Osnovni podaci | |||
---|---|---|---|
Socijalna psihologija - seminar |
Socijalni rad - 4. semestar |
5.0 | 31839 |
Nositelj | Konzultacije | Lokacija |
---|---|---|
prof. dr. sc. Ninoslava Pećnik | Zbog korištenja slobodne studijske godine, u akad. god. 2019./ 2020. konzultacije će se održavati uz prethodnu najavu mailom na npecnik@pravo.hr. |
Nazorova 51, soba 2 |
doc. dr. sc. Ana Tokić Milaković | Utorkom od 10:00 do 11:00 sati. |
Nazorova 51, soba Nazorova 51, soba 2A |
Literatura |
---|
Opis predmeta |
---|
Ciljevi kolegija su (1.) produbljivanje i proširivanje znanja iz područja opće i razvojne psihologije stečenog u okviru predmeta "Socijalna psihologija" , (2.) samostalan rad na odabranoj temi iz nekog od užih tematskih cjelina iz područja kolegija "Uvod u psihologiju" uz stručno vodstvo nastavnika i (3.) rad na prezentacijskim vještinama i vještini rasprave u grupi. Tematske cjeline: Socijalizacijski procesi. Socijalna percepcija i kognicija: Spoznaja socijalne okoline. Percepcija i procjenjivanje drugih. Stavovi. Utjecaj stavova socijalnih radnika na stručno djelovanje. Međuljudski odnosi: Agresivno ponašanje. Prosocijalno ponašanje i altruizam. Socijalna podrška. Bliski odnosi. Unutargrupni procesi. Međugrupni procesi. Korisnici socijalne skrbi kao objekti društvenih predrasuda. Sukobi među grupama u zajednici i njihovo prevladavanje. |
Ispitni rokovi |
---|
25. 05. 2020.
15. 06. 2020.
14. 09. 2020.
|
Detaljne informacije |
---|
Intelektualne (kognitivne) vještine:
Nakon uspješno savladanog kolegija student će biti u mogućnosti: 1. izabrati pouzdane i za temu relevantne znanstvene i stručne izvore informacija među mnoštvom informacija na internetu. 2. sažeti ključne znanstvene i stručne spoznaje o određenoj temi iz odabranih izvora literature. 3. kategorizirati prikupljene informacije o temi i organizirati ih u smislena poglavlja. 4. izraditi koncept seminarskog rada. 5. prezentirati, objasniti i opisati ključne spoznaje o odabranoj temi i diskutirati o njoj s auditorijem studenata. 6. ilustrirati opisane spoznaje primjerima iz prakse. 7. usporediti i povezati nalaze različitih istraživanja o istoj temi. 8. uočiti sličnosti i razlike te eventualno ponuditi interpretaciju za pronađena nesuglasja unutar literature. 9. navesti korištene izvore literature prema pravilima navođenja literature. Praktične i generičke vještine:Nakon uspješno savladanog predmeta student će steći: sposobnost upravljanja vremenom sposobnost za samostalno učnje i nadogradnju znanja osnovne vješine upotrebe račnala sposobnost korišenja sustava za e-učnje (moodle) sposobnost analize i sinteze gradiva sposobnost kritičog preispitivanja informacija sposobnost iznošnja argumenata u grupnoj diskusiji sposobnost komunikacije sa stručjacima dodirnih područa (psiholozi, sociolozi, liječici) vješina pismenog izražvanja i strukturiranog prikaza informacija o određnoj temi prezentacijske vješine Povezivanje ishoda učenja i provjere znanja:Prva domaća zadaća - provjera ishoda učenja pod rednim brojevima 1.,2. i 9. Zadatak u okviru prve domaće zadaće sastoji se u pretraživanju znanstvenih izvora literature o odabranoj temi (znanstvene baze podataka – EBSCO, Science Direct i Hrčak), odabiranju tri rada (dva na engleskom i jedan na hrvatskom jeziku), sažimanju ključnih nalaza istraživanja unutar svakog rada te referiranje na izvore literature prema APA stilu. Ocjene variraju na ljestvici od 1 do 5.
Druga domaća zadaća - provjera ishoda učenja pod rednim brojevima 1.,2. i 9. Zadatak u okviru druge domaće zadaće je pročitati jedan od ponuđenih klasičnih znanstvenih radova iz područja socijalne psihologije te napisati sažetak na najviše 1 stranici (font Times New Roman, veličina 12, prored 1.5). Unutar sažetka potrebno je napisati kratak uvod, navesti ciljeve istraživanja, tko su bili sudionici, ukratko opisati postupak, eksplicitno navesti nezavisne i zavisne varijable, sažeti rezultate istraživanja i kratko objasniti implikacije rezultata. Ocjene variraju na ljestvici od 1 do 5.
Izlaganje o odabranoj temi iz područja psihologije - provjera ishoda učenja pod rednim brojevima 1., 2.,3.,4.,5., 6. i 9. Student izlaže prezentaciju (u MS power pointu) o odabranoj temi iz područja psihologije pred ostalim studentima. Prilikom ocjenjivanja vrednuje se jasnoća prezentiranja, znanje i razumijevanje, organizacija sadržaja, uključivanje publike, vještine izlaganja, držanje zadanog vremenskog okvira, adekvatno referiranje na izvore literature i originalnost. Ocjene variraju od 1 do 5.
Izrada seminarskog rada o odabranoj temi iz područja psihologije - provjera ishoda učenja pod rednim brojevima 1., 2., 3., 4., 6., 7., 8. i 9. Student piše seminarski rad o odabranoj temi u opsegu od 7 do 10 stranica teksta (prored 1.5, Times New Roman 12, standardne margine). Seminarski rad se ocjenjuje na ljestvici od 1 (nedovoljan) do 5 (izvrstan), a vrednuju se sljedeća četiri elementa: 1. Organizacija i integracija sadržaja (prepoznatljiva preporučena struktura seminarskog rada, jasno definiran cilj rada, strukturiranost, jasnoća i logički slijed u iznošenju informacija) 2. Razumijevanje sadržaja (dubinsko ili površno procesiranje; teorijska utemeljenost seminara (akademska razina) i praktična primjena sadržaja, kritičko razmišljanje o temi: suprotstavljena gledišta i stavovi, zaključci potkrijepljeni jasnim argumentima) 3. Vještina izražavanja (uvažavanje gramatike jezika i interpunkcijskih pravila, znanstveni, objektivni stil pisanja) 4. Korištenje znanstveno utemeljene i stručne literature (pravilno navođenje referenci u tekstu i u popisu literature – prema APA stilu, korištenje obvezne i dopunske preporučene literature, minimalno 5 izvora, izbjegavanje korištenja nerecenziranih izvora literature)
|
Copyright 2018 - Pravni fakultet, Sveučilište u Zagrebu, sva prava pridržana.