Sati nastave: 40T
Stručna praksa
Learning outcomes
Prikazati formalnu strukturu organizacije i kriterije za grupiranje poslova organizacijskih jedinica unutar upravne organizacije.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
3. Opisati elemente strukture i načina funkcioniranja
javne uprave (osobito državnu upravu, teritorijalnu
samoupravu i javne službe).
20. Izabrati i primijeniti prikladne metode i tehnike u
javnom upravljanju (menadžmentu) javnog upravljanja. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Primjena
-
SKILLS
Sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog
rada, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost
primjene znanja u praksi, sposobnost učenja, sposobnost
stvaranja novih ideja, prezentacijske i komunikacijske
vještine. -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Prvi dan stručne prakse: Uvodno predavanje s ciljem
upoznavanja strukture i rada upravne organizacije;
Dodjeljivanje mentora iz reda upravnih službenika;
Raspoređivanje na radno mjesto i dodjeljivanje radnog
zadatka u odabranoj upravnoj organizaciji.
2. Drugi dan stručne prakse: Upoznavanje s arhivom te
raspoređivanje na radno mjesto i dodjeljivanje radnog
zadatka u odabranoj upravnoj organizaciji.
3. Treći dan stručne prakse: Raspoređivanje na radno
mjesto i dodjeljivanje mentora iz reda upravnih službenika
te radnog zadatka u odabranoj upravnoj organizaciji.
4. Četvrti dan stručne prakse: Studentima se dodjeljuje
konkretni upravni postupak na kojem rade.
5. Peti dan stručne prakse: Na osnovu dnevnika prakse koji
studenti vode svaki dan i prema unaprijed pripremljenom
protokolu promatranja i sudjelovanja zapisuju podatke o
strukturi, načinu pružanja javnih usluga, funkcioniranju,
metodama rada, odnosu s građanima, i drugim relevantnim
aspektima te upravne organizacije; studenti pišu izvještaj s
prakse. -
TEACHING METHODS
Terenski rad, samostalno čitanje literature, rješavanje
problemskih zadataka, izrada praktičnog zadatka,
demonstracija praktičnog zadatka.
Demonstrirati utjecaj neformalnih odnosa na formalnu strukturu i ciljeve organizacije.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
3. Opisati elemente strukture i načina funkcioniranja
javne uprave (osobito državnu upravu, teritorijalnu
samoupravu i javne službe).
20. Izabrati i primijeniti prikladne metode i tehnike u
javnom upravljanju (menadžmentu) javnog upravljanja. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Primjena
-
SKILLS
Sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog
rada, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost
primjene znanja u praksi, sposobnost učenja, sposobnost
stvaranja novih ideja, prezentacijske i komunikacijske
vještine. -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Prvi dan stručne prakse: Uvodno predavanje s ciljem
upoznavanja strukture i rada upravne organizacije;
Dodjeljivanje mentora iz reda upravnih službenika;
Raspoređivanje na radno mjesto i dodjeljivanje radnog
zadatka u odabranoj upravnoj organizaciji.
2. Drugi dan stručne prakse: Upoznavanje s arhivom te
raspoređivanje na radno mjesto i dodjeljivanje radnog
zadatka u odabranoj upravnoj organizaciji.
3. Treći dan stručne prakse: Raspoređivanje na radno
mjesto i dodjeljivanje mentora iz reda upravnih službenika
te radnog zadatka u odabranoj upravnoj organizaciji.
4. Četvrti dan stručne prakse: Studentima se dodjeljuje
konkretni upravni postupak na kojem rade.
5. Peti dan stručne prakse: Na osnovu dnevnika prakse koji
studenti vode svaki dan i prema unaprijed pripremljenom
protokolu promatranja i sudjelovanja zapisuju podatke o
strukturi, načinu pružanja javnih usluga, funkcioniranju,
metodama rada, odnosu s građanima, i drugim relevantnim
aspektima te upravne organizacije; studenti pišu izvještaj s
prakse. -
TEACHING METHODS
Terenski rad, samostalno čitanje literature, rješavanje
problemskih zadataka, izrada praktičnog zadatka,
demonstracija praktičnog zadatka.
Odabrati konkretne primjere iz prakse kojima će potkrijepiti prethodno stečena znanja o metodama upravnog djelovanja: planiranju, vođenju, komuniciranju, postupku i nadzoru.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
3. Opisati elemente strukture i načina funkcioniranja
javne uprave (osobito državnu upravu, teritorijalnu
samoupravu i javne službe).
20. Izabrati i primijeniti prikladne metode i tehnike u
javnom upravljanju (menadžmentu) javnog upravljanja. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Primjena
-
SKILLS
Sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog
rada, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost
primjene znanja u praksi, sposobnost učenja, sposobnost
stvaranja novih ideja, prezentacijske i komunikacijske
vještine. -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Prvi dan stručne prakse: Uvodno predavanje s ciljem
upoznavanja strukture i rada upravne organizacije;
Dodjeljivanje mentora iz reda upravnih službenika;
Raspoređivanje na radno mjesto i dodjeljivanje radnog
zadatka u odabranoj upravnoj organizaciji.
