Policy analiza u socijalnoj politici.
Kvalitativni pristupi u istraživanju socijalne politike.
Kvantitativne metode u istraživanju socijalne politike.
Longitudinalne analize u socijalnoj politici.
Nacrt istraživanja/prijedlog projekta.
Strategijsko planiranje u socijalnoj politici.
Socijalni indikatori.
Procjena potreba u socijalnim programima.
Evaluacija programa socijalne politike.
Faktori koji ometaju procjenu efekata provođenja programa socijalne politike.
Utjecaj istraživanja na programe socijalne politike.
Metode analize u socijalnoj politici – seminar
Metode analize u socijalnoj politici – seminar
Literature
MANDATORY LITERATURE
Individualni izbor literature- ovisno o temi seminara; , str
Better regulation: guidelines and toolbox; https://ec.europa.eu/info/law/law-making-process/planning-and-proposing-law/better-regulation-why-and-how/better-regulation-guidelines-and-toolbox_en, str
Learning outcomes
Izraditi nacrt prijedloga projekta/programa u skladu s praksom europskih programa
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
6. Razviti prijedlog socijalnog projekata u području socijalnog
razvoja
13. Planirati provedbu inovativnih socijalnih projekta. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Stvaranje/sinteza
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja problema,
sposobnost timskog rada, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost
primjene znanja u praksi, sposobnost stvaranja novih ideja, izrada
projektnih prijedloga, upravljanje projektom -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Analiza socijalnih politika: politike temelje na dokazima
2. EU i socijalna politika: analiza, oblikovanje i provedba
politika
3. Socijalni razvoj kao dio programa regionalnog i urbanog
razvoja
4. Analize lokalnih socijalnih politika-primjer grada
Zagreba
5. Analiza i procjena potreba u socijalnim programima
6. Društveni utjecaj –mjerenje i primjeri
7. Evaluacijska istraživanja
8. Kvantitativne metode
9. Kvalitativne metode i komparativna analiza
10. Utjecaj istraživanja na programe socijalne politike
11. Uloga dionika i transdisciplinarnost/Socijalne inovacije -
TEACHING METHODS
Predavanja, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada, rad
na tekstu, samostalno čitanje literature.
Primijeniti metode analize socijalnih problema relevantnih za programe socijalne politike
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
4.Interpretirati pokazatelje socijalnog razvoja u kontekstu EU
socijalnog modela.
7.Primijeniti načela evaluacije socijalnih projekata -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Primjena
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja problema,
sposobnost primjene znanja u praksi, logičko argumentiranje uz
uvažavanje drugačijeg mišljenja, sposobnost učenja, etičnost. -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Analiza socijalnih politika: politike temelje na dokazima
2. EU i socijalna politika: analiza, oblikovanje i provedba
politika
3. Socijalni razvoj kao dio programa regionalnog i urbanog
razvoja
4. Analize lokalnih socijalnih politika-primjer grada
Zagreba
5. Analiza i procjena potreba u socijalnim programima
6. Društveni utjecaj –mjerenje i primjeri
7. Evaluacijska istraživanja
8. Kvantitativne metode
9. Kvalitativne metode i komparativna analiza
10. Utjecaj istraživanja na programe socijalne politike
11. Uloga dionika i transdisciplinarnost/Socijalne inovacije -
TEACHING METHODS
Predavanja, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada, rad
na tekstu, samostalno čitanje literature
Razumjeti faze i obilježja procesa izrade strateških planova razvoja
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
3. Identificirati okvire strateškog planiranja u socijalnog politici.
4. Razumjeti ulogu ključnih dionika socijalnog razvoja. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Razumijevanje
-
SKILLS
Sposobnost rješavanja problema, sposobnost kritike i samokritike,
sposobnost primjene znanja u praksi, vještina upravljanja
informacijama, sposobnost učenja, -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Analiza socijalnih politika: politike temelje na dokazima
2. EU i socijalna politika: analiza, oblikovanje i provedba
politika
3. Socijalni razvoj kao dio programa regionalnog i urbanog
razvoja
4. Analize lokalnih socijalnih politika-primjer grada
Zagreba
5. Analiza i procjena potreba u socijalnim programima
6. Društveni utjecaj –mjerenje i primjeri
7. Evaluacijska istraživanja
8. Kvantitativne metode
9. Kvalitativne metode i komparativna analiza
10. Utjecaj istraživanja na programe socijalne politike
11. Uloga dionika i transdisciplinarnost/Socijalne inovacije -
TEACHING METHODS
Predavanja, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada, rad na
tekstu, samostalno čitanje literature
Interpretirati ulogu evaluacijskih istraživanja.
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
7. Primijeniti načela evaluacije socijalnih projekata
-
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Primjena
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost kritike i
samokritike, sposobnost primjene znanja u praksi, istraživačke
vještine, sposobnost učenja -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
1. Analiza i procjena potreba u socijalnim programima
2. Društveni utjecaj –mjerenje i primjeri
3. Evaluacijska istraživanja
4. Kvantitativne metode
5. Kvalitativne metode i komparativna analiza
6. Utjecaj istraživanja na programe socijalne politike
7. Uloga dionika i transdisciplinarnost/Socijalne inovacije -
TEACHING METHODS
Predavanja, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada, rad
na tekstu, samostalno čitanje literature
Analizirati ulogu relevantnih dionika u procesima izrade socijalnih projekata i programa
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
1. Identificirati programe socijalne politike koji su sastavnice
hrvatske socijalne države.
3. Identificirati okvire strateškog planiranja u socijalnog politici.
4. Razumjeti ulogu ključnih dionika socijalnog razvoja -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Analiza
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost kritike i samokritike,
istraživačke vještine, sposobnost učenja, logičko argumentiranje uz
uvažavanje drugačijeg mišljenja, -
LEARNING CONTENT
Nastavne cjeline:
7. Analiza socijalnih politika: politike temelje na dokazima
8. EU i socijalna politika: analiza, oblikovanje i provedba
politika
9. Socijalni razvoj kao dio programa regionalnog i urbanog
razvoja
10. Analize lokalnih socijalnih politika-primjer grada
Zagreba
11. Analiza i procjena potreba u socijalnim programima
12. Društveni utjecaj –mjerenje i primjeri
10.Utjecaj istraživanja na programe socijalne politike
11.Uloga dionika i transdisciplinarnost/Socijalne inovacije -
TEACHING METHODS
Predavanja, rješavanje problemskih zadataka, izrada praktičnog
zadatka, demonstracija praktičnog zadatka, izrada pisanog rada, rad
na tekstu, samostalno čitanje literature