Pravni poslovi. Zastara. Sklapanje ugovora. Pojačanje obveznopravnog odnosa. Promjene u obveznopravnom odnosu. Prestanak obveznopravnog odnosa. Odgovornost za štetu. Ugovori.
Građansko pravo I: opći dio i obvezno pravo – seminar
Građansko pravo I: opći dio i obvezno pravo – seminar
Literature
MANDATORY LITERATURE
Petar Klarić, Martin Vedriš; Građansko pravo (osim II. dijela – Stvarno pravo, poglavlja: Mjenica i Ček te IV. dijela – Nasljedno pravo); Narodne novine (2014)
Zakon o obveznim odnosima
Zakon o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi (čl. 10.a-14.a)
Learning outcomes
Kritički interpretirati zakonska rješenja i ocijeniti njihovu usklađenost sa sustavom građanskog prava
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog izražavanja.
11. Analizirati relevantnu sudsku praksu.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Razumijevanje
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, istraživačke vještine, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost identifikacije i razumijevanja svrhe pravnog instituta, vještina jasnog i razgovijetnog usmenog izražavanja.
-
LEARNING CONTENT
1. Pravni poslovi
2. Zastara
3. Sklapanje ugovora
4. Pojačanje obveznopravnog odnosa
5. Promjene u obveznopravnom odnosu
6. Prestanak obveznopravnog odnosa
7. Ugovori
8. Odgovornost za štetu -
TEACHING METHODS
Predavanje, vođena diskusija, studentska debata, samostalno čitanje literature, kontinuirana provjera znanja putem online kvizova
Pravilno analizirati činjenično stanje radi identifikacije primjenjivih pravnih pravila
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog izražavanja.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Analiza
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, istraživačke vještine, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost rješavanja problema, sposobnost identifikacije i razumijevanja svrhe pravnog instituta, sposobnost primjene znanja u praksi, sposobnost prilagodbe novim situacijama, vještina jasnog i razgovijetnog usmenog izražavanja.
-
LEARNING CONTENT
1. Pravni poslovi
2. Zastara
3. Sklapanje ugovora
4. Pojačanje obveznopravnog odnosa
5. Promjene u obveznopravnom odnosu
6. Prestanak obveznopravnog odnosa
7. Ugovori
8. Odgovornost za štetu -
TEACHING METHODS
Predavanje, vođena diskusija, studentska debata, samostalno čitanje literature, kontinuirana provjera znanja putem online kvizova
Odrediti posljedice primjene građanskopravnih instituta u konkretnim situacijama
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog izražavanja.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Vrednovanje
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, istraživačke vještine, sposobnost rješavanja problema, sposobnost identifikacije i razumijevanja svrhe pravnog instituta, sposobnost primjene znanja u praksi, vještina jasnog i razgovijetnog usmenog izražavanja.
-
LEARNING CONTENT
1. Pravni poslovi
2. Zastara
3. Sklapanje ugovora
4. Pojačanje obveznopravnog odnosa
5. Promjene u obveznopravnom odnosu
6. Prestanak obveznopravnog odnosa
7. Ugovori
8. Odgovornost za štetu -
TEACHING METHODS
Predavanje, vođena diskusija, studentska debata, samostalno čitanje literature, kontinuirana provjera znanja putem online kvizova
Usporediti sudsku praksu s pozitivnim propisima radi ocijene usklađenosti
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
11. Analizirati relevantnu sudsku praksu.
-
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Vrednovanje
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, istraživačke vještine, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost rješavanja problema, sposobnost identifikacije i razumijevanja svrhe pravnog instituta, sposobnost primjene znanja u praksi, vještina jasnog i razgovijetnog usmenog izražavanja.
-
LEARNING CONTENT
1. Pravni poslovi
2. Zastara
3. Sklapanje ugovora
4. Pojačanje obveznopravnog odnosa
5. Promjene u obveznopravnom odnosu
6. Prestanak obveznopravnog odnosa
7. Ugovori
8. Odgovornost za štetu -
TEACHING METHODS
Predavanje, vođena diskusija, studentska debata, samostalno čitanje literature, kontinuirana provjera znanja putem online kvizova
Argumentirati razloge primjene pravne norme i razloge priklanjanja jednom od više različitih sukobljenih stajališta u konkretnom slučaju
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
6. Primijeniti odgovarajuću pravnu terminologiju (na hrvatskom i jednom stranom jeziku) prilikom jasnog i argumentiranog usmenog i pisanog izražavanja.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte odnosno radnje u pravnim postupcima. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Vrednovanje
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, istraživačke vještine, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost rješavanja problema, sposobnost identifikacije i razumijevanja svrhe pravnog instituta, sposobnost primjene znanja u praksi, vještina jasnog i razgovijetnog usmenog izražavanja.
-
LEARNING CONTENT
1. Pravni poslovi
2. Zastara
3. Sklapanje ugovora
4. Pojačanje obveznopravnog odnosa
5. Promjene u obveznopravnom odnosu
6. Prestanak obveznopravnog odnosa
7. Ugovori
8. Odgovornost za štetu -
TEACHING METHODS
Predavanje, vođena diskusija, studentska debata, samostalno čitanje literature, kontinuirana provjera znanja putem online kvizova
Predložiti rješenje za konkretni građanskopravni spor primjenom instituta građanskog prava
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
11. Analizirati relevantnu sudsku praksu.
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Sinteza
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, istraživačke vještine, sposobnost kritike i samokritike, sposobnost rješavanja problema, sposobnost identifikacije i razumijevanja svrhe pravnog instituta, sposobnost primjene znanja u praksi, sposobnost prilagodbe novim situacijama, vještina jasnog i razgovijetnog usmenog izražavanja.
-
LEARNING CONTENT
1. Pravni poslovi
2. Zastara
3. Sklapanje ugovora
4. Pojačanje obveznopravnog odnosa
5. Promjene u obveznopravnom odnosu
6. Prestanak obveznopravnog odnosa
7. Ugovori
8. Odgovornost za štetu -
TEACHING METHODS
Predavanje, vođena diskusija, studentska debata, samostalno čitanje literature, kontinuirana provjera znanja putem online kvizova
Izraditi nacrt ugovora, podneska i drugih pravnih akata
-
CONTRIBUTES TO THE ACHIEVEMENT OF LEARNING OUTCOMES AT THE LEVEL OF THE STUDY PROGRAM
13. Kombinirati pravne institute i načela suvremenog pravnog sustava.
15. Predložiti rješenje pravnog problema s ciljem izrade pravnog mišljenja.
20. Samostalno planirati i predstaviti ili/i u timu kreirati pravne projekte odnosno radnje u pravnim postupcima. -
COGNITIVE AREA OF KNOWLEDGE AND UNDERSTANDING
Sinteza
-
SKILLS
Vještina upravljanja informacijama, sposobnost rješavanja problema, sposobnost identifikacije i razumijevanja svrhe pravnog instituta, sposobnost primjene znanja u praksi, sposobnost prilagodbe novim situacijama.
-
LEARNING CONTENT
1. Pravni poslovi
2. Zastara
3. Sklapanje ugovora
4. Pojačanje obveznopravnog odnosa
5. Promjene u obveznopravnom odnosu
6. Prestanak obveznopravnog odnosa
7. Ugovori
8. Odgovornost za štetu -
TEACHING METHODS
Predavanje, vođena diskusija, studentska debata, samostalno čitanje literature