2. Drugi dan stručne prakse: Upoznavanje s arhivom te
raspoređivanje na radno mjesto i dodjeljivanje radnog
zadatka u odabranoj upravnoj organizaciji.
3. Treći dan stručne prakse: Raspoređivanje na radno
mjesto i dodjeljivanje mentora iz reda upravnih službenika
te radnog zadatka u odabranoj upravnoj organizaciji.
4. Četvrti dan stručne prakse: Studentima se dodjeljuje
konkretni upravni postupak na kojem rade.
5. Peti dan stručne prakse: Na osnovu dnevnika prakse koji
studenti vode svaki dan i prema unaprijed pripremljenom
protokolu promatranja i sudjelovanja zapisuju podatke o
strukturi, načinu pružanja javnih usluga, funkcioniranju,
metodama rada, odnosu s građanima, i drugim relevantnim
aspektima te upravne organizacije; studenti pišu izvještaj s
prakse. -
TEACHING METHODS
Terenski rad, samostalno čitanje literature, rješavanje
problemskih zadataka, izrada praktičnog zadatka,
demonstracija praktičnog zadatka.
Primijeniti mjerodavna pravnu normu na konkretnom upravnom postupku iz prakse.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
10. Provoditi upravni postupak te izraditi podneske i
odluke u upravnom postupku.
11. Interpretirati materijalno pravo u postupcima
ostvarenja prava,
nametanja obveza i zaštite pravnih interesa stranaka. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Primjena
-
SKILLS
Sposobnost rješavanja problema, sposobnost timskog
rada, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost
primjene znanja u praksi, sposobnost učenja, sposobnost
stvaranja novih ideja, prezentacijske i komunikacijske
vještine. -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Prvi dan stručne prakse: Uvodno predavanje s ciljem
upoznavanja strukture i rada upravne organizacije;
Dodjeljivanje mentora iz reda upravnih službenika;
Raspoređivanje na radno mjesto i dodjeljivanje radnog
zadatka u odabranoj upravnoj organizaciji.
2. Drugi dan stručne prakse: Upoznavanje s arhivom te
raspoređivanje na radno mjesto i dodjeljivanje radnog
zadatka u odabranoj upravnoj organizaciji.
3. Treći dan stručne prakse: Raspoređivanje na radno
mjesto i dodjeljivanje mentora iz reda upravnih službenika
te radnog zadatka u odabranoj upravnoj organizaciji.
4. Četvrti dan stručne prakse: Studentima se dodjeljuje
konkretni upravni postupak na kojem rade.
5. Peti dan stručne prakse: Na osnovu dnevnika prakse koji
studenti vode svaki dan i prema unaprijed pripremljenom
protokolu promatranja i sudjelovanja zapisuju podatke o
strukturi, načinu pružanja javnih usluga, funkcioniranju,
metodama rada, odnosu s građanima, i drugim relevantnim
aspektima te upravne organizacije; studenti pišu izvještaj s
prakse. -
TEACHING METHODS
Terenski rad, samostalno čitanje literature, rješavanje
problemskih zadataka, izrada praktičnog zadatka,
demonstracija praktičnog zadatka.
Analizirati položaj upravne organizacije u političkoupravnom sustavu i sustavu javne uprave u Hrvatskoj te odnos građana i upravne organizacije.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
3. Opisati elemente strukture i načina funkcioniranja
javne uprave (osobito državnu upravu, teritorijalnu
samoupravu i javne službe).
13. Analizirati položaj javne uprave u društvu i u odnosu
na politički sustav i ustavnopravni okvir. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Analiza
-
SKILLS
Sposobnost rješavanja problema, sposobnost učenja,
sposobnost kritike i samokritike, sposobnost stvaranja
novih ideja, prezentacijske i komunikacijske vještine. -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Prvi dan stručne prakse: Uvodno predavanje s ciljem
upoznavanja strukture i rada upravne organizacije;
Dodjeljivanje mentora iz reda upravnih službenika;
Raspoređivanje na radno mjesto i dodjeljivanje radnog
zadatka u odabranoj upravnoj organizaciji.
2. Drugi dan stručne prakse: Upoznavanje s arhivom te
raspoređivanje na radno mjesto i dodjeljivanje radnog
zadatkau odabranoj upravnoj organizaciji.
3. Treći dan stručne prakse: Raspoređivanje na radno
mjesto i dodjeljivanje mentora iz reda upravnih službenika
te radnog zadatka u odabranoj upravnoj organizaciji.
4. Četvrti dan stručne prakse: Studentima se dodjeljuje
konkretni upravni postupak na kojem rade.
5. Peti dan stručne prakse: Na osnovu dnevnika prakse koji
studenti vode svaki dan i prema unaprijed pripremljenom
protokolu promatranja i sudjelovanja zapisuju podatke o
strukturi, načinu pružanja javnih usluga, funkcioniranju,
metodama rada, odnosu s građanima, i drugim relevantnim
aspektima te upravne organizacije; studenti pišu izvještaj s
prakse. -
TEACHING METHODS
Terenski rad, samostalno čitanje literature, rješavanje
problemskih zadataka, izrada praktičnog zadatka,
demonstracija praktičnog zadatka.