihovi pravni zastupnici;
3. Procesne radnje;
4. Mjere procesne prisile;
5. Činjenice i njihovo utvrđivanje u kaznenom postupku;
6. Tijek kaznenog postupka;
7. Postupak prema maloljetnicima;
8. Postupak za kaznena djela organiziranog kriminaliteta;
9. Kazneni postupak protiv pravnih osoba. -
TEACHING METHODS
Vođena diskusija, izrada praktičnog zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, studentska debata, izrada pisanog rada.
-
Kognitivno područje znanja i razumijevanja
Analiza
-
Vještine
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja problema, sposobnost primjene znanja u praksi, sposobnost učenja, sposobnost kritike i samokritike, vještina jasnog i razgovijetnoga usmenog i pisanog izražavanja.
Analizirati relevantnu kaznenoprocesnu sudsku praksu.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava.
11. Analizirati relevantnu sudsku praksu.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Analiza
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja problema, sposobnost primjene znanja u praksi, sposobnost učenja, sposobnost kritike i samokritike, vještina jasnog i razgovijetnoga usmenog i pisanog izražavanja.
-
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Načela kaznenog procesnog prava;
2. Osnovni subjekti kaznenog postupka i njihovi pravni zastupnici;
3. Procesne radnje;
4. Mjere procesne prisile;
5. Činjenice i njihovo utvrđivanje u kaznenom postupku;
6. Tijek kaznenog postupka;
7. Postupak prema maloljetnicima;
8. Postupak za kaznena djela organiziranog kriminaliteta;
9. Kazneni postupak protiv pravnih osoba; -
TEACHING METHODS
Vođena diskusija, izrada praktičnog zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, studentska debata, izrada pisanog rada.
Osmisliti prijedlog istraživanja određenog pravnog problema u području kaznenog procesnog prava.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
4. Klasificirati i protumačiti normativni okvir mjerodavan u pojedinoj grani prava.
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
18. Provesti empirijska odnosno pravna i interdisciplinarna istraživanja -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Sinteza /stvaranje
-
SKILLS
Sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog rada, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost stvaranja novih ideja, sposobnost primjene znanja u praksi, jasnog i razgovijetnog izražavanja, prezentacijske i komunikacijske vještine, etičnost.
-
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Načela kaznenog procesnog prava;
2. Osnovni subjekti kaznenog postupka i njihovi pravni zastupnici;
3. Procesne radnje;
4. Mjere procesne prisile;
5. Činjenice i njihovo utvrđivanje u kaznenom postupku;
6. Tijek kaznenog postupka;
7. Postupak prema maloljetnicima;
8. Postupak za kaznena djela organiziranog kriminaliteta;
9. Kazneni postupak protiv pravnih osoba. -
TEACHING METHODS
Vođena diskusija, izrada praktičnog zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, studentska debata, izrada pisanog rada.
Objasniti procesnu ulogu i pravni položaj procesnih subjekata u različitim stadijima kaznenog postupka.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
4. Klasificirati i protumačiti normativni okvir mjerodavan u pojedinoj grani prava.
5. Objasniti institute materijalnog i postupovnog prava. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Sinteza / Stvaranje
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost primjene znanja u praksi, sposobnost učenja, sposobnost kritike i samokritike, vještina jasnog i razgovijetnoga usmenog i pisanog izražavanja.
-
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Načela kaznenog procesnog prava;
2. Osnovni subjekti kaznenog postupka i njihovi pravni zastupnici;
3. Procesne radnje;
4. Mjere procesne prisile;
5. Činjenice i njihovo utvrđivanje u kaznenom postupku;
6. Tijek kaznenog postupka;
7. Postupak prema maloljetnicima;
8. Postupak za kaznena djela organiziranog kriminaliteta;
9. Kazneni postupak protiv pravnih osoba. -
TEACHING METHODS
Vođena diskusija, izrada praktičnog zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, studentska debata, izrada pisanog rada.